بین بگ تکفره چرم با دستیگره

کد 32136

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,765,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ تکفره چرم با دستیگره یکی دیگر از زیباترین و متفاوت ترین محصولات تولید شده برای رده سنی بالاتر از 16 سال بوده که به تازگی توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی روانه بازار شده است. وزن بدنه این بین بگ 6 کیلوگرم بوده که شما می توانید با استفاده از دستیگر تعبیه شده بر روی بدنه به راحتی محصول را حمل کنید. رنگ بدنه بین بگ ترکیبی از زرد و مشکی انتخاب شده که تضاد زیبایی را به نمایش می گذارد. البته در صورت تمایل می توانید رنگ بدنه بین بگ را شخصا سفارش دهید. برای تولید روکش بدنه محصول از پارچه چرم مصنوعی استفاده کرده اند. این پارچه قابل شستشو و کاملا ضدتعریق بوده و از ساختار بادوام و نرمی برخوردار است. مواد تشکیل دهنده بین بگ نیز از نوع یونولیتی انتخاب شده زیرا وزنی کم با قابلیت تحمل وزن بالایی دارد. این مواد یونولیتی را می توانید از طریق زیپ تعبیه شده بر روی بدنه در صورت لزوم تعویض و یا حتی مجدد شارژ کنید. برای خرید این بین بگ لازم بوده به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی

بین بگ تکفره چرم با دستیگره

بین بگ تکفره چرم با دستیگره یکی از محصولات تولید شده توسط شرکت بزرگ مبل شنی آرامش است که با دارا بودن ظاهری جذاب و فوق العاده شیک و هم چنین برخورداری از کیفیتی بی نظیر توانسته فروش بالایی را از آن خود کند. این محصول بدنه ای فوق العاده زیبا و فانتزی دارد و از ترکیب دو رنگ زرد و مشکی ساخته شده است. در ادامه این مطلب به بررسی جزئیات بدنه این محصول خواهیم پرداخت. 


روش راه اندازی و استفاده از بین بگ

برای استفاده از این محصول نیاز به تجهیزات خاصی جهت راه اندازی نداشته و این بین بگ به صورت آماده به دست شما می رسد. برای استفاده از آن کافی است فضایی مناسب را برای قرار دادن بین بگ در نظر بگیرید. لازم است تا دقت کنید تا این محیط عاری از اشیای تیز باشد. سپس محصول را از بسته بندی خارج کرده و در فضای مورد نظر قرار دهید. با نشستن بر روی این بین بگ محصول انعطاف خوبی نشان داده و به راحتی فرم بدن و انحنای ستون فقرات را به خود می گیرد. بنابراین به محیطی مناسب برای نشستن شما تبدیل خواهد شد. 


حفظ کیفیت رویه بین بگ

رویه این بین بگ طول عمر بالایی دارد و تا سال ها قابل استفاده می باشد. اما نوع نگه داری شما از این محصول نقش زیادی در طول عمر آن خواهد داشت. برای نگه داری از این محصول کافی است نکات ساده ای را رعایت بفرمایید. باید از نزدیک کردن اشیای تیز و داغ به بدنه بین بگ خودداری کنید. زیرا ممکن است بدنه بین بگ دچار آسیب و سوختگی شود. در زمان جابه جایی از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری نمایید. زیرا با کشیدن بین بگ بر روی زمین ممکن است محصول به لبه های دیوار و اشیای تیز برخورد کرده و آسیب ببیند. به همین جهت لازم است تا بین بگ را در زمان جابه جایی، به طور کامل از روی زمین بلند کنید و حمل نمایید. وزن بدنه این بین بگ برابر با 6 کیلوگرم می باشد که در مقایسه با حجم آن وزن بسیار ناچیزی محسوب می شود. به دلیل استفاده از مواد داخلی مناسب، این بین بگ وزن کمی دارد. 


ابعاد استاندارد

این بین بگ دارای ابعادی مناسب بوده و در گروه محصولات کم جا قرار می گیرد. شما به راحتی می توانید این بین بگ را در فضاهای کوچک و محدود مورد استفاده قرار داده و از داشتن نشیمنگاهی راحت و نرم لذت ببرید. این محصول دارای طول و عرض 100 سانتی متری است و هم چنین ارتفاعی برابر با 100 سانتی متر دارد. این محصول فاقد دسته است و به همین جهت تمامی عرض ذکر شده را نشیمنگاه محصول تشکیل می دهد. بنابراین هر فردی با هر جثه ای قادر خواهد بود تا از این محصول استفاده نماید. ارتفاع این بین بگ نیز فاصله محصول از سطح زمین تا قسمت نشیمنگاه و هم چنین پشتی محصول را تشکیل می دهد. با توجه به این ارتفاع، بین بگ پشتی مناسبی دارد که تمامی بخش های ستون فقرات را پوشش داده و در زمان استراحت به راحتی می توانید سر و گردن خود را به این پشتی تکیه دهید و از آن استفاده نمایید. پشتی این محصول ضخامت مناسبی دارد و انعطاف بالایی از خود نشان می دهد.


تنظیم انعطاف بین بگ 

بر روی بین بگ یک زیپ مخفی تعبیه شده است که به راحتی می توانید توسط آن به مواد داخلی دسترسی داشته باشید. هم چنین مواد داخلی بین بگ را می توانید از طریق سایت مبل شنی آرامش سفارش داده و درب منزل دریافت کنید. با تهیه این مواد داخلی قادر خواهید بود تا مواد داخلی بین بگ را کم و یا زیاد کرده و انعطاف محصول را مطابق با تمایل خود تنظیم نمایید. باید مراقب بود تا آب و مایعات دیگر با مواد داخلی برخورد نکند و بر روی بدنه بین بگ نریزد. زیرا با برخورد مایعات با مواد داخلی، مواد داخلی سفت شده و به هم می چسبند. با این وجود انعطاف سابق را نداشته و از حجم آن نیز کم می شود. در صورت بروز این اتفاق نیز می توانید مواد داخلی را تعویض کرده و با مواد جدید جایگزین نمایید تا محصول به کیفیت اولیه بازگردد. 


خرید

بین بگ تکفره چرم با دستیگره با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت از طریق سایت مبل شنی آرامش قابل خریداری است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...