​بین بگ اورجینال مخمل

کد 53007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ اورجینال مخمل یک محصول بی نظیر در دسته بندی مبل شنی طبی می باشد که با شکلی خاص و بسیار راحت در اختیار افراد قرار گرفته است و در هر زمانی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این محصول دارای ظاهری ساده می باشد اما در این ظاهر ساده مزیت های فراوانی نهفته است که می تواند آن را برای استفاده تمامی افراد با رده سنی های مختلف مورد پسند قرار گیرد. شکل کلی این مبل شنی به صورت مستطیل است که بر روی بدنه آن بخش های ناهمسان و بر آمده قرار دارد و سطح را موج گونه کرده است. این گونه سطح ها برای ایجاد راحتی بسیار زیاد در زمان نشستن می باشد و می تواند افراد را در زمان استفاده از محصول در شرایطی راحت و نرم قرار دهد. ضخامت بدنه به اندازه کافی است که بدن در زمان دراز کش سطح زمین را حس نکند و بتواند نرمی را حس نماید همچنین بخشی از این محصول از سطح زمین بالا می باشد و با این کار باعث ایجاد یک تکیه گاه مناسب به جهت استراحت می شود و به این ترتیب خاصیت طبی بودن محصول بالا تر می رود. برای بالا آمدن این بخش سطح موج مانند بی تاثیر نیست و می تواند کمک بالایی به قرار گیری و ثابت ماندن این بخش بکند به این ترتیب یک مبل شنی خاص با ویژگی های طبی بسیار بالا در اختیار افراد برای استراحت های روزانه قرار می گیرد که می توانند با خرید آن و کسب ضمانت نامه رسمی 5 ساله از این محصول نهایت استفاده را ببرند. جهت خرید بین بگ اورجینال مخمل به تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

طول 160 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 64 سانتی متر
رنگ بدنهمشکی
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 140 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

بین بگ اورجینال مخمل

بین بگ اورجینال مخمل حرفه ای ترین وسیله ای می باشد که به منظور های خاصی خریداری می شود و برای تمامی سنین مورد استفاده قرار می گیرد. بین بگ ها محصولات جدیدی هستند که با کیفیت مبل شنی ساخته شده اند و به همان میزان نیز کیفیت دارند اما به طور کلی ساخت های حرفه ای تر و مدرن تری برای آن ها در نظر گفته شده است که مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد و می تواند گونه های به روز را شامل شود. این محصول از یک بدنه مستطیلی شکل تهیه شده است که رویه آن دوخت های محکمی وجود دارد. این دوخت ها عمیق بوده و در نهایت طراحی مواج گونه را ایجاد کرده اند. بخاطر داشتن این بخش از محصول همواره افراد قادر می باشند برای انجام برخی فعالیت ها به سمت استفاده از بین بگ بروند و از وجود بدنه اصل و اورجینال آن نهایت بهره برداری را به عمل آورند. از سوی دیگر با توجه به این که رویه محصول ضد حساسیت طراحی شده است در تمامی فصول سال و در تمامی آب و هوا ها قادر به استفاده بوده است و می تواند به صورت مداوم در دسترس افراد باشد. محیط هایی که محصول را در آن قرار می دهند مختلف است و بنا به نیاز استفاده کنندگان در نظر گرفته می شود. از این رو هر کس که تمایل به داشتن مبل شنی بوده است بخش های مختلف و طراحی های بی نظیر آن را نیز قابل بررسی قرار داده است.


قابلیت شکل پذیری

تا به هنگام در محصولاتی که بدنه گرد دارند قابلیت شکل پذیری بالا را مشاهده کردید و در یافتید که در این محصولات بدنه به صورت استاندارد می باشد و قابلیت حالت پذیری دارد. در این بین بگ به دلیل دوخت های عمیق و محکمی که بر روی آن قرار گرفته است این قابلیت بیش تر شده است به طوری که برای حمل و نقل و یا نگه داری از آن می توان به راحتی بدنه را تاشو کرد و به این طریق به جای دیگری منتقل کرد. همچنین منعطف بودن محصول نیز به خاطر این دوخت ها بوده است که شکل محصول را منحنی کرده است و می تواند به راحتی سبب تا کردن محصول شود. اگر قصد تکیه دادن به بین بگ را دارید می توانید آن را به بخشی دیگر تکیه داده و از مزیت تکیه گاه بهره مند شوید. این محصول با جنین امکاناتی می تواند جزو منحصر به فرد ترین و خاص ترین وسیله های طبی در منزل باشد و برای انجام برخی کارها گزینه ای مناسب بوده است. در نتیجه هر کس که مایل به خرید این محصول است آن را برای اتاق خواب خود و یا اتاق های دیگر منزل خریداری می کند. به دلیل داشتن طراحی ساده بهتر است این محصول را در اتاق خواب قرار دهید و از وجودش بهره مند شوید.


محلی برای انجام نرمش 

با وجود این که بدنه تاشو می باشد و شکل پذیری بالایی نیز دارد می توان برای انجام برخی از نرمش ها و حرکات ورزشی از آن استفاده کرد و آن را برای خود در نظر داشت. از این رو بدنه برای داشتن این شرایط سازگاری دارد و همچنین دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد در نتیجه در طولانی مدت و در مقابل برخی فشار ها و ضربه می تواند دارای مقاومت کافی باشد. بدنه برای این فشار ها سازگار بوده است و دارای ضخامت کافی است از این رو از بروز آسیب و خرابی و حتی پارگی بدنه جلوگیری می شود و می تواند برای کاربرد های طولانی مدت و مکرر در دسترس افراد باشد.


تعویض مواد داخلی

این بین بگ دارای یک سری خصوصیات دیگر نیز بوده است که یکی از مهم ترین آن ها امکان تعویض مواد داخلی بدنه بوده است. در هر زمان که مایل هستید و یا در صورت استفاده مکرر از محصول می توانید بدنه را با مواد تازه ای جایگزین کنید. به همین خاطر بدنه خالی می شود و مواد جدیدی وارد بدنه می شود. میزان این مواد نیز بر اساس سلیقه افراد تعیین شده است و می تواند کم و یا زیاد باشد. در نتیجه نرمی و استحکام محصول نیز به این صورت مشخص می شود.


خرید

بین بگ اورجینال مخمل خاص ترین محصولی است که برای مصارف ورزشی نیز استفاده می شود. برای خرید آن به فروشگاه مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...