بین بگ اورجینال گرد خزدار

کد 23031

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,796,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ اورجینال گرد خزدار یکی از محصولات خاص و بادوام و در عین حال جدید و به روز ارائه شده از نمایندگی رسمی فروشگاه مبل شنی آرامش می باشد که برای استفاده تمامی افراد با هر سن و سلیقه ای انتخاب می شود. این محصول جذاب برای اتاق خواب های فانتزی دختران یک وسیله بسیار کاربردی می باشد که بر اساس رنگبندی موجود در کاتالوگ و با توجه به ترکیب رنگ اتاق خواب انتخاب می شود. این محصول دارای انعطاف پذیری بالا می باشد علت ان هم این است که درون این مبل شنی از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که در کنار هم ساختار نرم و راحتی را پدید آوردنده اند و برای استراحت شما وسیله ای مناسب را خلق کرده اند. جنس بدنه این محصول از پارچه خزدار درجه یک و باکیفیت می باشد که در گذر زمان دچار آسیب نمی شود و جالت اولیه خود را حفظ می کند. همچنین این بدنه قابلیت شستشو دارد و می توان در صورت بروز لک آن را شستشو داد. این کار نیز به راحتی با تخلیه مواد داخل مبل شنی صورت می گیرد. قسمتی از این محصول برای این کار وجود دارد که برای کم و زیاد کردن محتویات داخل مبل شنی براساس نیاز افراد نیز کاربرد دارد. این مبل شیک و زیبا برای استفاده در مکان های کوچک نیز مناسب می باشد و علت آن هم ابعاد کوچک این مبل شنی است همچنین وزن کم آن کار جابه جایی به محل های مختلف از منزل را آسان نموده است به این ترتیب برای خانه تکانی احتیاج به چند نفر برای انتقال مبل شنی نیست. این بین بگ اورجینال گرد خزدار را می توان با مراجعه به نمایندگی رسمی مبل شنی آرامش خریداری نمود.

  • طول 100 سانتی متر
  • عرض 100 سانتی متر
  • ارتفاع 100 سانتی متر
  • وزن محصول 5 کیلوگرم
  • سبک و راحت
  • قابلیت شستشو و تعویض بدنه
  • دارای ضمانت 2 ساله

بین بگ اورجینال گرد خزدار محصولی فوق العاده زیبا به همراه ضمانت نامه دو ساله و همچنین 48 ساعت مهلت تست برای شما عزیزان در دسترس می باشد. شما می توانید از این کالا منحصر به فرد در تمامی قسمت از منزل یا اداره خود استفاده کنید و با به کار بردن این بین بگ علاوه بر داشتن محلی نرم و راحت برای استراحت های روزانه، جلوه ای خاص و مدرن را برای دکوراسیون و یا دیزاین منازل و یا... خود به ارمغان بیاورید. نکته ای که درباره این محصول بسیار حائز اهمیت بوده و باعث فروش بالا و همچنین خاص شدن این بین بگ شده است استفاده از رویه ای از جنس پارچه خزدار می باشد. این پارچه علاوه بر زیبایی چشمگیری که به محصول بخشیده بسیار لطیف و نرم نیز بوده که همین خصوصیات سبب شده تا راحتی مثال زدنی و فوق العاده ای را برای شما فراهم کند. اگر این محصول برای شما نیز بسیار جذاب و کارآمد جلوه کرده ادامه این مطلب را از دست ندهید چراکه ما قصد داریم تا این بین بگ را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم تا این مطلب راهنمایی برای خرید شما باشد.

محصولی پرطرفدار و بسیار کارآمد

این بین بگ نسبت به ظاهر مدرن خود، قیمت بسیار مناسبی نیز داشته که سبب شده این کالا از محصولات پرطرفدار و پرفروش این نمایندگی به حساب بیاید. این محصول با توجه به طراحی ظاهری مدرن که دارد، بسیار مناسب برای انواع دکورها می باشد که از این جهت شما می توانید آن را برای محیط های خانگی خود استفاده کرده و جلوه ای زیبا را برای منازل و حتی محیط کاری خود فراهم کنید و همچنین شما می توانید در کارهای روزمره خود همانند استراحت، کتاب خواندن، کار با لپ تاپ، تماشای تلویزیون و... استفاده کنید.

طراحی محصول با پارچه خزدار و مواد درجه یک داخلی

در کنار طراحی زیبای ظاهری میتوان به جنس رویه بین بگ نیز اشاره کرد، چراکه این رویه از نوع خزدار و جدید بوده و راحتی فوق العاده ای برای شما در پی خواهد داشت و در هنگام استراحت حس خوبی را به شما منتقل خواهد کرد. این رویه خزدار در شکل ظاهری محصول نیز بسیار تاثیر گذار بوده و میتواند در هر قسمت از منزل مورد استفاده قرار گیرد چرا که استفاده از آن در انواع دکورها تاثیر مثبتی خواهد داشت. از دیگر ویژگی های که باید به آن اشاره کرد نوع مواد داخلی به کار رفته در ساخت آن بوده زیرا در قسمت داخلی آن از یونولیت ریز و خرد شده با قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالا استفاده شده که میتوانند به راحتی تغییر حالت داده و به این ترتیب پس ازمدتی استفاده به شکل و فرم بدن شما تغییر حالت دهند. این مسئله باعث شده تا شما بتوانید آن را به شکل های دلخواه خود تغییر حالت داده و از طرفی باعث جلوگیری از خستگی بدن در هنگام استفاده های طولانی مدت نیز خواهد شد.

قابل استفاده برای تمام رده های سنی

این بین بگ خزدار دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی بوده که از ویژگی های منحصر به فرد آن میتوان به نوع طراحی و ساخت ظاهری، رویه و جنس پارچه به کار رفته شده در ساخت آن اشاره کرد چراکه این ویژگی ها به استفاده هرچه ساده تر از آن منجر شده و میتواند راحتی زیادی برای شما فراهم کند. علاوه بر این ها باید گفت که این محصول به صورت تقریبا گرد ساخته شده و استراحت بر روی آن نهایت لذت و آرامش به همراه خواهد داشت و این طراحی جذاب باعث شده تا هر فردی بدون توجه به رده سنی قادر به استفاده از آن باشد.

نحوه سفارش محصول

این محصول فروش بسیار خوبی را تجربه کرده و شما عزیزان نیز برای تهیه آن میتوانید از همین صفحه و یا به صورت تلفنی آن را از نمایندگی مبل شنی آرامش سفارش دهید و این بین بگ اورجینال گرد خزدار را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...