بین بگ بزرگ راحتی اورجینال

کد 32060

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,775,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ بزرگ راحتی اورجینال یکی دیگر از محصولات تولیدی مبل شنی ارامش در سال 2020 بوده که طول عمر بالای آن و تنوع رنگبندی بدنه توانسته موجب رضایتمندی مصرف کنندگان شود. این بین بگ زیبا از طراحی بدنه گرد برخوردار بوده که نشیمنگاهی بزرگ با تکیه گاهی سرخود برای استفاده در اختیار شما قرار می دهد. این تکیه گاه شیبدار و منعطف بوده و می تواند سطح کمر شما را به طور کامل پوشش دهد. استفاده از این بین برای زمان کار و استراحت و انجام بازی های کامپیوتری و... توصیه شده است. بدنه محصول تنها 6 کیلوگرم وزن داشته که شما می توانید با استفاده از دستگیره تعبیه شده بر روی آن به راحتی محصول را جا به جا کنید. البته این وزن کم می تواند تا 180 کیلوگرم را بر خود تحمل کرده و دچار اسیب نشود. به همین دلیل تمام سنین با هر وزنی می توانند از بین بگ استفاده کنند. مواد تشکیل دهنده داخل بین بگ از بهترین نوع مواد یونولیتی با ساختاری خرد شده است. مواد یونولیتی سبک و منعطف بوده پس می توانند راحتی و اسایش شما را تضمین کنند. این مواد وزنی کم داشته اما قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. شما با کم و زیاد کردن میزان مواد یونولیتی می توانید فرم بدنه محصول را تغییر بدهید. روکش بدنه بین بگ را از مرغوب ترین نوع پارچه مخمل تولید کرده اند. روکش های مخمل ضدتعریق بوده و قابلیت شستشو با اب و مواد شوینده را دارند. این نوع پارچه نرم وبادوام بوده و در اثر قرار گرفتن در معرض فشار بالا دچار افت کیفیت نمی شوند. شما می توانید رنگ بدنه محصول را در زمان خرید شخصا سفارش بدهید. برای خرید بین بگ می توانید به نمایندگی مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 100  سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • طول عمر بالا
  • تنوع رنگبندی بدنه
  • دارای دستگیره سرخود
  • دارای گارانتی معتبر

بین بگ بزرگ راحتی اورجینال

بین بگ بزرگ راحتی اورجینال یکی دیگر از محصولات حرفه ای می باشد که با دوخت تضمینی و محکم خلق شده است و توانایی ایجاد یک وسیله طبی و راحتی را دارد. بین بگ ها محصولاتی برای به آرامش رسیدن افراد می باشند و دارای امکانات زیاد در عین سادگی هستند. افراد مختلفی در طول روز با کارهای گوناگون مشغول می باشند و در واقع بدن خود را در معرض خستگی و کسالت قرار می دهند. برای این که بتوانند راحت تر و بهتر کارها و فعالیت های روزانه خود را انجام دهند باید به فکر سلامت و استراحت نیز بود. از این رو برخی محصولات طبی وارد بازار شده اند که این کار را آسان می سازند و با در دسترس بودن برای استفاده مداوم و مکرر در طول روز به کار می آیند. محصولات طبی همواره دارای قیمت بالایی می باشند اما به تازگی محصولی با نام بین بگ در بین اقلام راحتی و طبی ایجاد شده است که می تواند بهتر و راحت تر برای علاقه مندان آسایش و راحتی را ایجاد سازد. قیمت خریداری این محصول نیز کم می باشد و با هزینه کم می توان آن را به دست آورد. در نتیجه هر کس که تمایل به داشتن تایم راحتی بوده است این کار را به بهترین شکل انجام می دهد و بدن خود را از کسالت در امان نگه می دارد. برخی ویژگی های مهم این محصول به شرح زیر می باشد.


استفاده در محل های مختلف

ظاهر محصول و نیز طراحی مناسب آن می تواند سبب استفاده بین بگ در محل های مختلف شود و به این صورت آرامش و راحتی را برای تمامی افراد ایجاد سازد. همچنین سادگی که در ساخت محصول به کار رفته است کمک می کند تا مدل های گوناگونی از کارایی در این وسیله کار بردی ایجاد شود. این روش ها و مدل های گوناگون مورد محبوبیت علاقه مندان به داشتن استراحت های روزانه قرار گرفته اند و با آن می توان به بهره برداری مناسب از راحتی دست پیدا کرد. این بین بگ در واقع نوعی مبل شنی از که بدنه ای ساده دارد و به شکل گرد در حال استفاده می باشد. امکان استفاده از محصول در منزل و محل کار وجود دارد چرا که هم بدنه ای مقاوم دارد و هم با طول عمر بالا می تواند قابلیت نرمی و لطافت خود را حفظ کند. اما برخی از علاقه مندان تمایل به استفاده از محصول در بیرون از خانه را دارند و یا به داشتن محصول در مسافرت ها نیاز دارند. از این رو بدنه به گونه ای سازگار با محیط طراحی شده است و قابلیت حمل آسان را نیز دارد. به این صورت هر کس که علاقه به داشتن این وسیله کاربردی دارد می تواند در محل های مختلف و گوناگون به راحتی از آن استفاده نماید.


جلوگیری از کمر درد

برای این که استفاده کنندگان در موقعیت مطلوبی قرار بگیرند و بدن خود را در حالت آرامش بخشی قرار دهند محصول ایجاد یک تکیه گاه کرده است که در زمان نشستن می توان به آن تکیه داد و از موقعیت خود لذت برد. با توجه به این مسئله مهم و با مشاهده تصویر محصول می توان گفت که تکیه گاه دارای دوام و مقاومت بالایی می باشد و از استحکام ویژه ای برخوردار می باشد. در نتیجه این محصول برای تمامی سنین ساخته شده است که از بدن را در حالت استاندارد قرار می دهد و می توان با آن از بروز کمر درد و درد در ناحیه ستون فقرات جلوگیری کرد. از این رو پر فروش می باشد و در انواع و بدنه های گوناگون آماده خرید افراد می باشد.


دستگیره محصول

مبل شنی دارای یک عدد دستگیره می باشد که در بخش بالایی آن دوخته شده است. این دوخت ها محکم می باشند و با دوام بالا در محل قرار دارند. اما می توان به راحتی به وسیله این بخش محصول را بر روی سطوح قرار داد و آن را در موقعیت های مختلف هدایت کرد. دستگیره در واقع اهرمی برای جا به جایی محصول می باشد که کار را آسان کرده است و این فعالیت را در زمانی کوتاه انجام می دهد.


خرید

چنانچه قصد خرید بین بگ بزرگ راحتی اورجینال را دارید به تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...