بین بگ اورجینال حرفه ای

کد 32007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,271,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ اورجینال حرفه ای یکی دیگر از محصولات باکیفیت و با دوام شرکت بزرگ مبل شنی آرامش است که در تولید محصولات طبی در درجه اول بوده و توانسته تا به اکنون رضایت مخاطبان را جلب کند. این شرکت بزرگ که همواره در پی جلب رضایت افراد است و با توجه به نیاز آن ها محصولات طبی و جدید را وارد بازار می کند در تولیدات خود آیتم های استاندارد و راحتی را رعایت کرده است و به این صورت می تواند محصولی برای استفاده تمامی افراد تولید کند. مبل شنی خاص دارای رویه ای با جنس چرم مصنوعی است که هم زیبایی بسیار زیادی دارد و هم می تواند طول عمر بسیار زیادی داشته باشد. از این رو قادر به استفاده برای تمامی افراد است و حتی آن دسته از افراد که وزن بالایی دارند را نیز می تواند بر روی خود تحمل کند. این محصول در کنار خود دارای زیر پایی نیز می باشد که همانند جنس و کیفیت مبل شنی را دارد و می تواند برای راحت تر بودن افراد در زمان نشستن بر روی مبل شنی به کار بی آید. از این رو دارای دوام و طول عمر بالایی است. مبل شنی با داشتن این بخش بیش تر مورد پسند افراد واقع می شود و برای خرید آن ها در دقعات بالا آماده می باشد. این محصول مناسب جهت استفاده در خانه و محل کار است و رنگ بندی ساده و شیکی دارد. به همین خاطر است که راحت مورد محبوبیت استفاده کنندگان واقع می شود و می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. برای خرید بین بگ اورجینال حرفه ای به فروشگاه مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

طول 100 سانتی متر
عرض100 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

بین بگ اورجینال حرفه ای

بین بگ اورجینال حرفه ای یکی دیگر از محصولاتی می باشد که دارای ترکیب ساخت حرفه ای بوده و به صورت مدرن و خاص ساخته شده است. بدنه این محصول به گونه ای طراحی شده است که می توان آن را در محیط های مختلف و برای قرار گیری در دکور منزل قرار دارد. چرا که زیبایی ایجاد شده در ساخت این محصول باعث می شود تا راحت تر و بهتر برای محیط مد نظر زیبایی ایجاد کند. از این رو هر کس که به دنبال محصولی طبی و راحتی می باشد و می خواهد در نهایت کیفیت و دوام آن را زیبا و خاص داشته باشد قادر خواهد بود که این بین بگ اورجینال را خریداری کرده و با بدنه چرم مصنوعی برا استفاده تمامی اعضای خانواده در اختیار افراد قرار دهد و در محیطی مناسب در منزل قرار دهد. به همین خاطر است که عده زیادی به سمت خرید این بین بگ کشیده شده اند و تنها به دلیل زیبایی هایی که در کنار مزیت های بدنه دارد آن را انتخاب می نمایند. محصولی که در تصویر مشاهده می کنید به دلیل ایجاد آرامش در افراد ساخته شده است و بدنه ای با وزن کم دارد. علاوه بر این موارد دارای برخی خصوصیات منحصر به فرد دیگر نیز می باشد که در ادامه این مطالب به بررسی آن ها می پردازیم تا بتوانید به درستی و آگاهی بیش تر آن را انتخاب نمایید.


قابلیت بین بگ اورجینال

ظاهر این محصول به گونه ای طراحی شده است که می توان آن را در کنار دیگر وسایل منزل قرار داد و از وجود آن استفاده کرد. به همین خاطر قابلیت هایی دارد که با توجه به ظاهر آن نیز ایجاد می شود. این محصول تشکیل شده از دو بخش است که در کنار هم کامل کننده یکدیگر هستند. علاوه بر این موارد دو بخش اصلی در کنار هم می تواند برای استفاده دو فرد به کار برود و به این صورت راحتی را برای آن ها داشته باشد. مبلی که به صورت کاناپه بوده و نشیمن محصول را ایجاد کرده است دارای تکیه گاه می باشد. این تکیه گاه بدن را در حالت استاندارد قرار می دهد و باعث می شود تا به راحتی بر روی آن قرار گرفته و فرم اصلی بدن از بین نرود. از این رو دارای ارتفاع بلند می باشد که در صورت استفاده کمر دچار درد نشود و تا بالای گردن نیز تکیه گاه کشیده شود. بخشی دیگر در کنار محصول وجود دارد که در واقع زیر پایی آن می باشد. افراد در زمانی که بر روی مبل شنی می نشینند می توانند پا ها را بر روی زیرپایی قرار دهند و به آرامش بیش تری دست پیدا کنند. از این رو درد در ناحیه پاها بر اثر آویزان ماندن رخ نمی دهد و در نتیجه تمامی مدت زمانی که افراد از این محصول استفاده می کنند می توانند تجربه ای خوب و منحصر به فرد از آن داشته باشند. 


بدنه طبی

رویه این مبل شنی از دوخت هایی تشکیل شده است که بدنه را طبی کرده است. زمانی که بدنه طبی می شود بیش ترین استفاده را برای افرادی دارد که به دنبال محلی راحتی هستند و در طول روز نیاز دارند که به این گونه فضا ها مراجعه کنند. از این رو محصول را خریداری کرده و در فضایی برای دسترسی راحت قرار می دهند تا در طول روز از آن بهره مند شوند. داشتن مبل شنی به افرادی که دارای آسیب در کمر و ستون فقرات هستند قابلیت آن را می دهد که بتوانند در طولانی مدت نیز بر روی محصول قرار بگیرند و دچار هیچ گونه مشکلی نشوند. به همین خاطر است که هر فردی برای داشتن آرامش به سمت خرید مبل شنی می رود و از بین انواع گوناگون محصول دلخواه خود را انتخاب می کند.


وزن کم محصول

این بین بگ اورجینال از آن جایی که از مواد اولیه مرغوب تشکیل شده است دارای وزن کمی می باشد. چرا که مواد اولیه با کیفیت و خاص سبک بوده و تنها کیفیت بالایی را برای افراد رقم می زند. در نتیجه زمانی که در محصولات محتلف به کار می رود می تواند خصوصیات ویژه ای به هر محصولی ببخشد و کار را برای حمل و نقل آن آسان کند.


خرید سریع محصول

زمانی که قصد خرید بین بگ اورجینال حرفه ای در کم ترین زمان را دارید می توانید با مراجعه به تولیدی مبل شنی آرامشخرید خود را نهایی نمایید و پس از پرداخت آن را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...