بین بگ بنفش رنگ اینتکس

کد 32052

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,794,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ بنفش رنگ اینتکس از سری بین بگ های پشتی دار این برند محبوب می باشد که طراحی نشیمنگاهی مواج برای آن راحتی این بین بگ را دوچندان افزایش داده است. رویه این محصول بسیار نرم و لطیف بوده و از جنس پارچه مخمل تهیه شده است. این رویه با ایجاد گردش هوا بین بدن و بین بگ مانع از ایجاد تعریق شده و امکان استفاده به مدت طولانی را فراهم می آورد. علاوه بر این انعطاف پذیری بالای آن بدن را در بهترین حالت ممکن قرار داده و مانع از ایجاد درد در ناحیه ستون فقرات خواهد شد. این انعطاف پذیری به دلیل وجود محتویاتی منعطف از جنس یونولیت می باشد که بسیار سبک بوده و از ابعاد کوچکی برخوردار می باشد. البته شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود حجم آن را افزایش و یا کاهش داده و میزان انعطاف پذیری آن را تغییر دهید. رویه این محصول را می توانید از آستر جدا نموده و به راحتی و بدون نگرانی از آسیب دیدگی آن را مورد شستشو قرار دهید. این بین بگ قابل استفاده در هر مکانی بوده و کاربرد های گوناگونی برای افراد با سلایق متفاوت خواهد داشت. وزن آن در حدود 7 کیلو گرم بوده و قادر است تا وزنی معادل 150 کیلو گرم را تحمل نماید. که این امر نشان از کیفیت بالای ساخت آن دارد. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از فروشگاه آرامش به همراه ضمانت نامه دوساله دریافت نمایید.

  • طول: 100  سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: پارچه مخمل
  • وزن بدنه: 7 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • دارای گارانتی 2 ساله

بین بگ بنفش رنگ اینتکس

بین بگ بنفش رنگ اینتکس یکی دیگر از محصولاتی است که دارای نشیمنی طبی می باشد و به صورت فانتزی ساخته شده است. طراحی این محصول به گونه ای می باشد که می توان از آن در محیط های فانتزی و اسپرت استفاده کرد. اگر جنبه دکوری از بین بگ را می خواهید این قانون وجود دارد اما به طور کلی اگر از جنبه طبی بودن محصول نیاز به استفاده از آن دارید در تمامی محل ها قادر خواهید بود که این محصول را به کار بگیرید و از آن نهایت استفاده را به عمل آورید. این محصول بی نظیر ساخت شرکت اینتکس است به همین خاطر با تمامی عوامل طبیعی سازگاری دارد و از بدنه ای اورجینال برخوردار می باشد. از این جهت است که با خیالی راحت می توان مورد استفاده قرار بگیرد و در طولانی مدت نیز دارای دوام و طول عمر بالا می باشد. به همین خاطر است که در مقاومت بالا و طول عمر زیاد برای بهره برداری مفید در دسترس تمامی افراد می باشد و می تواند بهترین محصول در اختیار افراد باشد. برای داشتن این محصول تنها نیاز است که محیطی بزرگ برای استفاده از آن وجود داشته باشد در این صورت به راحتی می توان از محوطه مد نظر استفاده کرد و به آسان ترین صورت نیز از مبل شنی بهره مند شد. در نتیجه فروش این محصول بالا بوده و تعداد زیادی از افراد که تمایل به داشتن محصولاتی فانتزی هستند را تحت تاثیر قرار می دهد.


طراحی رویه 

محصول مورد نظر دارای یک رویه می باشد که بدنه اصلی را تشکیل می دهد همچنین از مواد داخلی تشکیل شده است که محصول را مستحکم و مقاوم می سازد. در نتیجه می تواند با استحکام بالا برای افرادی مصرف شود که تمایل به داشتن نشیمنی محکم دارند. علاوه بر این موارد رویه محصول به صورت دارای دوخت می باشند که طبی تر و بهتر تشکیل شوند. این محصولات بر روی نشیمن خود دارای منعطف بودن بسیار زیادی بوده اند و نیز در کنار هم دارای دوخت های موازی می باشند. این دوخت ها رویه محصول را طبی تر و بهتر کرده است تا افراد در زمان نشستن بر روی محصول احساس خوبی داشته باشند و بتوانند در مدت زمان طولانی بهترین استفاده را از محصول به عمل آورند. این دوخت ها فرورفتگی هایی را ایجاد کرده است که در کنار هم تشکیل رویه ای قوص دار را داده است. این رویه برای قرار گیری بدن به حالت مناسب طراحی شده است و قادر خواهد بود که راحتی زیادی را برای علاقه مندان ایجاد سازد. از این رو خریداران این محصول به دلیل داشتن آرامش کافی به افراد دیگر نیز خرید این محصول را توصیه می کنند و بالاترین میزان رضایت را دارند.


استراحت راحت

برای داشتن تایم استراحت به صورت راحت ترین حالت و با داشتن آرامش کافی بدنه به گونه ای طراحی شده است که می توان بر روی آن هم به حالت نشسته قرار گرفت و هم به صورت درازکش در آمد. در این صورت بدنه قوص دار طراحی شده است که در واقع با داشتن دوخت های محکم تکیه گاه کوچکی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. از این رو استراحت افراد به راحتی ترین صورت انجام می شود. همچنین این محصول دارای حالتی می باشد که می تواند لذت یک خواب عصرگاهی را برای علاقه مندان ایجاد کند تا آن ها در صورت استفاده مداوم از مبل شنی نهایت بهره برداری و لذت را داشته باشند. از این رو هر چه میزان استفاده از این بین بگ خاص بیش تر شود آرامش به دست آمده از آن نیز افزایش پیدا می کند.


رنگبندی بدنه

از آن جایی که محصول فانتزی طراحی شده است رنگ های زیادی برای بدنه آن در نظر گرفته شده است که می توان بر اساس علاقه خود آن را انتخاب کرد. در این صورت است که برای خرید ابتدا رنگ بدنه انتخاب می شود و سپس تولید کنندگان محصول را بر اساس رنگ دلخواه افراد می سازند. به همین دلیل همواره محصول با رنگ دلخواه افراد وجود دارد و برای خریداران در نظر گرفته می شود.


خرید

برای خرید آسان این بین بگ بنفش رنگ اینتکس می توان به نمایندگی های فروش محصولات مبل شنی آرامش مراجعه کرد وبه سرعت محصول را خریداری نمود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...