بین بگ بزرگسال راحتی شیبدار

کد 33066

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,759,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ بزرگسال راحتی شیبدار از جمله زیباترین نمونه های تولید شده در این گروه بوده که طول عمری بالا و طراحی بدنه طبی دارد. این محصول وزن بدنه 6 کیلوگرمی داشته پس شما می توانید با استفاده از دستگیره ای که در بخش بالایی محصول تعبیه شده به راحتی ان را حمل کنید. لازم به ذکر بوده این ساختار قادر است وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را به راحتی تحمل نماید. به همراه محصول یک ضمانت نامه معتبر 2 ساله نیز دریافت خواهید کرد که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. بدنه این محصول از روکش مخمل تولید شده که قابل شستشو و ضدتعریق بوده و نرمی و دوام بالایی دارد. رنگ بدنه محصول ابی بوده اما در صورت تمایل مصرف کننده می تواند این رنگ را شخصا انتخاب کند. مواد داخلی محصول از نوع یونولیت خرد شده با ساختاری انعطاف پذیر و وزنی کم بوده که امکان تعویض و یا شارژ مجدد ان ها وجود دارد. طراحی بدنه محصول به گونه ای بوده که می توانید در فضاهای مختلف از جمله اتاق خواب و محل کار و... از ان استفاده کنید. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 120 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه 2 ساله

بین بگبزرگسال راحتی شیبدار

بین بگ بزرگسال راحتی شیبدار از محصولات راحتی با طراحی اسپرت و جذاب است. این محصول دارای ویژگی های بسیار زیادی می باشد که باعث شده است تا به فروش بالایی دست پیدا کند. در هنگام خرید بین بگ اولین نکته ای که جلب توجه می کند شکل ظاهری محصول است. در مرحله بعدی خریدار به کیفیت و کارایی محصول توجه می کند. بین بگ بزرگسال راحتی شیبدار با دارا بودن ویژگی های مناسب مورد توجه اغلب افراد واقع شده و توانسته است رضایت صد در صدی خریدار را از آن خود کند. این محصول دارای مشخصات ویژه ای است که در ادامه مشخصات آن را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


مشخصات ظاهری بین بگ

این محصول فرمی مربع شکل دارد. نشیمنگاه این محصول به صورت زاویه دار بوده و در ارتفاع مناسبی از سطح زمین واقع شده است. این نشیمنگاه فوق العاده راحت بوده از انعطاف بسیار زیادی بهره می برد. تکیه گاه این محصول نیز به صورت جالبی ساخته شده است و به صورت یک تکه با بدنه اصلی می باشد. این تکیه گاه شیبدار است و ارتفاع بلندی دارد. شما با تکیه دادن به این پشتی به راحتی می توانید بر روی آن به استراحت پرداخته و یا به خواب بروید. زیرا این پشتی به راحتی گردن و کمر را پوشش داده و با ضخامت زیادی که دارد در اثر تکیه دادن واژگون نخواهد شد و به خوبی تعادل خود را حفظ می کند. در بالاترین نقطه این پشتی، یک دسته قرار دارد که می توانید توسط آن بین بگ را جابه کنید. بر روی این محصول یک زیپ مخفی نیز قرار دارد که توسط آن به راحتی می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و یا به مواد داخلی دسترسی داشته باشید. 


روش های استفاده 

این محصول به صورت آماده به دست شما می رسد و می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. زیرا نیازی به راه اندازی نداشته و برای استفاده لازم نیست تجهیزات خاصی را خریداری کنید. شما برای استفاده از این بین بگ فضایی مناسب را انتخاب کرده و پس از خارج کردن محصول از بسته بندی، در جای مناسبی قرار دهید. دقت کنید که فضای مورد استفاده عاری از سنگ و چوب های تیز بوده و اشیای تیز بر روی زمین نباشند. با نشستن شما بر روی این بین بگ، محصول به حالت بدن شما درآمده و فرمی همانند بدن شما را به خود می گیرد. پس از استفاده نیز با تکان دادن بین بگ، محصول به فرم اولیه بازمی گردد و می توان شکل جدیدی به محصول داد. 


ابعادی استاندارد و طبی

اندازه های این محصول از استانداردهای روز دنیا پیروی کرده و دارای طول و عرض 90 سانتی متری و ارتفاعی برابر با 110 سانتی متر می باشد. به این ترتیب این محصول در فضاهای محدود نیز قابل استفاده بوده و فضایی مناسب برای استفاده تک نفره را دارا است. معادل 50 سانتی متر از ارتفاع این بین بگ نیز مربوط به ارتفاع از سطح زمین تا نشیمنگاه می باشد و مابقی ارتفاع مربوط به تکیه گاه است. ارتفاع این محصول از سطح زمین کاملا استاندارد بوده و در زمان نشستن کف پاها به خوبی بر روی زمین قرار می گیرد و با جلوگیری از آویزان شدن پاها، از آسیب به این بخش از بدن جلوگیری می شود. هم چنین نشستن و برخاستن بر روی این محصول بسیار راحت بوده و فشاری به کمر و زانوها وارد نخواهد شد.


جابه جایی آسان

این محصول دارای وزن بسیار پایینی معادل با 6 کیلوگرم است که به راحتی می توانید آن را از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید. شما به راحتی می توانید این بین بگ را از روی زمین بلند کنید و انتقال دهید. زیرا در صورت کشیدن این محصول بر روی زمین ممکن است بدنه دچار آسیب شده و یا با برخورد با لبه های دیوار و اشیای تیز، دچار پارگی شود. 


تحمل وزن بالا

در داخل این بین بگ از بهترین مواد اولیه استفاده شده است. به گونه ای که محصول از استحکامی فوق العاده در برابر وزن بالا و فشار زیاد بهره می برد و می توانید از آن در فضاهای گوناگون استفاده نمایید. این محصول قادر است وزنی برابر با 180 کیلوگرم را تحمل کرده بدون اینکه کیفیت آن کم شده و یا دچار آسیب شود. 


روش خرید

بین بگ بزرگسال راحتی شیبدار را می توانید با قیمتی مناسب و کیفیت عالی از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامشخریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...