بین بگ اورجینال با پشتی بلند

کد 32024

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,657,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ اورجینال با پشتی بلند از جمله خاص ترین و جذاب ترین محصولات شرکت مبل شنی آرامش می باشد که با طراحی فانتزی و زیبا برای استفاده تمامی افراد ساخته شده است و افراد بلند قد نیز به راحتی قادر به استفاده از آن می باشند. این محصول در تنوع رنگ بسیاری وجود دارد که بر اساس سلیقه افراد و نوع ترکیب رنگ منزلشان انتخاب می شود و می توانند از هر رنگی که علاقه مند هستند استفاده نمایند. در گذر زمان با تغییر رنگ دکور اتاق و یا منزل خود می توانید این محصول را با بدنه ای جدید تغییر دهید. به این صورت که بدنه را از محتویات درونی خالی کرده و با بدنه ای به رنگ جدید پر می کنید و به این صورت محصول یک مبل شنی خاص و متنوع خواهد شد و امکان استفاده در محل های مختلف را فراهم می کند. یکی از ویژگی هایی که این محصول را خاص و زیبا کرده است و کاربرد های آن را نیز متنوع ساخته است پشتی بلند در بخش تکیه گاه است که ارتفاع بلندی داشته و قادر به قرار گیری در پشت افراد است و کمر آن ها را در حالتی صاف و بدون انحنا قرار می دهد تا در زمان استفاده افراد دچار خشتگی نشوند و بتوانند زمان زیادی را بر روی این محصول بگذرانند. در صورت علاقه مندی به خرید این بین بگ اورجینال با پشتی بلند به تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه نمایید و از بین محصولات فراوان و متنوع این مبل شنی مد نظر را با رنگ دلخواه انتخاب کنید.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع70 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهمبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره کودک
سایر ویژگی هاقابل شست شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

 

بین بگ اورجینال با پشتی بلند

بین بگ اورجینال با پشتی بلند فانتزی ترین محصولی است که به تازگی وارد بازار شده است و می تواند بهترین محصول برای کودکان به حساب بی آید. اما به طور کلی با داشتن بدنه ای به ابعاد استاندارد قادر بوده است که برای علاقه مندان به مبل شنی به کار برود و رده سنی آن ها نیز دارای اهمیت نمی باشد. توجه به دوام و طول عمر محصول مهم ترین اصل در خرید محصولات طبی است. چرا که چنین محصولاتی در تایم طولانی همواره مورد استفاده افراد قرار می گیرند و می توانند بهترین گزینه برای علاقه مندان باشند. در صورتی که افراد نیاز به داشتن مبل شنی هستند قادر خواهند بود که آن را در کنار محصولات طبی دیگر خود در منزل قرار دهند و از آن در زمان های مختلف بهره مند شوند. بدنه مناسب ترین میزان سازگاری را برای افراد دارد و قادر بوده است که شرایط استاندارد را برای استفاده کنندگان مهیا سازد. از این رو افرادی که دچار کمر درد می باشند قادر خواهند بود که به آسانی از وجود مبل شنی استفاده کنند. در طراحی و ساخت این محصول همواره بهترین مواد اولیه نیز به کار رفته است و می تواند مجهز ترین اکسسوری را برای خانه ها ایجاد سازد. به همین خاطر جزو برترین نوع محصولات طبی بوده است که امروزه با آن رو به رو می باشیم. نکات مفید در طراحی محصول به شرح زیر بوده است.


تکیه گاه

بخش اعظمی از طرفداران این مبل شنی به دلیل داشتن تکیه گاه بلند آن را می پسندند و خریداری می کنند. در نتیجه بخشی مهم برای استفاده از محصول بوده است و موقعیت مطلوبی را برای استفاده کنندگان ایجاد می سازد. برای قرار گیری ستون فقرات به صورت صاف و استاندارد این بخش در نظر گرفته شده است که قادر می باشد تا تمامی استفاده کنندگان در موقعیت و شرایط مطلوبی قرار بگیرند و دچار مشکلات مختلف نشوند. مشکلاتی مانند درد در ناحیه کمر و یا درد های عضلانی ناشی از کمر درد می تواند مشکل ساز باشد اما با داشتن این مبل شنی دیگر چنین درد هایی به سراغ افراد نخواهد آمد و یا در صورت وجود کنترل می شود. طرفدارانی که سعی در خرید این بین بگ زیبا و فانتزی را دارند می توانند قبل از خرید ابتدا به طراحی زیبای آن توجه کنند که از تکیه گاهی بلند برخوردار می باشد سپس به خرید اقدام نمایند. این تکیه گاه در بخش بالایی خود دو گوش دارد که ظاهر محصول را به خرگوش شباهت داده است همچنین دارای شکل ظاهری بی نظیر و فانتزی بوده است که محبوبیت آن را دو چندان کرده است.


نشیمن منعطف

بخشی که افراد باید بر روی آن قرار بگیرند و در واقع بخش کاربردی مبل شنی نشیمن آن است که به دلیل وجود آن افراد می بایست خرید این محصول را انجام دهند. در واقع تمامی شرایط راحتی و طبی بودن این محصول در نشیمن خلاصه شده است که در اختیار افراد می باشد و می تواند موقعیت مطلوبی برای استفاده کنندگان باشد. نشیمن این بین بگ از سطحی طبی برخوردار است که نرمی و لطافت دارد و می تواند شکل پذیر باشد. در این صورت اگر بر روی محصول بنشینید خواهید دید که فرورفتگی ایجاد می شود اما با بلند شدن از روی محصول دیگر این فرورفتگی وجود نداشته و بدنه به حالت اولیه خود بر می گردد. از این رو نشیمن منعطف می باشد و شکل ظاهری محصول نیز از بین نمی رود.


زیبا برای اتاق خواب

کودکانی که تمایل به داشتن این محصول زیبا و فانتزی را دارند می توانند با توجه به ابعاد آن محصول را برای اتاق خواب خود در نظر بگیرند. به همین خاطر تولید کنندگان امکان انتخاب رنگ رویه محصول را فراهم کرده اند و با این وجود می تواند ترکیب رنگ اتاق خواب کودکان را داشته باشد. از این رو هر کس بنا به نیاز و یا سلیقه خود مبل شنی را انتخاب می کند.


چگونگی خرید محصول

سفارش بین بگ اورجینال با پشتی بلند از طریق ورود به سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش صورت می گیرد و محصول در زمان کم به درب منزل شما ارسال می شود.


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...