بین بگ بزرگ چرم با زیرپایی

کد 33075

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,018,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ بزرگ چرم با زیرپایی یک نمونه زیبا و جذاب در این گروه بوده که ساختری طبی و بدنه منعطف دارد. این محصول دارای بدنه ای از ترکیب رنگ های ابی و مشکی بوده که تولید کننده امکانی ایجاد کرده تا شما بتوانید در صورت تمایل این ترکیب رنگ را با توجه به سلیقه خود شخصا انتخاب کنید. این محصول مجهز به کی زیرپایی استاندارد نیز بوده که به استراحت راحت شما کمک بزرگی خواهد کرد. شما می توانید در صورت تمایل از این زیرپایی به عنوان میز نیز بهره برداری نمایید.این محصول را در داخل سالن های پذیرایی و اتاق کار و ... می توانید همراه داشته باشید. بدنه محصول را از پارچه چرم مصنوعی تولید کرده اند که ضدتعریق بوده و دوام بالایی دارد. این روکش بدنه ضداب بوده پس می توانید ان را با اب و مواد شوینده نیز شستشو دهید. مواد داخلی محصول از نوع یونولیت خرد شده هستند. این مواد توان تحمل وزن بالایی دارند. شما می توانید این مواد را در مواقع مورد نیاز تعویض و یا حتی شارژ مجدد کنید. برای خرید محصول با قیمت و کیفیتی مماسب می توانید به فروشگاه ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 100 کیلوگرم

بین بگ بزرگ چرم با زیرپایی

برخی از محصولات موجود در سایت مبل شنی آرامش، دارای کامل ترین نوع طراحی می باشند. به طوری که در زمان استفاده به هیچ وسیله دیگری نیاز نخواهید داشت و به دلیل دارا بودن طراحی کامل، از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. بین بگ بزرگ چرم با زیرپایی نیز یکی از این محصولات به شمار می رود. این بین بگ با داشتن طراحی مناسب و دارا بودن زیرپایی و هم چنین داشتن ظاهری زیبا و شیک، مورد علاقه اغلب افراد واقع شده و به فروش بالایی دست پیدا کرده است. به همین علت شما می توانید از آن به راحتی استفاده کنید بدون اینکه نیاز به وسایل و یا تجهیزات خاصی در زمان استفاده داشته باشید. این محصول بسیار زیبا بوده و دارای ظاهری جذاب است. هم چنین دارای کیفیت بی نظیر می باشد. در ادامه به معرفی ویژگی های این محصول می پردازیم و تمامی مشخصات آن را به طور کامل بیان می کنیم تا جهت خرید، آشنایی مناسبی با این بین بگ داشته باشید. 


طراحی ویژه بدنه

این محصول دارای ساختمانی به صورت کیسه ای است که سطح مقطع آن بر روی زمین دایره ای شکل می باشد. قسمت نشیمنگاه این محصول با ارتفاع مناسبی از سطح زمین در قسمت میانی این بین بگ قرار گرفته است و به صورتی طراحی شده که کاملا استاندارد بوده و شما به راحتی می توانید بر روی آن نشسته و برخیزید. هم چنین در زمان نشستن از آویزان شدن پاهای شما جلوگیری شده و به همین علت می توانید به مدت طولانی از این بین بگ استفاده نمایید بدون اینکه فشاری به پاهای شما وارد شود. این محصول دارای رویه ای جالب است که دوخت هایی عمودی دارد. در میان این دوخت ها به صورت یکی در میان از رنگ های مشکی و آبی استفاده شده است. تکیه گاه این محصول نیز دارای ارتفاعی زیاد بوده که تا قسمت سر و گردن را تحت پوشش قرار می دهد. شما به راحتی می توانید این محصول را مورد استفاده قرار دهید بدون اینکه به بدن شما فشاری وارد شده و یا خسته شوید. پشتی این محصول طراحی جالبی دارد و هر چه به قسمت های بالاتر آن نزدیک می شویم، از مساحت آن کاسته می شود. در قسمت زیرین این بین بگ نیز از زیپ استفاده شده است که توسط آن می توانید رویه را به راحتی از بدنه اصلی جدا کرده و یا به مواد داخلی دسترسی داشته باشید. از ویژگی های بارز این بین بگ دارا بودن طراحی کاملا طبی است که برای تمامی گروه های سنی از جمله سالمندان مناسب می باشد. 


دارا بودن زیرپایی

این محصول دارای یک زیرپایی به صورت استوانه ای می باشد که کاربردهای بسیاری دارد. در تولید این زیرپایی از مواد اولیه بین بگ استفاده شده است و به همین علت دارای کیفیتی مشابه با بین بگ می باشد. این زیرپایی ارتفاعی متناسب با ارتفاع نشیمنگاه بین بگ از سطح زمین دارد و به همین جهت برای استفاده بسیار مناسب است. شما در زمان استراحت به راحتی می توانید بر روی بین بگ دراز کشیده و پاهای خود را بر روی این محصول قرار دهید. از این وسیله علاوه بر استفاده به عنوان زیرپایی، می توان در موارد دیگری نیز استفاده نمود. شما می توانید از این محصول به عنوان میز کوچکی در کنار بین بگ استفاده کنید. این محصول را می توانید در کنار بین بگ قرار دهید و در زمان کار، وسایلی مانند لپ تاپ و ... را بر روی آن قرار دهید. هم چنین این محصول یک پاف نشیمن مناسب و راحت برای نشستن شما می باشد. با توجه به نرمی این محصول، در صورت نیاز شما می توانید به راحتی بر روی آن بنشینید. این پاف ارتفاع مناسبی دارد که نشستن و برخاستن بر روی آن ساده می باشد. موارد استفاده متفاوت این زیرپایی آن را به وسیله ای کاربردی در کنار بین بگ تبدیل کرده است. 


خرید

بین بگ بزرگ چرم با زیرپایی را با قیمتی ارزان می توانید از طریق نمایندگی مبل شنی آرامش تهیه نمایید. برای این منظور وارد سایت مبل شنی آرامش شده و سفارش خود را ثبت کنید تا محصول را در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...