بین بگ تک نفره یونولیتی

کد 23051

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,977,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ تک نفره یونولیتی یکی دیگر از پرطرفدارترین محصولات تویلید مبل شنی بوده که با ظاهری ساده و در عین جذاب توانسته پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان باشد. این بین بگ زیبا در واق ساختاری بیضی شکل و ابعادی بزرگ دارد. این ابعاد بزرگ می تواند راحتی شما را در زمان های گوناگون مانند تماشای تلویزیون و مطالعه و... فراهم کند. طراحی بدنه ساده محصول امکانی ایجاد کرده تا افراد بتوانند برای فضاهای مختلف مانند منزل و محل کار و... به سراغ این بین بگ بروند. بدنه این بین بگ بسیار نرم بوده که این خاصیت به دلیل شن های یونولیتی تشکیل دهنده داخل محصول می باشد. این شن ها انعطاف پذیر بوده و می توانند با توجه به فرم بدن شما تغییر حالت بدهند. همچنین شما می توانید با تعویض شن های یونولیتی یا تغییر میزان آن ها به راحتی ارتفاع و یا حالت بدنه بین بگ را تغییر داده تا احساس ارامش داشته باشید. اغلب افراد برای استفاده در زمان های طولانی اقدام به انتخاب بین بگ می کنند. به همین دلیل تولید کننده برای روکش بدنه محصول از بهترین نوع پارچه مخمل استفاده کرده است. این روکش های درجه یک قابل شستشو بوده و در دراز مدت و با استفاده مستمر نیز دچار افت کیفیت نمی شوند. با توجه به ضدتعریق بودن روکش های مخمل می توان گفت با استفاده طولانی مدت از این بین بگ نیز هرگز دچار مشکل نخواهید شد. شما می توانید با توجه به رنگبندی دکوراسیون داخلی خود رنگ بدنه محصول را نیز سفارش بدهید. این محصول زیبا با طراحی استاندارد خود برای استفاده تمام سنین مناسب بوده و حتی افراد با وزن بالا نیز می توانند این بین بگ را انتخاب کنند. با مراجعه به نمایندگی مبل شنی ارامش می توانید این محصول را خریداری نمایید.

  • طول: 140 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 7 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای رنگبندی متنوع
  • دارای ضمانت نامه معتبر

بین بگ تک نفره یونولیتی جزوء بهترین محصولات تولیده شده بوده و امروزه که همه افراد به دنبال راحتی می باشند این بین بگ می تواند بهترین گزینه برای استراحت های کوتاه و طولانی مدت شما بوده و همچنین شما می توانید هنگام بازی گیم نت، کار با لپ تاپ، مطالعه کتاب، تماشای تلویزیون و دیگر کار های روزمره خود از آن استفاده نمایید.  همچنین لازم به ذکر است این محصول دارای دو سال ضمانت نامه معتبر بوده که خیال شما را از بابت خرید این کالا آسوده می کند. این بین بگ با توجه به ابعاد و حجم و وزن استانداردی که دارد قابل استفاده در منازل و محل کار شما می باشد و شما می توانید در هر مکان و جایگاهی از آن استفاده نمایید. 

انعطاف و فرم پذیری بالا

فرم پذیری و انعطاف پذیری فوق العاده این محصول را می توان یکی از بهترین مزایا و خصوصیات خوب این محصول دانست چرا که همین موضوع باعث شده تا این بین بگ خاصیت استاندارد و مناسبی برای تمامی افراد در سنین مختلف داشته باشد. یکی دیگر از عواملی که باعث فرم پذیری و انعطاف پذیری بالا این محصول شده به کار بردن مواد داخلی درجه و بسیار با دوام بوده که به راحتی و پس از چند بار استفاده و نشستن با شکل بدن شما فرم گرفته و باعث راحتی و آرامش بسیار شما در حین استفاده از آن می شود.

نوع پارچه و جنس بدنه

قسمت رویه ی این محصول از جنس پارچه بسیار با کیفیت و مرغوب است و به دلیل نرمی و لطافتی که داشته باعث می شود تا هنگام استفاده از آن حس بسیار خوب و  راحتی داشته باشید. این نوع پارچه بسیار با دوام بوده تا بتواند در برابر فشار و وزن افراد به خوبی مقاومت کند، این محصول خاصیت ضد تعریق نیز دارد و در صورت استفاده طولانی مدت هیچ گونه مشکلی برای افراد ایجاد نمی کند و همینطور بسیار مقاوم در برابر فشار، ضربه ها و حتی شرایط آب هوایی مختلف بوده و به دلیل ضد آب بودن در مناطق مرطوب مانند کنار استخرها و... نیز قابل استفاده می باشد. 

قابلیت تعویض و شستشو رویه محصول

دیگر ویژگی که درباره این محصول بسیار حائز اهمیت بوده این است که شما می توانید رویه این محصول را در صورت آسیب دیدگی تعویض کرده و یک رویه جدید جایگزین آن کنید و از آنجایی که جنس این بین بگ راحتی فوق العاده بسیار پرکاربرد است، شما علاوه بر تعویض رویه این کالا و یا تعمیر آن، می توانید برای شست و شوی آن نیزاقدام کرده و در صورت ایجاد کثیفی و یا هر گونه آلودگی آن را مورد شست و شو قرار داده و پاکسازی کنید.

کیفیت دوخت 

جنس رویه و بدنه این کالا توسط بهترین و بروز ترین دستگاه ها دوخته و به بازار عرضه شده است، و همین کیفیت دوخت بالا و نوع پارچه مرغوب و درجه یک باعث طول عمر بالای این محصول شده و همچنین لازم به ذکر است این بین بگ در برابر انواع فشار و ضربه های احتمالی نیز بسیار مقاوم می باشد و همینطور افراد با وزن های بالا نیز می توانند به راحتی و بدون نگرانی از آن استفاده کنند. 

طریقه سفارش

خرید این محصول بسیار ساده و آسان بوده و شما به راحتی می توانید این محصول را تهیه کنید. فروشگاه اینتکس، یکی از بهترین و بزرگترین فروشگاه های اینترنتی فروش بین بگ و مبل شنی بوده و شما می توانید با مراجعه به این سایت، محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...