بین بگ بزرگسال تکنفره مخمل

کد 22118

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,764,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ بزرگسال تکنفره مخمل یک نمونه زیبا و استاندارد در این گروه از محصولات بوده که توسط نمایندگی مبل شنی به بازار عرضه می شود. در بخش بالایی محصول یک دستگیره تعبیه شده که با توجه به وزن بدنه 6 کیلوگرمی ان و این دستگیره می توانید به راحتی محصول را جا به جا کنید. به همراه محصول یک ضمانت نامه معتبر 2 ساله در یافت خواهید کرد که تضمینی بر طول عمر بالای این محصول به شمار می رود. برای تولید بدنه محصول از پارچه مخمل که ضدتعریق بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم مانده استفاده می شود. این روکش بدنه را می توانید در صورت لزوم با اب و مواد شوینده نیز مورد شستشو قرار دهید. مواد داخلی محصول از فوم خرد شده بوده که وزن کم با قابلیت تحمل وزن بسیار بالا را دارد. در بخش زیرین محصول یک زیپ تعبیه شده تا از طریق ان بتوانید این مواد داخلی را تعویض و یا شارژ مجدد کنید. از جمله ویژگی های مهم این محصول می توان به تنوع رنگبندی بسیار بالا و قابلیت تحمل وزن 100 کیلوگرم بر روی بدنه اشاره کرد.  برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به نمایندگی مبل شنی و یا فروشگاه ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • مواد داخلی: فوم خرد شده
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 100 کیلوگرم

بین بگ بزرگسال تکنفره مخمل

بین بگ های تولید شده با طراحی های گرد از پرطرفدار ترین نوع طراحی این محصولات می باشند. این نوع از بین بگ از محبوبیت بالایی برخوردار است و به دلیل داشتن ظاهری فانتزی و فرم جالب بدنه، مورد علاقه اغلب افراد، از جمله جوانان واقع می شود. بین بگ بزرگسال تکنفره مخمل محصولی زیبا و با طراحی گرد است که در ادامه آن را مورد نقد و بررسی قرار خواهیم داد. 


ویژگی های کیفی بدنه

برای پوشش بدنه این محصول سعی شده است تا از بهترین نوع پارچه مخملی استفاده شود. برای این منظور از نوعی پوشش مخملی استفاده شده است که دارای ویژگی های مناسب بسیاری به جهت رویه بین بگ می باشد. مخمل مورد استفاده در رویه این بین بگ از استحکام بالایی در برابر فشار برخوردار بوده و با استفاده افرادی با وزن زیاد و یا استفاده های طولانی مدت، این نوع پارچه دچار آسیب نشده و به اصطلاح پارچه محصول شل نمی شود. از دیگر ویژگی های آن مقاومت بالا در برابر پارگی و ساییدگی است. به همین دلیل این بین بگ از طول عمر بالایی برخوردار است و در صورت برخورد اشیا دچار مشکل و پارگی نخواهد شد. با محصول به سادگی دچار آسیب نمی شود. رویه بین بگ دارای مقاومت زیادی در برابر پوسیدگی است و بدن ایجاد مشکل، تا سال ها قابل استفاده خواهد بود. برای دوخت این رویه از نوعی نخ بسیار مقاوم استفاده شده است که با داشتن استحکام بالا، به سادگی پاره نشده و به این ترتیب در بخش درزهای بین بگ مشکلی پیش نخواهد آمد. 


نگه داری مناسب از رویه 

برای داشتن رویه ای با کیفیت و بدون خراش باید از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری کنید. زیرا در صورت کشیدن این محصول بر روی زمین، ممکن است بین بگ با لبه های دیوار برخورد کرده و یا با برخورد با اشیای تیز، دچار آسیب شود. برای جابه جایی و انتقال بین بگ لازم است از کشیدن آن بر روی زمین خودداری کرده و محصول را در زمان جابه جایی، به طور کامل از روی زمین بلند کنید. این بین بگ دارای وزن بسیار پایینی می باشد که حرکت و انتقال آن را بسیار ساده کرده است. به این ترتیب در صورت نیاز می توانید این محصول را به راحتی از اتاق خواب به اتاق نشیمن انتقال داده و یا به تراس منزل ببرید. 


تعمیر و تعویض رویه 

در صورت وارد شدن آسیب به رویه می توانید توسط زیپی که در قسمت زیرین بین بگ تعبیه شده است رویه را از محصول جدا کرده و به راحتی توسط چرخ خیاطی تعمیر نمایید. هم چنین جهت تعمیرات تخصصی می توانید با شماره های موجود در سایت مبل شنی آرامش تماس بگیرید. در صورت وارد شدن آسیب جدی و غیر قابل تعمیر می توانید رویه را به راحتی با رویه ای جدید تعویض نمایید. هم چنین در زمان تغییر دکوراسیون نیز می توانید به جای خرید بین بگ جدید، رویه محصول را تعویض کنید و از رویه ای مطابق با دکوراسیون جدید استفاده نمایید. 


انتخاب رنگ های گوناگون 

این محصول در رنگ های مختلفی تولید شده است که شما با توجه به فضای مورد استفاده و سلیقه شخصی خود می توانید از میان رنگ های زیبای آن به انتخاب بپردازید. در صورت استفاده از این محصول در فضاهایی همچون دفتر کار و یا سالن نشیمن منزل و محیط های رسمی دیگر می توانید از رنگ های خنثی این بین بگ استفاده کنید و رنگ هایی هم چون آبی تیره و طوسی را تهیه نمایید. در صورت تمایل به رنگ های شاد و فانتزی نیز می توانید از رنگ های نارنجی و آبی روشن استفاده کنید. 


روش های خرید

بین بگ بزرگسال تکنفره مخمل از زیباترین و مناسب ترین انواع بین بگ می باشد که در سایت مبل شنی آرامش به صورت مستقیم و با قیمتی ارزان به فروش می رسد. برای تهیه این محصول با وارد شدن به سایت مبل شنی آرامش، این محصول را سفارش دهید و در زمانی کوتاه آن را درب منزل دریافت کنید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...