بین بگ بزرگ راحتی مخمل

کد 32193

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,166,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ بزرگ راحتی مخمل از سری محصولات تولید شده توسط نمایندگی مبل شنی با رنگبندی شاد بوده که به تازگی روانه بازار شده است. این محصول درای ارگونومی ساخت بدنه گرد بوده که تکیه گاه استاندارد ان تمامی سطح کمر شخص مصرف کننده را پوشش می دهد. به همین دلیل می توانید از این محصول برای استراحت های طولانی مدت به راحتی استفاده کنید. بدنه این محصول دارای نشیمنگاهی مشکی و بدنه ای سبز است. اما تولید کننده امکانی ایجاد کرده تا بتوانید رنگ بدنه را شخصا نیز انتخاب کنید. بدنه محصول را از جنس مخمل با ساختاری ضدتعریق و بادوام می سازند. این روکش بدنه قابل شستشو با اب و مواد شوینده نیز می باشد. مواد داخلی محصول را از نوع یونولیت خرد شده انتخاب کرده اند. زیرا وزن کم و توان تحمل وزن بالا طول عمری فوق  العاده زیاد دارد. در بخش کناری محصول یک جیب تعبیه شده تا بتوانید لوازم ضروری خود را در این بخش قرار دهید. وزن بدنه 5 کیلوگرمی محصول موجب حمل اسان ان شده که از ویژگی های عالی این کالا به شمار می رود. برای خرید محصول می توانید به فروشگاه مبل شنی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 80 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم

بین بگ بزرگ راحتی مخمل

بین بگ بزرگ راحتی مخمل از محصولات زیبایی می باشد که دارای طراحی خاصی بوده و زیبایی بی نظیری را به محیط اطراف خود می بخشد. طراحی این محصول بسیار ویژه بوده و استفاده از دو رنگ بر روی بدنه آن، به زیبایی بیشتر آن کمک کرده است. این محصول از سری محصولات کم جا است که بسیار کاربردی بوده و برای استفاده در فضاهای محدود مناسب می باشد. برای سهولت در خرید این محصول، لازم است تا اطلاعات کافی در مورد کیفیت و نوع طراحی آن را داشته باشید تا بتوانید از خرید خود، رضایت صد درصدی را کسب نمایید. به همین منظور در ادامه این مطلب، بین بگ بزرگ راحتی مخمل را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم و به معرفی ویژگی های آن خواهیم پرداخت.


طراحی ویژه بدنه

این محصول به استوانه ای ساخته شده است. دور تا دور این محصول از یک پارچه خاص با رنگ متفاوت از رویه استفاده شده است. رنگ دور تا دور این محصول آبی است و رنگی فوق العاده زیبا دارد. رویه این استوانه بزرگ، به صورت شیبدار ساخته شده است و یک طرف آن دارای ارتفاعی کم و طرف دیگر آن دارای ارتفاعی زیاد است. به این ترتیب قسمتی که ارتفاع کمتری دارد به عنوان نشیمنگاه استفاده می شود. با نشستن بر روی این بخش، تکیه گاه محصول مطابق با فرم بدن شما تشکیل خواهد شد که با ارتفاع مناسب که دارد، تمامی قسمت های کمر و کتف را پوشش می دهد. به این ترتیب شما می توانید به راحتی بر روی این بین بگ نشسته و به استراحت بپردازید. 


طراحی کم جا

این محصول دارای طول 93 سانتی متری و عرض 75 سانتی متر است. ارتفاع این بین بگ برابر با 54 سانتی متر می باشد. این محصول از سری محصولات کم جا بوده و با ابعاد مناسبی که دارد به راحتی قابل استفاده در فضاهای محدود به خصوص آپارتمان های کوچک است. شما با تهیه این بین بگ می توانید در فضایی کوچک از آپارتمان خود، بستری نرم و راحت را برای انجام فعالیت های نشسته و یا استراحت خود فراهم نمایید. با استفاده از این بین بگ خواهید توانست محیطی دنج و راحت را در هر فضایی، حتی تراس کوچک منزل ایجاد کنید تا با استفاده از آن تمام خستگی های روزانه را از تن خود دور کنید. این محصول قابل استفاده در مسافرت ها نیز می باشد. به دلیل دارا بودن ابعادی استاندارد و مناسب، شما می توانید این محصول را به راحتی در خودرو جای دهید و با استفاده از آن، از نشیمنگاهی نرم و راحت برخوردار شوید. شما با استفاده از این محصول می توانید در مسافرت های خود، با داشتن نشیمنگاهی مناسب، ضمن لذت بردن از هوای تازه و گرمای آفتاب از وارد شدن آسیب به بدن خود نیز جلوگیری نمایید. هم چنین می توانید در طول شب بر روی این محصول بخوابید. 


استفاده از مواد اولیه مرغوب 

برای تهیه این محصول از بهترین مواد استفاده شده است به طوری که این محصول قابلیت رقابت با محصولات خارجی را دارد. رویه این محصول از نوعی پارچه با مقاومت بالا تهیه شده است که در عین حال بسیار نرم و لطیف بوده و ضد حساسیت می باشد. محتوای داخلی این محصول نیز از بهترین نوع یونولیت خرد شده می باشد که با داشتن انعطاف بسیار بالا، فضایی نرم و راحت را برای نشستن شما فراهم خواهد کرد. این نوع مواد داخلی استحکام بی نظیری دارد و به سادگی تغییر شکل نداده و کیفیت آن کم نخواهد شد. مواد داخلی و رویه بین بگ از وزن پایینی برخوردارند و به همین علت محصول نهایی دارای وزن بدنه 5 کیلوگرمی است که به سادگی می توان آن را حمل کرد و جابه جا نمود. به علت استفاده از مواد مرغوب، این محصول از تحمل وزن بسیار بالایی برخوردار می باشد و قادر است وزنی برابر با 150 کیلوگرم را تحمل کند. 


راهنمای خرید

برای خرید بین بگ بزرگ راحتی مخمل با ارزان ترین قیمت با وارد شدن به سایت مبل شنی آرامش، خرید خود را نهایی کرده و این محصول را تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...