بین بگ بزرگ دو رنگ راحتی

کد 13017

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,727,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ بزرگ دو رنگ راحتی یکی دیگر از زباترین انواع بین بگ با نشیمنگاه بسیار بزرگ و گرد بوده که قابلیت استفاده برای تمام سنین را دارد. این بین بگ که از تولیدات نمایندگی رسمی مبل شنی بوده از یک تکیه گاه سرخود برخوردار بوده که در اثر استفاده با فرم بدن شما تغییر حالت می دهد. رنگبندی بدنه بین بگ در دو طیف کاملا متضاد بوده که به زیبایی ظاهری محصول می افزاید. تولیدی بین بگ برای راحتی مصرف کنندگان قابلیت انتخاب رنگ بدنه توسط مصرف کننده را مهیا کرده است. روکش بدنه بین بگ را برای ارائه محصولی باکیفیت و با طول عمر بالا از مرغوب ترین نوع پراچه چرم مصنوعی تولید کرده اند. این نوع روکش بدنه کاملا ضداب و ضدتعریق بوده پس استفاده طولانی مدت از ان مانند استراحت و مطالعه و تماشای تلویزیون و.. مشکلی برای افراد ایجاد نخواهد کرد. همچنین روکش بدنه چرم کاملا نرم و بادوام بوده و می تواند وزن و فشار بالایی را تحمل کند. در صورت نیاز می توانید روکش بدنه را به صورت دستی و یا با ماشین لباسشویی بشویید. وزن بدنه بین بگ برابر 6 کیلوگرم بوده که برای ارامش و راحتی شما در زمان جا به جایی یک دستگیره در بخش بالایی محصول تعبیه شده است. این وزن کم می تواند تا 180 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل کرده به همین دلیل استفاده از این بین بگ محدودیتی در زمینه سن و وزن افراد ندارد. مواد داخلی بین بگ از یونولیت خرد شده تشکیل شده است. مواد یونولیتی نرم و سبک بوده و ساختار منعطف ان باعث راحتی شما در زمان استفاده از بین بگ می شود. این مواد را می توانید کم یا زیاد کرده تا فرم بدن بین بگ را راحتی بر اساس نیاز شما تغییر کند. این بین بگ دارای گارانتی 2 ساله بوده که در زمان خرید در اختیار شما فرار خواهد گرفت. برای خرید بین بگ تنها کافی ست به فروشگاه مرکزی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • طول: 80 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

بین بگ بزرگ دو رنگ راحتی را به جرات میتوان از منحصر به فرد ترین محصولات موجو در بازار دانست زیرا که کیفیت فوق العاده این محصول سبب شده تا هر فردی خواهان خرید آن باشد. در همین خصوص هم باید گفت که بدنه این کالا از نوعی پارچه چرم مصنوعی تولید گردیده است که از مقاوم ترین و با کیفیت ترین نمونه های موجود در بازار بوده و در برابر ساییدگی، پوسیدگی و همچنین تابش مستقیم نور خورشید و شرایط جوی گوناگون نیز هیچ گونه افت کیفیتی نخواهد داشت. علاوه بر تمامی این ها رنگ این محصول هم به قدری چشم نواز و جذاب است که با دیدن آن بسیاری از افراد علاقه مند به خرید این بین بگ خواهند شد. در ادامه این مطلب به بررسی بیشتر و دقیق تر این محصول خواهیم پرداخت.

جنس مطلوب و درجه یک بدنه

یکی از مهم ترین نکات در ارتباط با این محصول فوق العاده جنس بدنه آن است. این بین بگ جذاب بدنه ای مقاوم از جنس چرم مصنوعی داشته که به سادگی آسیب نمی بیند و بسیار مقام و بادوام است. علاوه بر تمامی این ها مواد داخل این بین بگ همگی از جنس یونولیت یا فیبر درجه یک و عالی می باشند که فوق العاده مقاوم بوده و در عین حال نرمی و لطافت بالایی دارد و در هنگام نشستن بر روی این بین بگ هر بار شکل کامل بدن شما را به خود می گیرد.

سهولت در راه اندازی و ضدآب بودن محصول

این بین بگ کاربردی معمولا نیازی به راه اندازی خاصی نداشته و شما در ابتدا کافیست این محصول را در مکان یا جایگاهی که قصد دارید از آن استفاده کنید، قرار دهید و سپس با تغییر دادن یونولیت های داخل این محصول آن را به بهترین حالت ممکن ست کرده و از آن استفاده کنید. به همین سبب باید گفت که در صورت عدم رضایت از نحوه قرار گیری فیبرها، می توانید به سادگی آن ها را تغییر داده و ارگونومی مورد نظر خود را بر روی آن پیاده کنید. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که بدنه اصلی این بین بگ به صورت ضد آب شکل گرفته و به هیچ عنوان آب به داخل این محصول نفوذ نخواهد کرد. در واقع باید گفت شما این مزیت را هم در اختیار خواهید داشت که به سادگی و در صورت کثیف شدن این محصول آن را با آب شست و شو دهید تا که از مزایای خوب این محصول بهره مند شوید.

نگهداری و مراقبت

برای مراقبت از این محصول نیز باید به این نکته اشاره کرد که از ضربه زدن به این بین بگ باید خودداری کنید و همچنین اشیا نوک تیز را هم از کنار این محصول دور کنید تا دچار آسیب نشود. همچنین گفتنی است که در صورت خراب شدن فیبر یا یونولیت های این محصول و حتی بدنه اصلی این بین بگ به راحتی می توانید آن ها را تعویض نمایید.

نحوه سفارش

بین بگ بزرگ دو رنگ راحتی یک محصول زیبا و باکیفیت می باشد که مناسب برای استفاده یک نفر بوده و دارای دو سال ضمانت نامه این شرکت می باشد. این محصول بدنه ای بسیار انعطاف پذیر داشته و قابلیت تعویض پوسته، رویه و مواد داخلی را هم دارا می باشد. هم اکنون می توانید این بین بگ فوق العاده و زیبا را از سایت فروشگاه مبل شنی آرامش خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...