بین بگ بزرگ مخمل راحتی

کد 23064

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,707,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ بزرگ مخمل راحتی ارزانترین بین بگ برای تمام سنین و اعضای خانواده بوده که با کیفیت بالای خود و طراحی بدنه طبی و راحت خود تواسنته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد.این بین بگ یک ضمانت نامه 2ساله داشته تا دوخت با تضمین روکش بدنه و کیفیت بالای آن را تضمین کند.  این بین بگ اورجینال را با روکش بدنه از پارچه مخمل تولید کرده اند. این نوع پارچه به دلیل مرغوبیت بالای خود می تواند وزن و فشار بالایی را بر روی خود تحمل کند. روکش بدنه های مخمل نرم و بادوام بوده و ساختاری کاملا ضدتعریق دارند. این روکش بدنه را می توانید از آستر جدا کرده و با استفاده از آب و مواد شوینده شستشو دهید. بخش داخلی بین بگ از شن های یونولیتی تشکیل می شوند. مواد یونولیتی خرد شده نرم و انعطاف پذیر بوده و تاثیری مستقیم بر راحتی شما دارند. این مواد داخلی وزنی کم داشته اما می توانند وزن بسیار بالایی را بر روی خود تحمل کنند. میزان مواد یونولیتی را کم یا زیاد کرده تا بتوانید فرم بدنه بین بگ را با توجه به نیاز خود تغییر دهید. همانطور که گفته شده این بین بگ برای استفاده تمام اعضای خانواده با هر سن و وزنی مناسب بوده ، زیرا بدنه بین بگ می تواند تا 180 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کنند. این بین بگ گرد بوده و با نشستن بر روی آن فرم نشیمنگاه و تکیه گاه آن شکل می گیرد. این نوع روکش بدنه رنگبندی بالایی داشته و امکان سفارش رنگ بدنه به فروشنده در زمان خرید مهیا شده است.از این بین بگ می توانید برای زمان خواب نیز استفاده کرده و از ساختار طبی و راحت آن نهایت لذت را ببرید. در حال حاضر فروشگاه مرکزی مبل شنی این بین بگ را برای استفاده شما موجود دارد.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 70 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • مواد تشکیل دهنده: یونولیت خرد شده
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای رنگبندی بالا
  • دارای ضمانت نامه معتبر

بین بگ بزرگ مخمل راحتی محصولی با طراحی جدید و مدرن می باشد که بدنه آن از پارچه کاملا ضدآب و ضدتعریق تهیه شده که می توان به راحتی آن را شستشو داد و مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد. وزن سبک، کمجا و تحمل وزن بالا نیز از ویژگی های منحصر به فرد این محصول به شمار می آید. بدنه این بین بگ به راحتی شکل پذیر بوده و شما می توانید با نشستن بر روی آن، بین بگ خود را به شکل و فرم دلخواه تبدیل کنید. لازم به ذکر است زیپی مخصوص و مخفی نیز برای این محصول تعبیه شده تا شما بتوانید از آن برای شارژ کردن محتویات داخل محصول استفاده کنید. در رابطه با نوع ساخت این بین بگ در قسمت اول باید به این نکته اشاره کرد که بخش نشیمنگاه آن به صورت ساده و فرو رفته طراحی شده که با هر بار نشستن شکل کامل تری را به خود می گیرد و همچنین تکیه گاه این کالا به صورت بلند و مرتفع طراحی شده که می توانید حتی سر و گردن خود را هم بر روی آن قرار داده و با خیال راحت به استراحت بپردازید.

جنس رویه و ضدحساسیت بودن آن

جنس رویه و بدنه این محصول از مخمل بسیار باکیفیت و درجه یک ساخته شده و از لطافت و نرمی بالایی برخوردار است. جنس پارچه مخمل این بین بگ علاوه بر زیبایی و جلوه خاصی که داشته به راحتی بسیار بالا معروف است. از دیگر ویژگی های جذاب این کالا میتوان به ضد تعریق و ضد حساسیت بودن آن اشاره کرد و همچنین این جنس از مقاومت و دوام بالایی برخودار بوده و به همین دلیل شما می توانید از آن در فضاهای باز و بدون نگرانی استفاده کنید. لازم به ذکر است که رویه این محصول به راحتی قابل جدا شدن از لایه های زیرین نیز می باشد تا شما عزیزان بتوانید در صورت آلوده شدن این قسمت را جدا کرده و بشویید.

نحوه شستشو و مراقبت از رویه محصول

همانطور که پیش تر به آن اشاره شد این محصول از کیفیت بسیاری برخوردار بوده اما ما باید در حفظ و نگهداری این محصول دقت کنیم. جنس رویه این محصول از پارچه مخمل است که همانطور که ذکر شد بسیار مرغوب و با دوام بوده و هنگام آلوده شدن رویه آن، می توانید جهت شستشو این محصول اقدام کنید بهتر است هنگام شستشو این محصول رویه آن برعکس کرده و تا جایی که امکان دارد از آب ولرم و یا سرد جهت تمیز کردن رویه استفاده کنید تا رنگ پارچه ثابت بماند. 

سخن پایانی و نحوه سفارش کالا

بین بگ بزرگ مخمل راحتی یک محصول با دوام، زیبا و جذاب بوده که مناسب برای استفاده در منزل، ویلاها و یا حتی در محیط کار نیز می باشد. این محصول کیفیت فوق العاده بالایی داشته و شما با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید. جنس بدنه این بین بگ علاوه بر مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه، دارای استحکام ایده آل در برابر ساییدگی نیز است. وزن این محصول بالغ بر 4 کیلوگرم بوده است و قابلیت تحمل وزنی برابر با 180 کیلوگرم داشته که نشان از کیفیت ساخت بالا و مهندسی شده آن محصول دارد. همچنین این کالا دارای ضمانت نامه دو ساله از کارخانه مبل شنی آرامش می باشد که این عامل هم یکی دیگر از نقاط قوت این کالا بوده و شما با اطمینان خاطر بیشتری می توانید با نازل ترین قیمت ممکن آن را خریداری کرده و لذت ببرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...