بین بگ برزنتی بزرگ

کد 32012

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,910,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ برزنتی بزرگ کاربردی ترین محصولی است که در محل های مختلف می توان از آن بهره مند شد و برای استراحت های روزانه از آن استفاده کرد. این محصول دارای رویه برزنتی می باشد که در برابر برخورد و ضربه مقاوم است. علاوه بر آن بدنه را ضد آب کرده است و می توان به راحتی آن را شستشو داد. شستشوی محصول در زمان تخلیه بدنه انجام می شود. به طوری که فضای داخلی آن خالی شده و پوسته بدنه به تنهایی در لباسشویی شستشو داده می شود. اما ضد آب بودن بدنه در زمانی مناسب است که افراد نوشیدنی و آب را به رویه آن می ریزند. در این زمان می توان گفت که بدنه مانع از ورود آب به داخل محصول می شود و از خرابی آن جلوگیری می کند. زمانی که آب به داخل بدنه برسد سبب می شود یونولیت های خرد شده که محتویات درونی محصول را تشکیل می دهد سست شود و از بین برود. در نتیجه خرابی محصول رخ می دهد و کارایی آن نیز از بین می رود. به همین جهت است که از رسیدن آب به داخل محصول جلوگیری به عمل می آید. برزنتی بودن بدنه سبب می شود تا دوام محصول بالا برود. در زمان نشستن افراد مختلف بر روی مبل شنی وزن آن ها توسط همین بدنه تحمل می شود و مانع از ترکیدگی و خرابی محصول می شود. به همین جهت توجه به نوع بدنه مبل شنی در زمان خرید این گونه محصولات بسیار مهم می باشد. اگر قصد خرید بین بگ برزنتی بزرگ را دارید وارد سایت فروشگاه مبل شنی آرامش شوید و خرید خود را انجام دهید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پی وی برزنتی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

بین بگ برزنتی بزرگ

بین بگ برزنتی بزرگ از جمله محصولات بزرگی است که بدنه ای جادار و راحت دارد و می تواند به بهترین شکل برای علاقه مندان مورد استفاده قرار گیرد. بین بگ ها محصولات مقاومی می باشند که اغلب از بدنه هایی با ضخامت تشکیل شده اند و شرایط برای نگه داری از آن ها مهیا می باشد. برزنتی بودن بدنه مقاومت آن در برابر تمامی عوامل را مهیا کرده است و برخی قابلیت ها را نیز در آن ایجاد نموده است. این در حالی می باشد که برخی دیگر از وسایل طبی دارای بدنه های نرم بوده اند که لطافت رویه داشته و راحتی بیش تری دارند. اما این محصول برای داشتن قابلیت های مختلف بدنه را با نوع برزنتی تعیین کرده است و می تواند با طول عمر بالا در شرایط مختلف ایفای کارایی کند. با توجه به این که محصول ابعاد بزرگی دارد قادر می باشد که راحتی زیادی برای استفاده کنندگان فراهم سازد. با این وجود هر کس که تمایل به بهره برداری از این محصول دارد می تواند به راحتی با علاقه به وسایل طبی آن را مورد استفاده قرار دهد و به راحتی نیز با آن به آرامش برسد. بین بگ دارای شکل ظاهری ساده ای می باشد اما به طور کلی سبب ایجاد مقاومت بالا شده و قادر به دارای بودن شرایط خاص می باشد. برای کسب اطلاعات بیش تر درباره این محصول ابتدا مطالب زیر را مطالعه کنید.


خاصیت برزنت بدنه

طراحان مبل شنی همواره به دنبال خلق محصولی با دوام و با طول عمر بالا می باشند که در هر شرایطی بتواند راحتی را داشته باشد و بتواند در مقاومت بالا مورد استفاده افراد قرار گیرد. با این وجود دیگر دچار خرابی و آسیب نشود و بهترین شرایط را برای استفاده کنندگان مهیا سازد. برزنت بدنه محصول سبب شده است که بین بگ مد نظر از این شرایط برخوردار باشد و ضخامت زیاد بدنه نیز آن را در برابر برخی عوامل و موقعیت ها مقاوم کرده است. به طوری که با ضربه و فشار وارد بر بدنه دچار هیچ گونه آسیبی نمی شود و می تواند بالاترین میزان دوام را داشته باشد. از این رو افرادی که دارای وزن بالا می باشند نیز به راحتی این وسیله کاربردی را مورد استفاده قرار می دهند. شخصی که به دنبال محصولی بی نظیر و زیبا هست نیز می تواند بین بگ برزنتی را انتخاب کند. چرا که رنگبندی آن شاد می باشد و رنگ های منحصر به فردی را تشکیل می دهد. افراد قبل از خرید باید رنگ بدنه را انتخاب کنند و به آسانی آن را مورد استفاده قرار دهند. این در حالی است که استحکام بدنه زیبایی و ظاهر خاص آن را ایجاد کرده است و محصولی با مقاومت بالا تشکیل شده است.


استحکام محصول

بین بگ دارای استحکام مد نظر از نظر خریداران و علاقه مندان است که می تواند بالاترین میزان رضایت را برای افرادی ایجاد سازد که برای برخورداری از راحتی بالا نیاز به محصولی با استحکام دارند. محکم بودن بدنه هم به خاطر وجود جنس رویه آن است و هم به دلیل داشتن محتویات درونی آن می باشد. در نتیجه به طور کلی تشکیل محصولی بی نظیر داده می شود که استفاده کنندگان به آن تکیه داده و از انجام برخی فعالیت ها و یا موقعیت های مختلف لذت می برند. توجه به این که بدنه استحکام دارد خود دلیلی برخرید مبل شنی بوده است که آن را مناسب برای استفاده در هر شرایطی می سازد. به همین خاطر افراد آن را در محیط بیرون از خانه نیز نصب و راه اندازی می نمایند.


استفاده در محوطه استخر 

استخر ها که محلی مرطوب هستند ایجاد تفریح های مهیج را می کنند و افراد نیز به این گونه فضا ها علاقه مند می باشند. برای داشتن شرایط راحتی و محلی مناسب برای استراحت می توان از بین بگ استفاده کرد چرا که بدنه برزنتی بوده است و ضد آب و راحت می باشد. غیر قابل نفوذ بودن بدنه سبب سلامت بافت های درونی می شود و می تواند موقعیت و طول عمر محصول را برقرار سازد.


روش خرید

بین بگ برزنتی بزرگ با مراجعه به تولیدی مبل شنی آرامش خریداری می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...