​بین بگ بزرگ برزنتی

کد 32027

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,825,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ بزرگ برزنتی دارای بدنه ای بادوام و ضخیم قادر به تحمل وزن افراد مختلف را داشته و با داشتن چنین نکته قابل توجهی می تواند برای محل های مختلف نیز خریداری شود. این مبل شنی دارای بدنه ای فابریک از بهترین نوع پارچه برزنتی می باشد که در مقابل ضربه و فشار دچار آسیب نشده و می تواند این گونه آسیب ها را تحمل کند. پوسته بدنه مرغوب دارای قابلیت شستشو نیز است که در صورت شستن با آب گرم و مواد شویینده قوی صدمه نمی بیند و می توان آن را به دفعات شستشو داد. این نوع پارچه برزنتی دارای رنگبندی متنوعی نیز می باشد که علاوه بر زیبایی بسیار می تواند با اتاق شما نیز هماهنگ شود و جلوه خاص و شکیلی را به دکور خانه بدهد. این مبل شنی به علت طبی بودن و نرمی و لطافت بسیار بهتر است در اتاق استراحت به کار برود و در زمان احتیاج به خوابی کوتاه و عصرگاهی می توان ساعتی را به استراحت پرداخت و از قرار گرفتن بر روی این محصول نهایت لذت را برد. دوخت این مبل شنی بسیار محکم می باشد و با چنین دوخت تضمینی می توان از نظر کیفیت و دوام درز ها اطمینان کامل را داشت و در طول زمان استفاده و همچنین شستشو های مکرر این درز ها باز نشده و مانند روز اول به همان حالت باقی می مانند. در زمانی که نیاز به خریداری این بین بگ بزرگ برزنتی دارید می توانید از طریق مراجعه به فروشگاه بزرگ مبل شنی آرامش اقدام کنید.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهبرزنتی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها  قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
  بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

بین بگ بزرگ برزنتی جزوء بهترین و متفاوت ترین محصولات موجود در فروشگاه اینتکس است که دارای طراحی جالبی بوده و می تواند استفاده های مختلفی داشته باشد و همچنین به دلیل ویژگی و خصوصیت های بسیاری که دارد می تواند محلی نرم و راحت برای استراحت شما فراهم کند. این بین بگ که محصولی از سوی شرکت معتبر اینتکس می باشد مخصوص استفاده ی بزرگسالان، کودکان، نوجوانان و محیط های داخلی از جمله منازل و ادارات ساخته شده تا افراد مختلف بتوانند به راحتی آن را برای استفاده هایی مانند تماشای تلویزیون و یا استراحت و مطالعه به کار گیرند.

نوع طراحی

از ویژگی های مهمی که باید به آن اشاره کرد نوع طراحی آن است که با توجه به تصاویر می توانید کاربرد های آن را پیش از خرید حدس بزنید. این طراحی به گونه ای صورت گرفته که محصول در نگاه  اول شبیه یک مبل معمولی یک نفره به نظر برسد اما دارای بدنه ای بسیار نرم و راحت بوده و حس خوبی را به شما منتقل خواهد کرد، این نرمی بدنه توسط جنس رویه ی آن به وجود آمده که از نوع پارچه بزرنتی بوده و ضخامت بالایی دارد که به سادگی در مقابل وزن و فشارهای بالا و همچنین پوسیدگی و ساییدگی مقاومت کرده و مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد.

تکیه گاهی استاندارد با شیب مناسب

لازم به ذکر است، در قسمت داخلی بین بگ از موادی به نام فیبر که نوعی یونولیت می باشند استفاده شده که این مواد دارای خاصیت نرمی و انعطاف پذیری بالایی هستند و می توانند به راحتی فرم و شکل بدن شما را به خود گرفته و با این کار باعث جلوگیری از خستگی شما خواهد شوند. این بین بگ در قسمت پشتی خود نیز تکیه گاهی با شیب مناسب و کم داشته که می توانید بدون نگرانی به آن تکیه دهید و همینطور این پشتی، در ظاهر محصول نیز تاثیر گذاشته و خریداران متوجه کاربردهای آن خواهند شد. رنگ استفاده شده در ظاهر آن باعث شده تا محصول در بیشتر نقاط منزل با انواع دکور مطابقت داشته باشد و به این ترتیب پیدار کردن محلی مناسب برای آن کار مشکلی نخواهد بود.

قابلیت تعییر میزان مواد داخلی

همانطور که گفته شد در قسمت داخلی این بین بگ از یونولیت های ریز بهره گرفته شده که این یونولیت ها قابلیت تغییر شکل داشته و از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده این محصول می باشند و شما می توانید بنابر استفاده خود این مواد داخلی را کم و یا زیاد کنید که با این کار موارد استفاده از آن نیز تغییر میکند و همچنین می توانید از آن استفاده های مختلفی داشته باشید و برای کم و زیاد کردن آن می توانید از زیپ زیری محصول استفاد کنید.

طریقه سفارش محصول

این محصول یکی از باکیفیت ترین محصولات در شرکت اینتکس بوده که با فروش بالایی روبرو شده و توانسته رضایت خریداران را با خود در پی داشته باشد. شما عزیزان نیز برای تهیه این محصول می توانید آن را از همین صفحه سفارش داده و یا آن را به صورت تلفنی ثبت سفارش کنید و محصول خود را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...