ریپورتاژ مبل شنی

مبل شنی یکی از سری محصولات پرطرفدار می باشد که به خوبی توانسته است خود را به عنوان جایگزین مناسبی برای مبل های راحتی معرفی کند . مبل شنی ، بین بگ و هپی چیر ها در واقع محصولاتی در یک نوع ساختاری مشابه هم می باشند که با اسم های مختلف ، افراد آن ها را صدا می زنند و اما کاربرد هر سه آن ها یکی است و ظاهر بسیار شبیه به هم را دارا هستند . قیمت مقرون به صرفه  و همچنین مزیت های بی شماری که این محصولات به نسبت مبل های سنتی دارند باعث شده تا به یکی از پرطرفدار ترین مبل های راحتی تبدیل بشوند و در این خصوص فروش فوق العاده ای را به خود اختصاص دهند . خرید مبل شنی با توجه به قیمت های مقرون به صرفه و ارزان تری که به نسبت مبل های چوبی دارد، بسیار اقتصادی تر می باشد .

از سمتی می توان گفت که این محصولات به دلیل تنوع بسیار گسترده ای که دارند به خوبی توانسته اند توجه رده های سنی مختلف از کودک تا بزرگسال را به خود اختصاص دهند . مدل های متنوع باعث شده است تا برای کاربردهای بسیاری قابل استفاده باشند . یکی از مهمترین کاربردهایی که مبل های شنی دارند ، قابلیت استفاده در محیط های خانگی جهت استراحت در مدل های مبل شنی راحتی و در برخی مدل های دیگر ، قابلیت استفاده برای پذیرایی از مهمانان می باشند . بین بگ ها و هپی چیر ها اغلب در مدل هایی که ارائه می شوند دارای ابعاد بزرگ تری می باشند که باعث از این رو باعث شده تا مورد توجه قشر جوان جامعه قرار بگیرند .

بین بگ ها و هپی چیر ها به دلیل ابعاد بزرگی که دارند در برخی مدل ها این امکان را برای شما فراهم می آورند تا علاوه بر استفاده به صورت نشسته ، بتوانید در حالت درازکش نیز از آن ها استفاده کنید و در واقع با خرید بین بگ و هپی چیر ، با یک تیر دو نشان بزنید و علاوه بر داشتن مبل راحتی برای نشستن ، صاحب یک تخت شنی دوست داشتنی نیز شوید . تنوع بالا در جنس بدنه این محصولات نیز از مزیت دیگر آن ها به شمار می آید . جایی که این مبل های شنی دارای رویه ای پارچه ای از جنس مخمل ، برزنتی و پارچه پلی استر می باشند که تمامی آن ها قابلیت جدا شدن از بدنه و شستشو را دارند و یا دارای رویه ای چرم می شوند که اغلب در محیط های رسمی همانند دفترهای کاری مورد استفاده قرار می گیرند .

پیشنهاد ما این است که برای راحتی در هنگام استفاده در صورت استفاده از مبل های شنی در خانه و اتاق های خواب و یا محیط های خودمان ، از مبل شنی پارچه ای استفاده کنید اما اگر قصد استفاده از این محصولات در محیط های کاری و یا با پرستیژ بالای کاری را دارید به دنبال خرید مبل شنی چرمی باشید . یکی دیگر از مزیت های مبل های شنی ، قابلیت جداسازی اجزای مختلف بدنه می باشد ، به این صورت که با توجه به زیپی که در بخش کف آن ها تعبیه می شود می توانید به راحتی پارچه رویه را از بدنه اصلی جدا کنید و اقدام به شستشو و یا تمیز کردن آن نمایید . این جداسازی اجزای مختلف بدنه مبل شنی به پارچه رویه ختم نمی شود و از همین طریق نیز به راحتی می توانید به مواد داخلی مبل شنی دسترسی داشته باشید .

این دسترسی به مواد داخلی به شما کمک می کند تا درصورت نیاز بتوانید مواد را افزایش و یا کاهش دهید . لازم به ذکر است که مواد فومی مخصوص داخلی مبل شنی به صورت جداگانه قابل خرید از نمایندگی اینتکس تهران می باشد و قیمت ارزانی را به خود اختصاص داده اند .تمامی مواد داخلی مبل های شنی که به صورت دانه های ریز در آمده اند برای جلوگیری از هم پاچیده شدن ، درون آستر پارچه ای داخلی قرار گرفته اند تا ساختار داخلی به هنگام جدا سازی پارچه رویه نیز بدون ایراد به کار خود ادامه دهد .

وزن این محصولات برخلاف ابعاد بزرگی که دارند بسیار سبک تر از چیزی است که همگان فکر می کنند . وزن مبل شنی یک نفره بالغ بر 5 کیلو گرم و وزن مبل شنی دو نفره که قابلیت استفاده به عنوان تخت خواب شنی را نیز دارد بالغ بر 9 کیلو گرم به صورت متوسط می باشد . همچنین قابلیت تحمل وزن از جمله مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید هپی چیر باید به آن توجه داشته باشید تا مدلی را انتخاب کنید که پاسخگوی نیازهای شما باشد . قابلیت تحمل وزنی که به صورت استاندارد برای مبل های شنی یک نفره در نظر گرفته می شود 100 تا 130 کیلو گرم می باشد که این قابلیت با توجه به ظرفیت های دو تا سه نفره ، به همین میزان افزایش پیدا می کند .


مبل های شنی دارای مدل های بسیار متنوعی می باشند که توسط تولیدی مبل شنی اینتکس تهران به بازار عرضه می شوند . این تنوع بالای مدل باعث می شود تا با تمامی سبک ها و سلیقه ها بتوانید ، مدل مورد نظر خود را انتخاب و اقدام به خرید آن نمایید . اگر بخواهیم به صورت حدودی قیمت این محصولات را عنوان کنیم باید بگوییم که هزینه ای از 1.000.000 تومان تا 4.000.000 تومان را باید با صرف کنید که این هزینه بسته به متریال استفاده شده در بدنه محصول ، ابعاد و ظرفیتی که دارد قابل تغییر است . تولیدی مبل شنی اینتکس تهران به عنوان تنها تولید کننده مبل شنی ، بین بگ و هپی چیر در ایران مدل های متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد که باعث می شود تا با دستی باز بتوانید اقدام به بررسی ، انتخاب و خرید این محصولات نمایید . علاوه بر امکان خرید اینترنتی با مراجعه به وب سایت اینتکس تهران ، امکان خرید حضوری نیز وجود دارد و می توانید با مراجعه به آدرس فروشگاه مدل ها را از نزدیک مشاهده نمایید .