بین بگ بزرگسال راحتی خزدار

کد 22116

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,014,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ بزرگسال راحتی خزدار یکی دیگر از محصولات طبی و راحت برای افراد بالاتر از 16 سال بوده و با ظاهری منحصر به فرد و طول عمری بالا طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که یک نشمینگاه بزرگ با تکیه گاهی استاندارد و سرخود برای استراحتی راحت در اختیار شما قرار می دهد. روکش بدنه این محصول از پارچه مخمل خزدار بوده به همین دلیل با استقبال گسترده ای مواجه شده است. این نوع پارچه ضدتعریق و قابل شستشو بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم می باشد. رنگ بدنه محصول سفید بوده که در طیف رنگ های خنثی قرار داشته و یا اکثرا دکوراسیون ها داخلی هماهنگ می شود. اما برای رفاه حال مصرف کنندگاه تولید کننده امکانی ایجاد کرده تا در صورت تمایل افراد بتوانند رنگ بدنه محصول را شخصا انتخاب کنند. مواد داخلی محصول که از نوع یونولیت خرد شده و با وزنی کم بوده را می توانید از طریق زیپی که در بخش زیرین محصول تعبیه شده مجدد شارژ و یا حتی تعویض نمایید. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کنید.

  • قطر: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل خزدار
  • مواد داخلی: یونولیت خرد شده
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • امکان تعویض مواد داخلی

بین بگ بزرگسال راحتی خزدار

در میان محصولات مبل شنی آرامش، انواع بین بگ ها دارای تنوعی بسیار بالا می باشند. به طوری که گاها انتخاب از میان این تنوع بالا دشوار به نظر می رسد. برای انتخاب ساده تر، کارشناسان ما در این مرکز حضور دارند تا به شما در انتخاب ساده تر یاری برسانند. با این وجود شما می توانید به راحتی با شماره های تماس در سایت مبل شنی آرامش تماس گرفته و جهت مشاوره خرید از راهنمایی آن ها بهره مند شوید تا خریدی راحت و لذت بخش را تجربه نمایید. بین بگ بزرگسال راحتی خزدار یکی از محصولات زیبا و پرفروش در میان انواع بین بگ می باشد که با طراحی جالب و زیبا مورد علاقه بسیاری از افراد واقع می شود. در ادامه این مطلب، محصول فوق را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


رویه ای جالب و زیبا

برای پوشش این مبل بین بگ از رویه ای خزدار استفاده شده است. این رویه دارای پرزهای بلندی می باشد که حالتی فانتزی و جالب را به محصول می دهد. علاوه بر زیبایی فوق العاده، این رویه ویژگی های بسیاری دارد که برای استفاده به عنوان پوشش بین بگ مناسب است. رویه این محصول با داشتن استحکام بسیار بالا در برابر فشار زیاد در برابر واردن شدن فشار بالا و برخورد اجسام و هم چنین ضربه های محکم، دچار پارگی نخواهد شد. به همین جهت این بین بگ را می توان به راحتی در فضاهای گوناگون مورد استفاده قرار داد. این رویه قابل شستشو بوده و در صورت نیاز می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و به راحتی بشویید. به دلیل رنگ روشن این محصول، احتمال آلودگی آن بسیار بالا است و قابلیت شستشو از ویژگی های مهم آن به شمار می رود. رویه این محصول ضد حساسیت و ضد تعریق ساخته شده است و می توان از آن به راحتی استفاده کرد و استفاده از آن برای افرادی که دارای حساسیت های پوستی می باشند مشکلی ایجاد نمی کند. پرزهای این رویه جدا نشده و باعث خارش بینی و پوست نمی شود. 


محصولی کم جا

مبل بین بگ به صورت کم جا ساخته شده است که قابلیت استفاده در انواع محیط های محدود را دارد. به این ترتیب شما می توانید در فضاهای محدود آپارتمانی و یا تراس های کوچک منازل، فضایی دنج و راحت را برای خود داشته باشید. این محصول به راحتی در هر فضایی جای می گیرد و برای استفاده نیازی به محیط های وسیع ندارد. هم چنین رنگ این محصول به گونه ای می باشد که قابلیت هماهنگی با انواع دکوراسیون را دارا است. 


استفاده در مسافرت 

به دلیل ابعاد مناسب از این هپی چیر می توانید در زمان مسافرت استفاده نمایید. این محصول به سادگی در خودرو جای می گیرد و می توانید در زمان مسافرت آن را به راحتی با خود به همراه برده و در فضاهای بیرون از منزل و یا در محیط هایی که نیاز به نشیمنگاهی راحت دارید از آن استفاده نمایید. با استفاده از این محصول می توانید در فضاهای بیرونی با نشستن بر روی آن، علاوه بر لذت بردن از داشتن نشیمنگاهی راحت، از گرمای آفتاب و هوای تازه نیز بهره مند شوید. هم چنین در شب در کمپینگ با استراحت بر روی این بین بگ، به دور از سرمای زمین به خواب بروید. نور آفتاب بر روی این محصول اثری ندارد و باعث افت کیفیت آن نخواهد شد. 


انعطاف فوق العاده

بین بگ بزرگسال راحتی از مواد داخلی بسیار مرغوب بهره مند می باشد. این مواد داخلی مناسب ترین نوع برای استفاده در داخل بین بگ به شمار می روند. این نوع از مواد داخلی سبک بوده و حجم بالایی دارند. به همین علت بین بگ دارای وزن بسیار پایینی در حدود 5 کیلوگرم بوده که به راحتی می توانید آن را حمل و جابه جا نمایید. از دیگر مشخصات این مواد داخلی دارا بودن استحکام بسیار بالا تحت فشار است. وارد شدن فشار زیاد در اثر نشستن افرادی با وزن بالا، بر کیفیت این مواد داخلی اثر نخواهد داشت و هر فردی به راحتی می تواند از این بین بگ استفاده کند. این مواد داخلی به واسطه شکل ظاهری شن مانندی که دارند به راحتی بر روی یکدیگر حرکت می کنند و دارای انعطاف بسیار بالایی هستند. این محصول تحمل وزن بسیار زیادی دارد و قادر است 180 کیلوگرم وزن را تحمل کند. 


خرید

بین بگ بزرگسال راحتی خزدار را می توانید با قیمتی ارزان از طریق سایت مبل شنی آرامش خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...