بین بگ اصل دستگیره دار

کد 22006

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,708,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ اصل دستگیره دار یکی دیگر از محصولاتی است که با دوام و طول عمر بالا دارای قیمت ارزان می باشد که با توجه به مزیت های مختلف خریدی به صرفه را برای افراد ایجاد می سازد. این محصول خاص می تواند برای مدت زمان طولانی در محل قرار بگیرد و برای استفاده طولانی مدت و دائمی افراد استفاده شود. در صورتی که محصول در دسترس باشد می تواند در طول روز نیز به راحتی برای استفاده آماده باشد و کاربرد مفیدی داشته باشد. کاربرد این مبل شنی راحتی و طبی بودن بوده است که می تواند نشیمنی راحتی را برای افراد مهیا سازد و دارای کیفیت مطلوبی نیز می باشد. این محصول می تواند محصولی تمیز و پاکیزه باشد و به راحتی شستشو داده شود. برای این کار تنها کافی است بدنه تخلیه شود. چرا که داخل بدنه دارای موادی است که فیبری بوده و به صورت شن می باشد. این مواد به صورت جداگانه تخلیه می شوند و پس از شستشو و خشک شدن بدنه مجدد به داخل آن پر می شود. از این رو تمیز نگه داشتن محصول راحت و آسان بوده است و در هر زمانی می تواند شستشو داده شود. در صورتی که توسط شستشوی مکرر از کیفیت بدنه کاسته شد می توانید بدنه این محصول را با بدنه ای جدید و نو تعویض کنید و به صورت زیبایی آن را جدید نمایید. با این حساب رنگ آن نیز تغییر خواهد کرد و با کیفیت بالا و جدید مجدد استفاده می شود. جهت خرید بین بگ اصل دستگیره دار به تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

طول90 سانتی متر
عرض90 سانتی متر 
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهجیر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

بین بگ اصل دستگیره دار

بین بگ اصل دستگیره دار یکی دیگر از محصولات پر فروشی است که به تازگی طراحی و تولید شده است و دارای بدنه ای اصل و اورجینال می باشد. این محصول خاص از اجزای ساده ای تشکیل شده است و در واقع ساخت آن به روز و منحصر به فرد است. بدنه ساده بین بگ به افراد امکان راحت بودن استفاده را می دهد و همچنین می تواند با داشتن شرایط بهتر برای استفاده در محیط های باز نیز کاربرد داشته باشد. به راحتی بدنه این محصول تخلیه می شود و دارای فضای خالی می گردد. به منظور برخی علاقه مندی هایی که در افراد ایجاد می شود و با توجه به قابلیت های محصول شرایط برای استفاده از بدنه خالی محصول نیز مهیا می باشد و برخی دیگر از کارایی ها در این زمان برای محصول ایجاد می گردد. از این رو به هر حالت می توان از بین بگ به آسانی بهره مند شد و بیش ترین میزان رضایت را از آن طلب کرد. بین بگ دارای شکل ظاهری ساده ای می باشد که با توجه به رویه منحصر به فردی که دارد قادر خواهد بود که در طول سال های زیاد استفاده شود. همچنین ضخامت و محکم بودن که دو اصل رضایت بخش در این محصول می باشد می تواند سبب طول عمر بالای بین بگ گردد و به آن در طول استفاده بهینه از محصول شرایط برای هر گونه مصرف از آن مهیا می باشد. برای داشتن این محصول با ما همراه باشید.


استفاده از بدنه خالی محصول

این بین بگ به صورتی ساخته شده است که می توان از بدنه خالی آن نیز استفاده شود. به همین خاطر قابلیت های این محصول افزایش پیدا می کند و می تواند بهترین گزینه در دسترس افراد باشد. از این رو بدنه خالی محصول نیز قادر به استفاده می باشد و با داشتن مزیت ضخامت و منحصر به فرد بودن بدنه و بهره مندی از بهترین و مرغوب ترین پارچه رویه می تواند این بدنه را برای استفاده خالی در دسترس قرار داد و بهترین کاربرد را برای استفاده کنندگان رقم زد. برخی علاقه مندان که بدنه را به طور کلی تخلیه می سازند می توانند وسایل مانند لباس و اسباب بازی کودکان را داخل آن قرار دهند و از بدنه به عنوان یک ساک برای حمل این موارد استفاده نمایند. همچنین این محصول خاص برای حمل این موارد کار را آسان می سازد و می تواند به افراد در حمل و نقل وسایل مورد نیاز خود کمک کند. از این رو بدنه خالی محصول نیز کارایی دارد و به تنهایی استفاده می شود. در زمانی که این بدنه خالی است به راحتی شستشو داده می شود. در این زمان علاقه مندان قادر خواهند بود که در هر زمان که مایل هستند بدنه را با مواد شویینده و در داخل ماشین لباسشویی قرار دهند تا شسته شود و به آسانی مورد استفاده قرار گیرد. به همین خاطر همیشه بین بگ تمیز و پاک برای استفاده آماده است.


دستگیره محکم محصول

این دستگیره به استفاده کنندگان این امکان را می دهد که به راحتی بتوانند محصول را با خود به همراه داشته باشند و تمایل داشته باشند تا آن را به آسانی بر روی سطوح جا به جا کنند. همچنین این محصول با داشتن دستگیره حمل خود را آسان می کند و با توجه به وزن 5 کیلویی محصول قادر خواهند بود که بدون وجود مشکل و بدون نیاز به کمک فرد دیگری آن را جا به جا کنند. بلند کردن محصول از روی سطح زمین نیز به کمک این دستگیره انجام می شود. علاوه بر این موارد دوخت آن به گونه ای محکم می باشد که با کشاندن آن بر روی سطوح دوخت از هم باز نخواهد شد و سست نیز نمی شود. در این صورت مقاومت این بخش نیز زیاد می باشد.


جنس رویه محصول

بین بگ از روی جیر تشکیل شده است که ضد حساسیت می باشد و از قرار گیری افراد در طولانی مدت محافظت می سازد. در نتیجه این بدنه ضد تعریق نیز بوده است تا در تایم طولانی افراد را دچار مشکل نسازد و بتواند بالاترین میزان سازگاری را با بدن افراد داشته باشد. به همین خاطر است که رویه جیر در این محصول ایجاد شده است و به صورت نرم و لطیف برای افراد استفاده می گردد.


خرید

بین بگ اصل دستگیره دار بالاترین میزان کارایی را دارد و با قیمت ارزان در تولیدی مبل شنی آرامش به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...