بین بگ اصل یک نفره ارزان

کد 21013

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,696,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ اصل یک نفره ارزان دارای رنگ هایی جذاب و با دوختی تضمینی یکی از شیک ترین محصولات موجود در نمایندگی رسمی مبل شنی آرامش می باشد که با بهره گیری از بهترین پارچه برای بدنه بادوامی بالا مورد پسند تمامی افراد قرار می گیرد و برای هر رده سنی طراحی و تولید شده است. این مبل شنی جذاب دارای جنس بدنه چرم مصنوعی بوده و در دسته مقاوم ترین مبل شنی در برابر ضربه و تحمل وزن قرار گرفته است. با توجه به این مزیت و تحمل وزن تا 180 کیلوکرم می توان آن را برای افراد سنگین وزن نیز خریداری نمود. این محصول زیبا دارای ابعاد کوچک می باشد و در هر نقطه ای از خانه و با محل کار می توان از آن استفاده کرد و فضای کمی را برای قرار دادن آن درنظر گرفت. ساختار این مبل شنی ارزنده به شکل گرد می باشد و وسط آن فرورفتگی زیادی دارد که در زمان استفاده از آن می توان علت این فرورفتگی را درک نمود. این فرورفتگی به همراه قسمت بالا آمده نیم کره این مبل شنی باعث ایجاد راحتی فراوان برای افراد می شود و همچنین برای گیم و تماشای فیلم و حتی مطالعه وسیله ای بسیار مناسب می باشد. در هنگام برخورد اشیاء مختلف با این مبل شنی بدنه ان مقاومت بالایی نشان می دهد اما گاهی این برخورد ها آسیب هایی به بدنه وارد می کند در این مواقع با وجود ضمانت 2 ساله این مبل شنی می توان با خیال راحت بدنه آن را تعویض نمود. بین بگ اصل یک نفره ارزان را می توان از نمایندگی رسمی مبل شنی آرامش خریداری کرد.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 70 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده کارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


بین بگ اصل یک نفره ارزان

بین بگ اصل یک نفره ارزان یکی دیگر از با کیفیت ترین محصولاتی است که با قیمت بسیار ارزان در اختیار افراد می باشد و می تواند مناسب ترین گزینه در زمان انتخاب اقلام طبی برای افراد باشد. این محصول را می توان در مناطق مختلف در منزل قرار داد و از وجود آن بهره کافی را برد. در نتیجه هر کس که تمایل به داشتن محیطی نرم و منعطف دارد قادر خواهد بود که این بین بگ را در دسترس خود در منزل قرار دهد و در طول روز به دفعات زیاد به سراغ آن برود. داشتن بین بگ اصل این امکان را ایجاد می سازد که از بدنه ای با طول عمر بالا برخوردار بود و رویه آن نیز در برابر عوامل مختلف دارای مرغوبیت و کیفیت خواهد بود. چنانچه با توجه به مشاغل خود نیاز به نشستن طولانی مدت در روز دارید می توانید گونه هایی از بین بگ که شباهت زیادی به کاناپه دارند را انتخاب کنید و آن را به منظور راحتی بیش تر در محیط قرار دهید. با استفاده طولانی مدت از این محصول افراد از بروز آسیب و درد در ناحیه کمر جلوگیری می کنند و روند چنین عواملی را کاهش می دهند. همچنین می توانند راحتی بسیار زیادی برای علاقه مندان ایجاد سازند و به صورت های مختلف ایجاد راحتی بسیار زیادی نمایند. بین بگ های اقسام گوناگونی دارند که در زمان بهره برداری زیبایی بسیار زیادی برای محیط ایجاد می سازند. با توجه به مزیت های گفته شده با ما همراه باشید.


نشیمن طبی و فرورفته

بین بگ مد نظر دارای ساختاری منحصر به فرد است و برای نشیمن افراد محیطی بی نظیر را ایجاد کرده است. این محیط فرورفتگی بسیار زیادی دارد تا در زمان نشستن تمامی بدن افراد را فرا بگیرد و آن ها را در موقعیت راحتی قرار دهد. با وجود این که از این محصول به عنوان محصولی طبی و راحتی یاد شده است تقاضا می شود که از ویژگی های خاصی برخوردار باشد. با این وجود هر کس که تمایل به داشتن این محصول دارد می تواند از چنین ویژگی هایی برخوردار شود و با آن به راحتی کامل دست پیدا کند. بین بگ ها محصولاتی منحصر به فرد هستند که رویه آن ها دارای راحتی بسیار زیاد است. قسمت داخلی محصول از فضای خالی تشکیل شده است بنابراین این فضای خالی ایجاد فرورفتگی می کند و قادر می باشد که تمایل افراد را به استراحت های روزانه افزایش دهد. بهره برداری از این بین بگ سبب می شود تا در طولانی مدت افراد بتوانند تجربه ای کامل از محصولی طبی را داشته باشند و بر روی بدنه به استراحت و کارهای روزانه خود بپردازند. چنین محصولی مخاطبان زیادی دارد و پر فروش می باشد. از این رو افراد بیش تر به سمت خرید آن جذب می شوند.


تحمل وزن بالا

بدنه هر محصولی که به عنوان نشیمن برای افراد در نظر گرفته می شود دارای قدرت و قابلیت های مختلف می باشد. یکی از این قابلیت ها تحمل وزن بالای افراد است که در این محصول ایجاد شده است و می توان به وسیله آن بین بگ را برای استفاده افراد چاق و سنگین وزن نیز مورد دسترسی قرار داد. تحمل وزن محصول به گونه ای است که سبب جلوگیری از آسیب رسیدن به بدنه می شود و بافت های آن سست و خراب نخواهند شد. در نتیجه هر کس که تمایل به داشتن محصول مورد نظر دارد می تواند به راحتی برای تمامی اعضای خانواده آن را مورد استفاده قرار دهد و  دچار مشکل نیز نخواهد شد. بین بگ مد نظر وزنی بالغ بر 180 کیلو گرم را تحمل می کند و می تواند دو فرد سبک وزن را همزمان بر روی خود قرار دهد.


رنگ های شاد و جذاب

این بین بگ دارای رویه های مختلف می باشد که بهترین رنگ ها را شامل می شود. رنگ هایی که تشکیل دهنده این محصول می باشد می تواند توسط خریداران انتخاب شود و به این وسیله محصول با رنگ دلخواه ساخته شود. با این وجود تمایل علاقه مندان به خرید محصول افزایش پیدا کرده است چرا که آن را با ظاهری دلخواه به دست می آورند.


خرید

بین بگ اصل یک نفره ارزان یکی از با کیفیت ترین محصولاتی است که در تولید مبل شنی آرامش طراحی و تولید می شود و برای خرید نیز آماده است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...