بین بگ اورجینال ایرانی

کد 22003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,759,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ اورجینال ایرانی یکی دیگر از محصولات طبی و راحتی است که دارای قابلیت های مختلفی می باشد و می تواند بهترین لحظات را برای استفاده کنندگان ایجاد سازد. این محصول خاص از بدنه ای با ضمانت نامه رسمی تشکیل شده است که می تواند در مدت زمان این ضمانت نامه در صورت بروز آسیب شامل تعویض بدنه شود و محصول را با سلامت کامل استفاده نمایند. در این صورت است که بین بگ اورجینال را می توان با بدنه اصل خود خریداری نمود. از آن جایی که این محصول خاص دارای بدنه ای اورجینال و اصل می باشد دوخت آن نیز تضمینی بوده و می توند بهترین شرایط را داشته باشد. از سوی دیگر دوخت محکم بدنه آن را در برابر عوامل مختلف مقاوم می سازد و می تواند طول عمر بالایی را در این زمینه ایجاد سازد. با این حال داشتن مبل شنی لذت و آرامش را در زمان استراحت و خواب برای افراد ایجاد می سازد و با توجه به ساختمان بدنه محصول می تواند افراد را به حالت دراز کش و نشسته بر روی خود قرار دهد. از این رو پر کاربرد و با قابلیت می باشد و می تواند شرایط لازم را ایجاد کند. داشتن شرایط طبی بودن در این مبل شنی به افراد این امکان را می دهد که بتوانند موقعیتی مطلوب و منحصر به فرد را داشته باشند و بدن خود را در شرایط طبی و راحتی قرار دهند. در صورت علاقه مندی به داشتن این محصول خاص می توانید به سایت فروش مبل شنی آرامش مراجعه کنید و محصول را با قیمت مناسب و بدنه اصل خریداری نمایید.

طول80 سانتی متر
عرض70 سانتی متر
ارتفاع 70 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهچرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


بین بگ اورجینال ایرانی

بین بگ اورجینال ایرانی قابلیت شکل پذیری دارد و می تواند به نرمی و لطافت تشکیل نشیمن راحتی را برای افراد بدهد. این محصول خاص از شکل ظاهری خاصی نیز برخوردار است که به راحتی قادر به قرار دادن افراد بر روی خود خواهد بود و شرایط برای داشتن استراحت در طول روز مهیا می شود. از این رو محصول مورد نظر کارایی زیادی دارد و با قابلیت های منحصر به فردی که شامل حال آن می شود تمایل افراد به استفاده از خود را افزایش می دهد. بین بگ ها جزو محصولات پر فروشی هستند که به میزان رضایت افراد از خود کمک می کنند در نتیجه در هر زمان و مکانی قابلیت استفاده دارد و می تواند در دسترس افراد باشد. از سوی دیگر ظاهر این محصول مانند کاناپه می باشد با این تفاوت که بدنه آن بسیار منعطف است. اما می توان گفت که به راحتی افراد کمک می کند و در طولانی مدت نیز بدون تغییر برای آن ها مصرف می شود. بین بگ ها در طرح های مختلف ساخته شده اند که همگی برای راحتی استفاده کنندگان می باشد. اما به طور کلی هر کدام از آن ها به خاطر تولید محصولی بی نقص وارد بازار می شود و رضایت برخی دیگر از گروه ها را به خود جلب می کند. اندازه این محصول برای استفاده در اتاق خواب نیز مناسب می باشد با این حساب ابعاد استانداردی دارد و برای استفاده یک فرد ساخته شده است. برای کسب اطلاعات بیش تر مطالب زیر را مطالعه کنید.


خصوصیات نشیمن

برای راحتی بیش تر استفاده کنندگان از این محصول خاص نشیمن بین بگ به صورت مسطح تشکیل شده است با این تفاوت که رویه آن طبی می باشد. طبی بودن این رویه به دلیل آن می باشد که نرمی و لطافت در مواد اولیه آن به کار رفته است و قادر خواهند بود شرایط را برای استفاده کودکان نیز مناسب کند. در نتیجه افراد مختلفی حاضر به استفاده از این محصول می باشند و برای منزل و یا محل کار خود آن را تهیه می کنند. نشیمن در امتداد خود به صورت یک تکه تکیه گاه نیز دارد و برای افراد مختلف مناسب است. با داشتن این تکیه گاه شرایط برای قرار گیری استاندارد بر روی محصول مهیا می شود و می تواند افرادی که دچار درد در ناحیه کمر هستند را نیز به درستی بر روی خود قرار دهند. از این رو تمامی بخش های این محصول خاص از روی استاندارد های موجود در محصولات طبی ساخته شده است و با استفاده از آن تمایل به بهره برداری از محصول زیاد تر می شود. با در نظر گرفتن راحتی در زمان مصرف این محصول افراد زیادی به سمت آن جذب می شوند و با قیمت مناسب این بین بگ خاص را تهیه می کنند. به همین خاطر میزان فروش در طول سال زیاد بوده و رضایت نیز بیش تر کسب می شود.


نحوه جا به جایی محصول

همان طور که گفته شد محصول به صورتی طراحی شده است که می توان از آن در هر فضایی استفاده کرد. از این رو بدنه آن نیز با وزن کم در اختیار افراد است تا آن ها به راحتی بین بگ را با خود به همراه داشته باشند و بتوانند به آسانی نیز آن را جا به جا کنند. محصول مورد نظر از این وزن کم برخوردار است و راحت بودن جا به جا کردن آن بسته با این وزن کم می باشد و یک فرد به تنهایی قادر به تغییر دادن موقعیت محصول خواهد بود. برای جابه جا کردن محصول مشکلی برای افراد پیش نمی آید و بهترین شرایط برای آن ها در نظر گرفته می شود. علاوه بر این موارد دستگیره ای محکم در بخش بالایی محصول دوخته شده است که نحوه جا به جا کردن بدنه بر روی سطوح را آسان می سازد.


موا داخل محصول از چه چیزی تشکیل شده است؟

یکی از سوال هایی که در زمان خرید برای افراد ایجاد می شود این است که چه چیزی محصول را پر کرده است که شامل بدنه ای نرم و منعطف شده است؟ در جواب می توان به شن هایی اشاره کرد که از جنس فیبر می باشد و در قطعات کوچک و ریز قادر به داشتن نرمی و لطافت برای افراد می باشد. از این رو بهترین گزینه برای پر کردن مبل شنی می باشد.


خرید

کسانی که به دنبال بین بگ اورجینال ایرانی با قیمت مناسب می باشند به سایت مبل شنی آرامش مراجعه نمایند و محصول را در اسرع وقت خریداری کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...