بین بگ اورجینال بزرگ

کد 22025

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,806,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ اورجینال بزرگ یکی دیگر از محصولاتی می باشد که طراحی خاص داشته و می تواند برای افراد جذاب باشد. این محصول راحتی برای آرامش در زمان استراحت افراد ایجاد شده است و به صورت طراحی به روز و جدید در اختیار افراد علاقه مند قرار گرفته است تا در هر زمان امکان استفاده از آن فراهم باشد و در دسترس قرار گیرد. یکی از مهم ترین و قابل اهمیت ترین ویژگی های بین بگ اورجینال با ظاهری خاص این است که محتویات درونی آن قابل تخلیه می باشد و این کار به وسیله بخشی که بر بدنه به کار رفته انجام می شود و ایجاد یک محلی را می دهد تا بتوان از آن طریق مواد درونی را تخلیه نمود. به این وسیله پوسته بدنه تشکیل محلی را می دهد که بتوان در داخل آن لباس های کودکان و یا وسایل بازی آن ها را قرار داد و در واقع تبدیل به یک کیسه وسایل می شود. به این طریق شما هم دارای یک محل راحتی و نرم برای استراحت در منزل هستید و هم می توانید با خرید آن برای کودکان خود در زمان نیاز کیسه حمل وسایل داشته باشید. در چنین مواردی می توان وسایل مورد نیاز کودکان را با خود در مسافرت ها به همراه داشت و در هر زمانی شرایط برای بازی کردن با آن ها و استفاده از این وسایل فراهم گردد. با توجه به ویژگی های فوق بین بگ اورجینال بزرگ را می توانید برای خود و فرزند خود از تولیدی مبل شنی آرامش خریداری کنید.

طول 120 سانتی متر
عرض120 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
رنگ بدنهرنگبندی متنوع
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 160 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

بین بگ اورجینال بزرگ نمونه ای بهترین و پرفروش ترین محصولات تولید شده بوده که به صورت ساده طراحی شده اما یک محصول جدید و فوق العاده می باشد که دقیقا ساختاری مانند یک صندلی داشته و تکیه گاه نرم و لطیفی را نیز برای شما فراهم کرده است. این محصول طراحی و ساخت جذابی داشته و دارای قابلیت های منحصر به فرد و خاصی می باشد که قصد داریم به آن ها در ادامه این مطلب بپردازیم...

قابلیت تعویض رویه و ایجاد تنوع

از ویژگی جذاب این بین اورجینال میتوان به نوع طراحی زیبا و جالب آن، که در کنار جنس بادوام و باکیفیت استفاده شده در ساخت آن اشاره کرد که در مورد جنس آن باید گفت که این کالا در قسمت رویه و بدنه خود از پارچه مخملی بهره میبرد که راحتی زیادی به همراه داشته و حس خوبی و نرمی زیادی به شما منتقل خواهد کرد و همچنین این رویه دارای قابلیت تعویض نیز بوده و شما میتوانید آن با باز کردن زیپ طراحی شده در قسمت های زیری محصول، رویه را  از بدنه جدا کرده و به این ترتیب آن را با رویه دیگری جایگزین کنید. در این روش برای زمان هایی که ظاهر بین بگ برای شما تکراری شده نیز موثر می باشد، زیرا شما می توانید با تعویض رویه و انتخاب پارچه و رویه دیگری باعث ایجاد تنوع و زیبایی در آن شوید و حتی میتوانید آن را به صورت جدا و مستقل از بدنه ی اصلی و آستر مورد شستشو قرار دهید و به این صورت مانع از آسیب دیدن آن خواهد شد.

طراحی مدرن به همراه تکیه گاه استاندارد

این بین بگ ساخته شده از رنگ یکدست سبز بوده اما تنوع رنگبندی بسیاری نیز داشته و همین امر باعث شده تا این محصول همه پسند شده و مشتریان مختص خود را در کمترین زمان کسب کند. در رابطه با طراحی این کالا باید گفت که این محصول شکل ظاهری همانند صندلی داشته به این صورت که یک بخش نشیمنگاه داشته و یک تکیه گاه بلند نیز بر روی خود دارد. لازم به ذکر است وجود این تکیه گاه، بدین خاطر است که بتوانید به سادگی سر و گردن خود را بر روی آن قرار داده و به راحتی به استراحت بپردازید و همچنین نشیمنگاه این بین بگ نیز به صورت فرو رفته تولید شده که فوق العاده نرم و راحت می باشد.

ابعاد و حجم مناسب محصول

همانطور که می دانید و در تصویر این محصول قابل مشاهده است این بین بگ ابعاد بزرگی نداشته و طول و عرض و همچنین ارتفاع این کالا به صورت دقیق و درست در جدول مشخصات ذکر شده است که تمام این اعداد نشان دهنده این است که این کالا جای کمی را اشغال کرده و شما به سادگی می توانید آن را مورد حمل و نقل قرار دهید، این محصول مناسب برای استفاده یک نفر بزرگسال است و تنها 4 کیلو گرم وزن دارد.

طریقه سفارش

شما میتواند به سادگی از این بین بگ اورجینال در اتاق های شخصی، برای مطالعه و یا تماشای تلویزیون استفاده کنید. این محصول را میتوانید از همین صفحه در فروشگاه اینتکس سفارش داده و یا به صورت تلفنی آن را ثبت کنید و این بین بگ فوق العاده را در اسرع وقت و درب منزل تحویل بگیرید.


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...