بین بگ تکنفره با زیرپایی

کد 32103

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,879,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ تکنفره با زیرپایی محصولی متفاوت و زیبا و در عین حال ساده بوده که توانسته در زمان کوتاهی در میان علاقمندان به محصولات مبل شنی به محبوبیت بالایی دست یابد. وزن بدنه این بین بگ 6 کیلوگرم است. برای راحتی شما یک دستگیره بر روی بدنه محصول تعبیه شده تا به راحتی بتوانید بین بگ را حمل کند. البته وزن کم تاثیری بر روی استحکام بدنه محصول نداشته و بین بگ می تواند تا 180 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل کند. این بین بگ از یک زیرپایی استاندارد شنی نیز برخوردار است. این استاندارد موجب شده تا مصرف کنندگان بتوانند برای استراحت های طولانی مدت و یا خواب نیمروزی نیز از این محصول استفاده کنند. بدنه بین بگ ترکیبی از رنگ های بنفش و مشکی است. شما می توانید در زمان خرید رنگ بدنه محصول را شخصا سفارش بدهید. مواد تشکیل دهنده داخلی بین بگ از نوع یونولیتی هستند. مواد یونولیتی با ساختار خرد شده از ویژگی های نرمی و انعطاف پذیری برخوردار می باشند. پس می توان گفت بدنه محصول راحتی شما را فراهم خواهد کرد. مواد یونولیت خرد شده وزنی کم داشته اما قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. روکش بدنه بین بگ را از پارچه مرغوب چرم مصنوعی تولید کرده اند. این پارچه قابل شستشو با اب و مواد شوینده بوده و کاملا نرم و بادوام است. روکش بدنه در برابر وزن و فشار بالا دچار اسیب نشده و با توجه به ساختار ضدتعریق و ضداب ان می توان گفت استفاده از محصول به صورت طولانی مدت مشکلی نخواهد داشت. برای خرید بین بگ با بهترین قیمت و کیفیت می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 95 سانتی متر
  • عرض: 95 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • مواد تشکیل دهنده: یونولیت خرد شده
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • دارای تحمل وزن بالا
  • دارای زیرپایی شنی 
  • دارای دستگیره

بین بگ تکنفره با زیرپایی

انواع بین بگ ها محصولاتی فانتزی و جذاب هستند که دارای طراحی های متفاوتی می باشند. در میان این تنوع بی نظیر، هر محصولی دارای ظاهری منحصر به فرد است و نوآوری در طراحی ظاهری آن دیده می شود. یکی از محصولات جذاب با طراحی زیبا و اسپرت، بین بگ تکنفره با زیرپایی است. این محصول ظاهری اسپرت و زیبا دارد و از کیفیت بسیار بالایی بهره مند است. بین بگ تکنفره با زیرپایی را می توانید در هر محیطی مورد استفاده قرار دهید. در ادامه به معرفی ویژگی های این محصول می پردازیم.


رویه ای با کیفیت بالا

این بین بگ دارای رویه ای بسیار با کیفیت بوده و از جنس چرم مصنوعی تهیه شده است. این رویه دوام و کارایی بسیار عالی ای دارد و طول عمر بالای آن موجب شده تا سال ها بتوانید آن را مورد مصرف قرار دهید. این رویه دارای استحکام مناسبی است که با وارد شدن فشار زیاد در اثر نشستن افرادی با وزن بالا، دچار تغییر شکل و آسیب نخواهد شد. هم چنین در صورت کثیف شدن رویه می توانید آن را به راحتی توسط یک دستمال نم دار تمیز کنید. بر روی بدنه بین بگ یک زیپ مخفی وجود دارد که توسط آن می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و در صورت نیاز بشویید. در صورت نیاز به تعمیر نیز می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و توسط یک خیاط مورد تعمیر قرار دهید. این رویه دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار است و در صورت برخورد اجسام، به سادگی دچار آسیب نمی شود. این رویه در برابر پارگی و ساییدگی مقاوم بوده و به شما امکان استفاده در فضاهای باز را خواهد داد. شما می توانید این بین بگ را در هر محیطی مورد استفاده قرار دهید. نور آفتاب و شستشو، رویه این محصول را خراب نکرده و باعث تغییر رنگ آن نخواهد شد. 


خرید رویه جدید

این رویه دارای مقاومت بالایی است اما نوع نگه داری شما از این محصول تأثیر به سزایی در طول عمر آن دارد. برای داشتن طول عمر بالا لازم است از نزدیک کردن اشیای داغ و تیز به بدنه بین بگ جلوگیری کنید. هم چنین از کشیدن این محصول بر روی زمین در زمان جابه جایی خودداری نمایید. زیرا ممکن است بدنه بین بگ به لبه های دیوار و اشیای تیز برخورد کند و دچار آسیب شود. برای جابه جایی این بین بگ لازم است تا این محصول را به طور کامل از سطح زمین بلند کرده و حمل نمایید که با توجه به وزن پایین این محصول شما می توانید به راحتی این بین بگ را در هر محیطی به همراه خود ببرید و آن را انتقال دهید. در صورت وارد شدن آسیب به رویه نیز می توانید رویه جدیدی را از طریق سایت مبل شنی آرامش خریداری کرده و با رویه قبلی تعویض نمایید. این قابلیت در هنگام تغییر دکوراسیون نیز به کمک شما آماده و شما بدون نیاز به خرید بین بگ جدید می توانید رویه جدیدی را مطابق با رنگ دکوراسیون خریداری کرده و بین بگ جدیدی داشته باشید.


ویژگی های زیرپایی

این زیرپایی دارای رویه و مواد داخلی دقیقا از جنس بین بگ می باشد و به صورت مکعبی تولید شده است. به همین علت مقاومت زیادی در برابر ضربه و فشار دارد و بسیار نرم و لطیف و انعطاف پذیر است. از این زیرپایی به راحتی می توانید در زمان استراحت استفاده کرده و توسط آن بر روی بین بگ دراز بکشید. ارتفاع این زیرپایی متناسب با ارتفاع بین بگ است و به همین دلیل می توانید به راحتی پاهای خود را بر روی آن قرار داده و دراز بکشید. هم چنین می توانید از این محصول به عنوان یک پاف نشیمن جداگانه استفاده کنید و در صورت نیاز بر روی آن بنشینید. ارتفاع این محصول مناسب بوده و نشستن و برخاستن بر روی آن بسیار راحت است. این زیرپایی به صورت یک میز کوچک در کنار بین بگ نیز خواهد بود. شما می توانید در زمان نشستن بر روی بین بگ لوازم و وسایل خود را بر روی آن قرار دهید. 


خرید

برای تهیه بین بگ تکنفره با زیرپایی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت مبل شنی آرامش، محصول را سفارش داده تا در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...