بین بگ تکنفره راحتی با دستگیره

کد 23088

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,816,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ تکنفره راحتی با دستگیره محصولی زیبا با طراحی بدنه استاندارد و طبی بوده که بدنه باکیفیت و طول عمری بالا دارد. ارگونومی ساخت بدنه این محصول گرد بوده که تکیه گاهی سرخود و مرتفع دارد. این تکیه گاه تمامی سطح کمر شخص را پوشش داده به همین دلیل برای استراحت های طولانی مدت مورد استفاده قرار می گیرد. وزن بدنه محصول 5 کیلوگرم بوده که شما می توانید با استفاده از دستیگر تعبیه شده در بخش بالایی محصول به راحتی ان را جا به جا کنید. روکش بدنه این بین بگ را از پارچه پلی استر تولید می کنند. این نوع پارچه ضدتعریق و ضداب بوده و ساختاری بادوام و نرم دارد. رنگبندی متنوع بدنه این بین بگ موجب شده تا شما بتوانید با توجه به سلیقه خود یک رنگ زیبابرای بدنه انتخاب کنید. بخش داخلی بین بگ از مواد یونولیت خرد شده تشکیل می شود. زیرا این مواد سبک و نرم بوده و می توانند وزن بسیار بالایی را تحمل کنند. این بین بگ یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز داشته که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. برای خرید محصول می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • جنس بدنه: پلی استر
  • تحمل وزن: 120 کیلوگرم

بین بگ تکنفره راحتی با دستگیره

بین بگ تکنفره راحتی با دستگیره محصولی فوق العاده راحت و طبی می باشد که از طراحی ساده ای برخوردار است. این بین بگ برای استفاده تمامی رده های سنی مناسب بوده و هر فردی به راحتی می تواند آن را مورد استفاده قرار دهد. در کنار زیبایی ظاهری، این محصول دارای کیفیتی بی نظیر می باشد و طول عمر بالایی دارد. در ادامه به نقد و بررسی بین بگ تکنفره راحتی با دستگیره خواهیم پرداخت. 


مشخصات ظاهری بین بگ

این محصول دارای ظاهری به صورت گرد است و فرم کیسه مانند دارد. به طوری که در قسمت پایینی از مساحت زیادی برخوردار می باشد ولی هر چه به قسمت های بالاتر بین بگ نزدیک می شویم رویه محصول جمع شده و مساحت آن کم می شود. در قسمت میانی این بین بگ نشیمنگاه آن طراحی شده است و ارتفاعی استاندارد از سطح زمین دارد. دوخت های رویه بین بگ به صورت عمودی می باشد که در بالای قسمت پشتی محصول به هم می رسند. در بالاترین قسمت پشتی نیز یک دسته تعبیه شده است که توسط آن می توانید به راحتی بین بگ را از روی زمین بلند کرده و جابه جا کنید. این بین بگ فاقد دسته است و نشیمنگاهی بزرگ و جادار دارد. به طوری که در زمان خرید نیازی نیست به جثه افراد توجه کنید و این محصول برای تمامی افراد مناسب است. 


اندازه های محصول

این بین بگ دارای قطر 100 سانتی متری می باشد و ارتفاع آن برابر با 120 سانتی متر است. قطر این محصول کاملا مناسب بوده و ابعادی برای استفاده تمامی افراد دارد. برای استفاده از این بین بگ نیاز به فضای زیادی ندارید و می توانید برای محیط های محدود آپارتمانی، این محصول را تهیه و استفاده نمایید. ارتفاع این بین بگ نیز کاملا استاندارد می باشد و نشانه داشتن یک پشتی بند در بدنه محصول است. بخش کمی از این ارتفاع مربوط به فاصله زمین تا نشیمنگاه جسم بوده و مابقی این ارتفاع به پشتی مربوط می شود. پشتی بلند این هپی چیر برای نشستن طولانی مدت مناسب بوده و در زمان نشستن به خوبی قسمت های گودی کمر و انحنای ستون فقرات را پوشش می دهد تا در هنگام استفاده، هیچ فشاری به بدن وارد نشود. شما به راحتی می توانید ساعت های طولانی به این بین بگ تکیه داده و به استراحت بپردازید بدون اینکه به گردن و کتف فشاری وارد شود و یا دچار درد در قسمت های مختلف بدن شوید. 


مشخصات مواد داخلی بین بگ

برای پر کردن داخل این محصول از موادی به نام فیبر استفاده شده است. این نوع از مواد داخلی بسیار مرغوب بوده و از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. یکی از مشخصات این مواد داخلی شکل ظاهری مناسب است. این نوع از مواد داخلی به صورت شن های ریزی هستند و حالتی همانند گلوله های بسیار کوچک و سبک دارند. به این ترتیب به راحتی بر روی یکدیگر حرکت کرده و جابه جا می شوند. به همین جهت این محصول انعطاف بالایی دارد و با وارد شدن فشار و نشستن فرد بر روی این محصول، مواد داخلی جابه جا شده و به حالتی همانند بدن فرد می رسد. این محصول تمامی انحنای بدن را دربر می گیرد و بهترین فضا را برای نشستن طولانی مدت ایجاد می کند. مواد داخلی این بین بگ وزن بسیار کم و حجم بالایی دارند. به همین جهت وزن بدنه این بین بگ برابر با 6 کیلوگرم است که شما می توانید به راحتی آن را از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید. لازم به ذکر است برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدنه بین بگ باید در زمان جابه جایی این محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید و از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری نمایید که با وجود وزن بسیار پایین بدنه این کار به راحتی انجام پذیر است. این مواد داخلی استحکام بالایی دارند و با وارد شدن فشار زیاد به بدنه، مواد داخلی حالت خود را حفظ کرده و شکل ظاهری خود را از دست نمی دهند. با وارد شدن فشار به بدنه بین بگ، مواد داخلی حجم خود را از دست نداده و از انعطاف آن کاسته نخواهد شد. به همین جهت این محصول قادر است وزنی برابر با 120 کیلوگرم را تحمل کند بدون اینکه دچار آسیب شود.


روش خرید

بین بگ تکنفره راحتی با دستگیره با قیمتی ارزان و کیفیت بالا از طریق سایت مبل شنی آرامش قابل خریداری است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...