بین بگ بزرگ زیر پایی دار

کد 32014

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,175,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ بزرگ زیر پایی دار از جمله محصولات پر فروش در حال حاضر می باشد که به سبک جدید طراحی و تولید شده است. این محصول دارای بدنه ای گرد و بزرگ می باشد که در زمان قرار گیری افراد بر روی آن تمامی بخش های اطراف آن ها را در بر می گیرد و سبب راحتی آن ها در زمان استراحت می شود. مبل شنی مورد نظر برای تمامی قسمت های منزل مورد استفاده است و قادر به قرار گیری در بخشی از خانه به عنوان محل راحتی می باشد و این فضا را برای استفاده کنندگان فراهم می کند. از آن جایی که این محصول دارای بدنه ای طبی می باشد و با ضمانت نامه رسمی ارائه می گردد تمامی آیتم های راحتی و استاندارد را رعایت نموده است و نیز بخش هایی در آن لحاظ شده است که می تواند این مزیت ها را در پی داشته باشد. همان طور که در تصویر محصول مشاهده می کنید در بخش گودی وسط که نشیمن آن محسوب می شود یک عدد بالش کوچک قرار دارد. علت وجود این محصول این است که در کنار مبل شنی بتوان از وجود لطافت و نرمی بسیار زیاد تری بر خورددار بود و در زمانی که قصد استراحت را دارید آن را در زیر گردن و سر خود قرار دهید و به این طریق به راحتی مطلوب برسید. علاوه بر آن یک عدد زیر پایی کوچک نیز در کنار بدنه بزرگ محصول به افراد داده می شود که محل گذاشتن پاها است و می توان به این صورت پاها را به شکل استاندارد و در حالت صاف قرار داد. برای خرید بین بگ بزرگ زیر پایی دار تنها می توان از طریق فروشگاه مبل شنی آرامش اقدام نمود.

عرض100 سانتی متر
طول100 سانتی متر
ارتفاع90 سانتی متر
پارچه رویه قابل تعویض
رنگ بدنه رنگبندی متنوع
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 130 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


 

بین بگ بزرگ زیر پایی دار یکی از دوست داشتنی ترین بین بگ های تولید شده است که در سال جاری طراحی شده و در چندوقت اخیر تبدیل به یکی از پر فروش ترین مدل های بین بگ شده است که شما می توانید آن را با بهترین و نازل ترین قیمت خریداری کنید. این بین بگ برای افراد بزرگسال طراحی شده و می تواند سطحی بزرگ و بسیار ایده آلی برای نشستن تمامی افراد با هر وزنی و سنی فراهم کند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر با این بین بگ بزرگ زیر پایی دار آشنا شوید.

طراحی یک زیرپایی جداگانه و بسیار کارآمد

در کنار این بین بگ زیر پایی فوق العاده پرکاربرد نیز قرار داده شده که شما می توانید پاهای خود را بر روی آن قرار دهید. لازم به ذکر است ارتفاع این زیرپایی به اندازه ارتفاع نشیمنگاه خود بین بگ بوده که می تواند پاهایتان را در یک راستا قرار دهد. از لحاظ پزشکی درباره این زیرپایی باید گفت که با بالا بودن پاها خستگی شما بهتر رفع شده و همچنین گردش خون بهتری در پا و کل بدن شما جریان خواهد داشت. بااستفاده از این بین بگ زاویه بسیار بهتری را برا نشستن و تماشای تلویزیون و حتی مطالعه کتاب خواهید داشت.

رویه ای از پارچه جیر درجه یک

جنس رویه این بین بگ می تواند دوام و کیفیت محصولات را نشان دهد، پس بنابراین در خرید محصول خود حتما به این موضوع توجه داشته باشید و در صورت خرید اینترنتی بین بگ مشخصات محصول را دقیق مطالعه کرده و یا در صورت خرید حضوری از فروشنده در رابطه با جنس و ویژگی های آن حتما سوال کنید. برای ساخت این کالا از پارچه جیر استفاده شده که یکی از بهترین پارچه ها در ایران و دیگر کشورها می باشد و از الیاف درجه یک ساخته شده است. باکیفیت و درجه یک بودن پارچه استفاده در رویه و تمامی بدنه محصول، سبب آبگریزی و ضدتعریق شدن بین بگ شده است.

استحکام عالی و طول عمر بالا

بین بگ فوق دارای استحکام عالی بوده که توانسته بالاترین میزان رضایت را برای تمامی افراد ایجاد سازد. محکم بودن بدنه این بین بگ بیشتر به خاطر وجود جنس رویه آن بوده و نیز به دلیل داشتن محتویات درونی آن می باشد. به همین دلیل و به طور کلی محصولی بی نظیر تولید شده، که با توجه به این که بدنه این بین بگ استحکام عالی داشته دلیلی برای خرید آن است و این بین بگ را مناسب برای استفاده در هر شرایطی می سازد و دارای طول عمر بسیار بالایی نیز می باشد. 

طریقه سفارش محصول

با مراقبت و استفاده صحیح از این بین بگ، می توانید سال های سال از این محصول استفاده کنید، بدون اینکه آسیبی به محصول وارد شود . شما می توانید برای کسب اطلاع از قیمت این بین بگ و همچنین سفارش آن با شماره تلفن های تولیدی مبل شنی آرامش تماس بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...