موضوع مقاله : قیمت مبل شنی

مبل شنی یکی از دوست داشتنی ترین نوع مبل ها هستند که در دسته مبل های راحتی و بسیار نرم و طبی قرار می گیرند که بسیاری از مشتریان این نوع از مبل ها را انتخاب کرده و از آن ها استفاده می کنند . ویژگی ها و مزیت های مبل شنی بسیار زیاد و منحصر به فرد بوده که تنها می توانید برخی از آن ها را در مبل های شنی پیدا کنید . به عنوان مثال مبل های شنی از هیچ پایه ای ساخته نشده اند و بدنه آن ها بسیار نرم بوده و داخل محصول از مواد یونولیتی و گرانول پر شده است . برای همین بسیار نرم بوده و همچنین وزن سبکی را دارند ، به واسطه این موضوع است که بسیاری از مردم به دنبال خرید مبل شنی بوده و این محصولات شنی را در اولویت های خرید خود قرار می دهند . از نظر قیمت نیز قیمت مبل شنی نسبت به سایر مبل های موجود در بازار ارزان تر بوده و از آن جا که شما می توانید به صورت تک و یا تعدادی از مبل های شنی را خریداری کنید ، می توانید با صرف هزینه های بسیار کمتری ، مبل شنی خود را در مدل و سایز دلخواه خود خریداری کرده و از آن استفاده کنید . همانطور که اشاره شد ، مبل های شنی را می توانید به صورت تعداد و یا یک عدد خریداری کرده و استفاده کنید . 

البته قیمت مبل شنی نیز ممکن است با توجه به بسیاری از پارامتر ها تغییراتی داشته باشد ولی در ادامه با انواع مبل شنی و قیمت های تقریبی آن ها آشنا خواهید شد . نمی توان به طور دقیق اشاره کرد که قیمت مبل شنی مشخص بوده فلذا ممکن است مبل های شنی بر اساس جنس و متریال های ساخت ، ابعاد و اندازه ، شرکت تولیدی و فروشگاه و مرکزی که آن ها خریداری می کنید تفاوت هایی را داشته باشد . البته در فروشگاه مبل شنی آرامش که خود یکی از بزرگترین تولیدی های مبل شنی در ایران است ، می توانید این محصولات شنی را با گارانتی و ضمانت نامه چند ساله از قیمت های یک میلیون تومان تا پنج میلیون تومان خریداری کنید . مهم ترین فاکتور و تاثیر گذار ترین مورد در قیمت مبل شنی در واقع جنسی است که این محصولات شنی از آن ها تولید شده اند . همانطور که می دانید مبل های شنی از رویه پارچه ای ساخته شده اند و ممکن است بسته به نوع پارچه ، مقدار پارچه و کیفیت آن ، تفاوت های قیمتی را در میان مبل های شنی داشته باشید . 

به عنوان مثال مبل های شنی که از ابعاد بزرگتری برخوردار هستند ، مقدار زیادی پارچه را برای تولید نیاز دارد و تولید کننده بایستی مقدار بسیار بیشتری از پارچه را برای تولید مبل شنی بزرگ اختصاص دهد و این مورد می تواند باعث افزایش قیمت مبل شنی بشود . بنابراین در هنگام خرید مبل شنی ، به این نکته توجه داشته باشید که مبل های شنی سایز بزرگ عمدتا از قیمت های بالاتری برخوردار خواهند بود . به طور مثال مبل های شنی در مدل های دو نفره و حتی بزرگتر نیز تولید شده اند ، بنابراین قیمت مبل شنی دو نفره قطع به یقین از مدل های یک نفره گران تر خواهد بود . شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مبل آرامش ، انواع مبل های شنی را در مدل ها و طرح های مختلف مشاهده کرده و از قیمت آن ها نیز مطلع شوید . بهترین راه برای کسب اطلاع از قیمت مبل شنی همین بوده و شما می توانید از وبسایت نسبت به قیمت ها آگاهی پیدا کنید و یا در صورت عدم موجود بودن و یا عدم نمایش قیمت محصول می توانید با فروشگاه تماس گرفته و نسبت به قیمت مبل شنی مد نظرتان اطلاع کسب کنید . 

از دیگر موارد تاثیر گذار در مبل های شنی همانطور که پیش تر اشاره شد ، می توان به جنس بدنه مبل های شنی اشاره کرد . معمولا برای ساخت مبل شنی از پارچه های با کیفیت و محبوبی نظیر پارچه های مخملی ، پارچه جیر ، پارچه چرمی ، پارچه پلی استری ، پارچه لی یا جین ، پارچه کتان ، پارچه ترک نانو ، فوم و انواع پارچه های خزدار استفاده می شود که هر یک از آن ها به نوعی دارای ویژگی ها و خصوصیت های ظاهری هستند که می توانید با در نظر داشتن ویژگی آن ها و سلیقه خود ، آن ها را با قیمت های مناسبی خریداری کنید . به طور مثال قیمت مبل شنی چرمی به خصوص مبل های شنی چرمی که از چرم طبیعی ساخته شده اند ، می تواند قیمت بالاتری را نسبت به سایر پارچه ها داشته باشد و برای همین است که قیمت مبل شنی چرمی نیز بالاتر خواهد بود . هر پارچه بسته به جنسی که دارد می تواند توسط تولیدی ارزان تر و یا گران تر تهیه شده و در نتیجه محصول نهایی نیز با قیمت متفاوت تری به دست مشتری خواهد رسید . 

همچنین مبل های شنی که از پارچه هایی مانند پارچه ترک نانو ساخته شده اند و یا جنس آن ها از جین بوده و یا از پارچه های خزدار ساخته شده اند نیز می توانند قیمت های نسبتا بالاتر را داشته باشند . مورد مهم بعدی این است که برند تولیدی مبل شنی کدام برند باشد . همانطور که می دانید محصولات خارجی اعم از وسیله های الکترونیکی ، لوازم خانگی و یا پوشاک از نظر قیمتی گران تر از آن دسته از محصولات مشابهی هستند که در داخل کشور تولید می شوند . بعضا دلیل این ارزان بودن کیفیت پایین تر تولیدات داخل است ، ولی نکته دیگری که در این میان مطرح و مهم است ، این است که تولیدات این محصولات مانند تولید مبل شنی به دلیل تهیه مواد اولیه ارزان تر ، عدم هزینه های اضافی به جهت واردات محصول و فروش مستقیم و بدون واسطه یا واسطه کمتر به دست مشتری می رسد . برای همین خرید مبل شنی ایرانی می تواند بسیار ارزشمند تر باشد . فلذا ممکن است حتی مبل یا وسیله تولید شده در داخل کشور کیفیتی برابر و حتی بالاتر از مدل های خارجی داشته باشد . 

تولیدی مبل شنی آرامش بزرگترین تولیدی مبل شنی در ایران بوده که شما می توانید به صورت مستقیم خرید های خود را از فروشگاه کرده و این محصولات را با قیمت های بسیار ارزان تر از هر جایی خریداری کنید . خرید مستقیم از فروشگاه مبل آرامش موجب حذف واسطه ها شده و شما مستقیما مبل شنی خود را از تولیدی دریافت خواهید کرد که سبب برخورداری شما از تخفیفات ویژه تر خواهد شد . به خصوص که فروشگاه مبل شنی آرامش تمامی مبل های شنی خود را با ضمانت چندین ساله که معمولا بیشتر از 2 سال می باشد ، به فروش گذاشته است و شما می توانید پس از خرید مبل شنی خود از فروشگاه از خدمات پس از فروش فروشگاه مبل شنی آرامش برخوردار شده و در صورت بروز مشکل برای مبل شنی اعم از آسیب دیدن و یا نیاز به شارژ کردن مجدد مبل شنی می توانید از این خدمات بهره مند شده و نسبت به تعمیر کردن لایه های مختلف مبل شنی و یا تعویض رویه یا مواد داخلی مبل ها اقدام کنید .