بین بگ بزرگ پشتی دار راحتی

کد 33029

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,814,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ بزرگ پشتی دار راحتی یکی دیگر از محصولات باکیفیت و زیبا برای استفاده رده سنی بزرگسال بوده که طول عمری بالا دارد. این محصول را با طراحی بدنه برگرفته از مبل های راحتی کلاسیک تولید کرده اند. به همین دلیل محصول توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. برای تولید روکش بدنه این بین بگ از مرغوب ترین نوع پارچه استفاده شده است. این نوع روکش ضدتعریق بوده و ساختاری بادوام و نرم دارد. این نوع روکش بدنه را می توانید با اب و مواد شوینده شستشو دهید. بخش داخلی بین بگ از مواد یونولیت خرد شده تشکیل شده است. زیرا این مواد وزنی کم و ساختاری نرم داشته که قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی دارد. از طریق زیپ انتهای محصول می توانید این مواد را تعویض و یا مجدد شارژ کنید. ارگونومی ساخت بدنه بین بگ از یک نشیمنگاه گرد تشکیل شده که تکیه گاهی سرخود دارد. این ساختار راحتی بالاییبرای استراحت شما فراهم می اورد. در بخش کناری محصول سه عدد جیب تعبیه شده تا لوازم مورد نیاز خود را همراه داشته باشید. با مراجعه به فروشگاه مبل شنی ارامش می توانید این بین بگ را خریداری نمایید.

  • طول: 100سانتی متر
  • عرض: 100سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: پارچه
  • مواد داخلی: یونولیت خرد شده
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم

بین بگ بزرگ پشتی دار راحتی

تمامی محصولات تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش، دارای کیفیت بالایی بوده که قابلیت رقابت با محصولات خارجی را دارا می باشند. در میان تنوع بی نظیر این محصولات، انواع بین بگ های راحتی با طراحی های اسپرت از محبوبیت بیش تری برخوردار هستند. عموما تمامی افراد قادر به استفاده از انواع متفاوت بین بگ می باشند و این مسئله موجب شده است تا این محصولات، با استقبال زیادی مواجه شود. یکی از جذاب ترین محصولات تولید شده توسط شرکت مبل شنی آرامش، بین بگ بزرگ پشتی دار راحتی است. این بین بگ جذاب و زیبا دارای کیفیتی بی نظیر بوده و ظاهری خاص و شیک دارد. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی این بین بگ خواهیم پرداخت. 


ساختمان ظاهری بین بگ

از محصولات خاص مبل شنی آرامش که دارای ظاهری ویژه بوده، بین بگ بزرگ پشتی دار راحتی است. این محصول نشیمنگاهی به صورت یک استوانه بزرگ دارد که در امتداد این بدنه، تکیه گاهی به صورت مربعی واقع شده است. این نشیمنگاه بزرگ برای تمامی افراد با جثه های مختلف قابل استفاده می باشد و بدون دسته طراحی شده است. پس اگر وجود دسته در بین بگ برای شما مهم می باشد لازم است تا محصول دیگری را تهیه نمایید. دیواره خارجی این بین بگ به صورت یک تکه و بدون چین خوردگی است و بر روی آن سه عدد جاکنترلی تعبیه شده است که در صورت استفاده از این محصول در مقابل تلوزیون می توانید کنترل تلوزیون را در آن قرار دهید تا در دسترس شما باشد. هم چنین می توانید از این جیب های کوچک برای قرار دادن اشیای کوچک و حتی گوشی موبایل و تبلت هم استفاده کنید. در دور تا دور این بین بگ نوار آبی رنگی دوخته شده است که زیبایی بدنه بین بگ را بیشتر می کند. تکیه گاه این بین بگ نیز به صورت مربعی طراحی شده است که می توانید به راحتی به آن تکیه بدهید و با داشتن عرض مناسب، به خوبی بخش کتف و شانه های شما را پوشش خواهد داد. به همین دلیل در زمان استفاده طولانی مدت به بدن شما فشاری وارد نشده و اذیت نخواهید شد. شما می توانید به راحتی از این محصول در محیط های گوناگون استفاده کنید و از داشتن نشیمنگاهی فوق العاده راحت و طبی لذت ببرید. 


فضاهای مورد استفاده 

این بین بگ برای استفاده در محیط های گوناگون مناسب است. ابعاد این محصول شامل قطر 90 سانتی متری و ارتفاع 140 سانتی متر می باشد که به سادگی می توان آن را در فضاهای محدود و کوچک نیز استفاده کرد. زیرا ابعاد این محصول در گروه بین بگ های کم جا قرار دارد و قابلیت استفاده در فضاهای کوچک را به شما خواهد داد. این بین بگ از رنگ مشکی تهیه شده است که به خوبی با انواع دکوراسیون هماهنگ شده و می توانید از آن در محیط هایی مانند اتاق خواب، اتاق مطالعه، فضای سالن نشیمن، مقابل تلوزیون و ... استفاده کنید. شما می توانید این محصول را برای باشگاه های ورزشی و یا کافی شاپ ها نیز تهیه کرده و با استراحت بر روی آن خستگی روزانه را از تن خود دور نمایید. هم چنین می توانید این بین بگ را در فضاهای اداری نیز مورد استفاده قرار دهید. با قرار دادن این بین بگ در دفتر کار خود می توانید اغلب فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند را بر روی این محصول انجام دهید تا از نشستن خسته نشده و کمر و گردن شما دچار آسیب نشود. این محصول به راحتی در خودرو جای می گیرد و به واسطه داشتن کیفیتی بالا، قابلیت استفاده در فضاهای گوناگون مانند مسافرت و گردش ها را دارد. شما می توانید در مسافرت و گردش ها این بین بگ را به همراه خود ببرید و از آن در فضاهای بیرون از منزل استفاده نمایید. هم چنین شما می توانید در زمان شب برای خوابیدن از این بین بگ استفاده کرده و به راحتی به خواب بروید. 


راهنمای خرید

بین بگ بزرگ پشتی دار راحتی از بهترین محصولات تولید شده توسط شرکت بزرگ مبل شنی آرامش می باشد. برای تهیه این بین بگ با قیمتی ارزان می توانید به نمایندگی مبل شنی آرامش مراجعه کنید و پس از سفارش دادن این محصول، بین بگ را درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...