بین بگ بزرگ گرد با رویه برزنتی

کد 52006

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,775,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ بزرگ گرد با رویه برزنتی محصولی جدید و منحصر به فرد می باشد که با رعایت تمامی نکات ایمنی ساخته شده است و می تواند برای افراد مفید و مناسب باشد و مدت زمان زیادی را برای آن ها به راحتی بگذراند. این بین بگ بزرگ به صورت گرد می باشد تا افراد بتوانند از هر نقطه از آن بهره مند شوند و بر اساس نیاز آن را حرکت دهند. محصولاتی که به شکل گرد طراحی می شوند قدرت منعطف بودن بسیاری دارند و علاوه بر آن با وجود میزان بیش تر فضای خالی درونی بدنه حالت پذیری زیادی نیز داشته و می توانند به درستی مورد استفاده قرار گیرد. این گونه محصولات به هر حالت که افراد می خواهند در آمده و بخش هایی از بدنه آن می تواند نشیمن را ایجاد کند. اما با توجه به نوع دوخت این مبل شنی که به صورت عمودی و موازی هم است و در بخش بالایی آن یک دایره کوچک مرکز این دوخت ها قرار می گیرد می توان شکل اصلی و نوع قرار گیری محصول را دانست و به همان شکل بر روی سطح زمین قرار داد. مبل شنی برای قرار گیری نیازی به سطوح صاف و یک دست ندارد و می تواند در سطوح مختلف مورد استفاده قرار گیرد به همین دلیل با خرید این محصول می توانید در بسیاری از محل ها از آن بهره ببرید و استراحتگاهی مناسب برای نشستن ایجاد سازید. تنها باید توجه داشت که محل قرار گیری عاری از هر گونه اشیاء نوک تیز باشد و باعث خسارت خوردن به بدنه نشود. در صورت علاقه مندی به خرید بین بگ بزرگ گرد با رویه برزنتی بهفروشگاه مبل شنی آرامش مراجعه نمایید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پی وی سی جیر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

بین بگ بزرگ گرد با رویه برزنتی یکی از فوق العاده ترین تولیدات شرکت اینتکس بوده که با طراحی و ساختار تقریبا گرد تولید شده و یکی از استاندارد ترین بین بگ های طراحی شده موجود در این فروشگاه می باشد. این بین بگ محصولی دوست داشتنی و محبوبی است که می تواند سطحی بسیار نرم و انعطاف پذیر را برای نشستن و استراحت های طولانی فراهم کند. استفاده از نشیمنگاه این بین بگ استاندارد، بسیار عالی بوده و می تواند از بروز مشکلاتی در ناحیه کمر، گردن و... جلوگیری کند. از دیگر ویژگی های بسیار عالی این محصول می توان به سبک بودن و قابلیت حمل و نقل آسان آن ها اشاره کرد و همچنین این کالا در طرح ها و رنگ های متنوع و جذابی تولید شده و به همین منظور از این محصول می توانید به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار نیز استفاده نمایید.

چگونگی طراحی و ساخت این بین بگ

همانطور که می دانید طراحی تمامی بین بگ ها ممکن است از نظر ساختار ظاهری با یکدیگر تفاوت داشته باشد اما لازم به ذکر است، ساخت و سفارش بین بگ هایی با ظاهری گرد بسیار بیشتر از مدل های دیگر بوده، زیرا این بین بگ ها انعطاف پذیری بسیار عالی داشته و می توانند به خوبی با فرم بدن بدن شما شکل بگیرند. شاید شما پس از خرید بین بگ مورد نظر و دریافت آن، ظاهر ساده و گرد را مشاهده کنید اما شما می توانید با دست و یا با نشستن بر روی بین بگ، به آن فرم داده و نهایت رضایتمندی را از آن داشته باشید. در واقع تصویری که از محصول گرفته شده برای شما عزیزان کاملا قابل مشاهده است.

آبگریز بودن پارچه استفاده شده در قسمت رویه و بدنه 

جنس پارچه ای که برای این بین بگ فوق العاده استفاده می شود می تواند دوام و کیفیت محصول شما را مشخص کند و به همین دلیل حتما به این نکته توجه کافی داشته باشید. برای ساخت این بین بگ گرد از پارچه درجه یک برزنتی استفاده شده، که این پارچه از ویژگی های بسیار خوب و خاص برخوردار است که این محصول را به واسطه ضدآب بودن خود کاملا آبگریز کرده که همین خصوصیت یکی از مزیت های این کالا به شمار میرود. همانطور که پیش تر به آن اشاره شد، بخش داخلی بین بگ  از یونولیت (فیبر) پر شده که موادی بسیار سبک و انعطاف پذیر هستند و آبگریز بودن پارچه بدنه و رویه کالا، می تواند از ورود آب به محتوای داخلی جلوگیری کند. 

قابلیت جداسازی و شستشو رویه محصول

با توجه به آبگریز و ضدآب بودن رویه کالا، شما می توانید در صورت کثیف شدن رویه را از آستری جدا کرده و به راحتی بشویید. توجه داشته باشید که شستشو این پارچه نیز کاملا مانند لباس ها بوده و می توانید آن را با دست و یا با ماشین لباسشویی بشویید، و حتی برای شستشو می توانید از پودر های مخصوص نیز بدون نگرانی استفاده کنید. از آنجایی که امکان جدا کردن رویه از آستری وجود داشته، شما می توانید به راحتی رویه این کالا را مورد شستشو و پاکسازی قرار دهید.

نحوه سفارش

شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت اینتکس از دیگر محصولات جذاب و کارآمد آن نیز دیدن کرده و برای خرید بین بگ مورد علاقه خود از نمایندگی انحصاری بین بگ و مبل شنی اینتکس، با تلفن های این مرکز تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...