بین بگ تخت خواب شو یک نفره

کد 53015

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,759,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ تخت خواب شو یک نفره جدیدترین محصول تولید شده در تولیدی مرکزی مبل شنی بوده قابل خرید در تهران و شهرستان ها با تخفیف ویژه و طول عمر بالا می باشد. این بین بگ زیبا را می توانید در هنگام خواب و یا استراحت نیمروزی همچنین در زمان انجام مطالعه و یا بازی های کامپیوتری و... استفاده کنید. محصول از ساختاری شیک و منحصر به فرد برخوردار بوده که شامل محلی برای نشستن با ساختار مستطیل شکل و یک تکیه گاه شیبدار و بلند مثلثی می باشد. این تکیه گاه نرم و منعطف بوده و می تواند تمامی سطح کمر شما را پوشش بدهد. برای حفظ اعتماد مصرف کنندگان و عرضه بین بگ با طول عمر بسیار بالا بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع پارچه طراحی و تولید کرده اند. زیرا این نوع جنس بدنه قابلیت شستشو داشته و ساختاری ضدتعریق دارد. روکش های پارچه در برابر وزن و فشار بالا دچار افت کیفیت نشده و می توانند سال های طولانی مانند روز اول خود شیک و کاربردی برای استفاده شما باقی بمانند. مواد تشکیل دهنده داخل بین بگ که تاثیر بالایی در راحتی شما هنگام استفاده و وزن کم محصول داشته ، از نوع مواد یونولیتی خرد شده انتخاب شده است. مواد یونولیتی می توانند وزن بسیار بالایی را بر روی خود تحمل کرده و کاملا منسجم و انعطاف پذیر هستند. شما با جا به جایی و یا کم و زیاد کردن میزان مواد یونولیتی داخل بین بگ می توانید فرم بدنه محصول را با توجه به نیاز خود تغییر بدهید. برای سفارش بین بگ اختصاصی تنها کافی بوده در زمان خرید رنگ بدنه محصول را به فروشنده اصل سفارش بدهید. برای خرید بین بگ با قیمت ارزان و کیفیت بسیار بالا می توانید به فروشگاه مرکزی مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 170 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 130 سانتی متر
  • جنس بدنه: پارچه
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای تنوع رنگبندی بدنه
  • دارای گارانتی دوساله

بین بگ تخت خواب شو یک نفره

بین بگ تخت خواب شو یک نفره دارای قابلیت های مختلف می باشد که می تواند به صورت های گوناگون در آمده و مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول خاص دارای ابعاد مناسب است که در هر زمانی می توان آن را در دسترس قرار داد. همچنین به گونه ای می باشد که در صورت تمایل به راحتی می توان آن را با خود به مسافرت نیز برد. وجود این بین بگ در کنار افراد یک خانواده لازم و ضروری است چرا که درمنزل و در طول روز افراد تمایل به استراحت دارند. در نتیجه به سمت خرید محصولات طبی کشیده می شوند. محصولاتی نظیر کاناپه های بزرگ دارای قیمت های بسیار زیاد می باشند در نتیجه افراد برای خرید مدت زمان زیادی لازم دارند که پول آن را تهیه کنند. علاوه بر این موارد افرادی که تمایل به محصولات طبی دارند و فاقد توانایی مالی خرید محصولات طبی را دارند می توانند با وجود بین بگ ها از نمونه های مختلف آن بهره مند شوند و آن ها را خریداری کنند. به این صورت شرایط برای داشتن وسایل راحتی در منزل تمامی افراد با قیمت ارزان وجود دارد و هر شخصی بنا به نیاز خود قادر به انتخاب نمونه های منحصر به فرد از این محصول را دارد. بین بگ ها وسیله هایی می باشند که با رویه های با کیفیت ساخته شده اند و به طور کلی از گسترده ترین انواع و تنوع تشکیل شده است. با توجه به این موارد به مطالب زیر توجه نمایید.


توجه به ساختمان حرفه ای بین بگ

در زمان خرید چند نکته حائز اهمیت می باشد که علاقه مندان به کمک آن می توانند به بهترین دست آورد ها دست پیدا کنند. همچنین می توانند موقعیتی مناسب و راحتی در مکان های مختلف داشته باشند و از قرار گیری در آن نهایت لذت را ببرند. ساختمان بین بگ مد نظر همان طور که در تصویر مشاهده می کنید مستطیلی شکل است اما به حالت های مختلف تبدیل می شود و می تواند در قسمت های گوناگون قرار بگیرد. این محصول در بخش بالایی خود دارای یک چرخش می باشد و در واقع مسطح و صاف نیست. این قسمت به گونه ای خاص چرخش پیدا کرده است و به صورتی دیگر بر روی سطوح قرار می گیرد. بخش مورد نظر بالش محصول می باشد که در زمان استراحت در زیر سر قرار می گیرد. اما به طور کلی می توان از آن به عنوان تکیه گاه افراد استفاده کرد و به آن برای رسیدن به آرامش بیش تر استفاده نمود. تیکه گاه مد نظر به دیوار های مختلف تکیه داده می شود و سبب ایجاد استحکام بیش تر در این قسمت از محصول می گردد. بنابراین هر کس بنا به نیاز خود و داشتن شرایط خاص قادر به مورد استفاده قرار دادن محصول می باشد. 


دستگیره محصول

به دلیل داشتن امکان حمل و نقل آسان و تغییر موقعیت محصول دستگیره ای مناسب در بخش بالایی بدنه قرار گرفته است که می تواند این کار را آسان سازد. علاوه بر این موارد دستگیره محکم به بدنه دوخته شده است و سطح مناسبی دارد. از این رو با کشش زیاد جدا نمی شود و دوخت آن نیز سست نمی گردد. دستگیره در قسمت بالایی محصول قرار دارد و سبب کشانده شدن محصول بر روی سطوح می شود. اما باید به این نکته توجه شود که در زمان کشش محصول بر روی سطح باید از صاف بودن سطح مطمئن بود و به این روش اطمینان کامل را کسب کرد که فاقد اشیاء تیز می باشد و نمی تواند آسیبی به بدنه بین بگ وارد کند. چنانچه هیچ شیء در بخش مورد نظر وجود نداشت افراد قادر به تغییر موقعیت محصول به وسیله دستگیره خواهند بود.


تحمل وزن بالا

از آن جایی که محصول برای استفاده یک فرد ساخته شده است بدنه دارای تحمل وزن بالایی می باشد و می تواند افراد سنگین وزن را نیز بر روی خود جای دهد. این در حالی می باشد که بدنه منسجم بوده است و استحکام مورد نظر را دارد. در نتیجه برای استفاده افراد سنگین وزن از این محصول خاص مشکلی ایجاد نخواهد شد. 


خرید

امکان خرید در کم ترین زمان از طریق سایت مبل شنی آرامش وجود دارد و شما می توانید بین بگ تخت خواب شو یک نفره به راحتی خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...