مبل شنی از سری محصولات دوست داشتنی می باشد که در بسیاری از خانه ها ، محیط های کاری و گیم نت ها مورد استفاده قرار می گیرد . کارایی این محصولات به خوبی بالا می باشد و با توجه به مجموعه کاربردهایی که در اختیار افراد قرار می دهند به خوبی توانسته اند جای خود را در میان مردم باز کنند . از جهتی دیگر از دسته بندی یعنی مبل های شنی دارای تنوع بسیار بالایی چه از نظر طرح و رنگ و چه از نظر مدل ها و ابعاد می باشند که از این رو باعث شده است تمامی سبک ها و سلیقه ها را در بر بگیرند و به این شیوه در بسیاری از مکان ها می توانید این محصولات را مشاهده کنید . اما خرید مبل شنی نیز می تواند دردسر های خود را داشته باشد و در این خصوص باید به بسیاری از موارد توجه داشته باشید که در این مقاله قصد داریم به فاکتورهای مهم آن بپردازیم تا قبل از خرید مبل شنی اینتکس و سایر برندها اطلاعات جامعی را داشته باشید .

قیمت مبل شنی یک نفره و دو نفره

با توجه به سابقه فروشی که در زمینه مبل های شنی ، بین بگ ها و همچنین هپی چیرها داریم باید بگوییم که یکی از مهمترین ویژگی هایی که افراد را در خرید مبل شنی ترغیب می کند ، قیمت مبل شنی است . مبل های شنی دارای تنوع بسیار بالایی می باشند و بسیاری از عوامل از جمله ابعاد مبل شنی که انتخاب می کنید ، جنس بدنه و همچنین برند سازنده و کیفیت متریال استفاده شده در ساخت می تواند تاثیر بسزایی در قیمت گذاری داشته باشد که به همین خاطر نمی توان قیمت های دقیق را برای این محصولات در این مقاله جامع عنوان کرد . اما باید بگوییم که به صورت حدودی قیمت مبل شنی بزرگ از برندهای برتر بازار در میان یک تا سه میلیون تومان می باشد که بسته به ابعاد و متریال ساخت این محصولات باید آن ها را ابتدا به صورت دقیق انتخاب کرده و سپس قیمت را استعلام بگیرید . برای استعلام دقیق قیمت مبل شنی به همراه مشاهده تصاویر دقیق و همچنین سایر مشخصات که به صورت کارشناسی شده بررسی شده است بهتر است به دسته بندی مبل شنی از طریق منوی همین وب سایت مراجعه کرده و در صورت نیاز به هر گونه مشاوره اضافی با مشاورین ما در دفتر نمایندگی اینتکس تهران از طریق شماره تلفن های موجود در وب سایت تماس بگیرید .

جنس بدنه مبل شنی بزرگ از چیست ؟

جنس بدنه از ابتدایی ترین و البته مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید مبل شنی باید به آن توجه داشته باشید . مبل های شنی دارای ساختار های متفاوتی می باشند که هر کدام از آن ها می تواند در کارایی مشاهده شده از این محصولات تاثیرگذار باشد . ابتدا باید بدانید که مبل های شنی از سه لایه اصلی تشکیل دهنده بدنه ساخته می شوند ؛ در لایه بیرونی از پارچه هایی در انواع مختلف استفاده می شود ، لایه میانی را معمولا آسترهای پارچه ای تشکیل می دهد و در بخش داخلی از فوم های مخصوص استفاده خواهد شد . باید بگوییم که این فرق اصلی میان مبل های شنی با کیفیت و متفرقه استفاده از متریال درجه یک و مرغوب در ساخت لایه رویه مبل های شنی است .

به طور کلی ما چهار نوع پارچه رویه داریم که می توان آن ها را به ترتیب محبوبیت به صورت زیر عنوان کرد : پارچه خزدار ، پارچه مخمل یا همان جیر ، پارچه معمولی و همچنین چرم مصنوعی و طبیعی . هر کدام از این انواع رویه برای محیط های مختلف کارایی دارند و این امر باعث می شود که بسته به محیطی که قصد استفاده از مبل شنی را دارید تصمیم گیری نهایی را انجام دهید . برای مثال اگر می خواهید از مبل شنی خریداری شده خود درون اتاق خواب استفاده کنید یکی از جذاب ترین و بهترین مدل های رویه را می توان پارچه خزدار و یا مخمل دانست زیرا بسیار نرم و دوست داشتنی راحت است ؛ اما اگر قصد استفاده از مبل شنی خریداری شده را در محیط کاری خود دارد بهتر از مبل شنی با رویه چرم طبیعی و یا صنعتی استفاده کنید که حالت رسمی تر و شیک تری دارد .

خرید مبل شنی راحتی بزرگ

اما یکی از دسته بندی محبوب مبل های شنی را می توان مبل شنی راحتی دانست ، این محصولات بسیار نرم و در عین حال بسیار راحت می باشند زیرا با توجه به ساختارهایی که به خود اختصاص می دهند می توانید آن ها ساعت ها بدون خستگی بر روی آن ها نشسته و از آن ها استفاده کنید . مبل شنی راحتی بسیاری در بازار دیده می شود و اغلب این محصولات در مدل های راحتی دارای تکیه گاه های استاندارد و نسبتا بلند می باشند که کمر فرد را به خوبی در بر می گیرند و باعث می شوند تا بتوانید بدون کمر درد و احساس خستگی از این محصولات برای استراحت پس از یک روز خسته کننده کاری استفاده کنید . مبل شنی راحتی بهتر است دارای رویه ای نرم و انعطاف پذیر همانند پارچه های مخمل یا جیر باشد تا بهترین کارایی و بازخورد را از آن شاهد باشید . همچنین ابعاد این محصولات به گونه می توان گفت کمی بزرگ تر از نمونه های دیگر می باشد تا بتوانید راحت تر حتی بر روی آن ها به صورت درازکش قرار بگیرید و حس استراحت لذت بخشی را تجربه کنید .

خرید مبل شنی بزرگ ارزان قیمت

مبل های شنی دارای قیمت های بسیار مختلفی می باشند و همانطور که در بخش های گذشته همین مقاله به آن اشاره داشتیم پس از انتخاب مبل شنی به صورت دقیق می توانید قیمت آن را تخمین بزنید و مشاهده کنید . اما یکی از عواملی که باعث می شود بتوانید مبل های شنی را به صورت ارزان تر از بقیقه بخش های بازار داخلی خریداری کنید ، پیدا کردن تولیدی اصلی مبل شنی می باشد که محصولات را به صورت مستقیم به دست خریداران می رساند . این امر باعث می شود تا به صورت مستقیم با تولید کننده در ارتباط باشید و به همین خاطر و همچنین با حذف واسطه های فروش ، قیمت ارزان تر از بقیه بخش های بازار را تجربه خواهید کرد . توجه داشته باشید که قبل از ارزان بودن قیمت باید به فاکتور مرغوب بودن متریال استفاده شده در ساخت و همچنین کیفیت ساخت بالا نیز توجه داشته باشید تا قیمت ارزان مانع از رسیدن کیفیت به دست شما نشود .

نمایندگی فروش مبل شنی

یکی از برترین تولیدکنندگان مبل شنی در ایران ، تولیدی مبل شنی اینتکس تهران می باشد ، این تولید کننده که خود نیز دارای نمایشگاه حضوری می باشد و به طور مستقیم با خریداران در ارتباط است به عنوان نمایندگی مرکزی فروش مبل شنی ، بین بگ و هپی چیر با سابقه بلند بالایی شناخته می شود که می تواند بهترین پیشنهاد های خرید را برای شما به همراه داشته باشد . نمایندگی فروش مبل شنی اینتکس تهران بر روی تمامی مبل های شنی خود ضمانت کیفیت ساخت فوق العاده به همراه مهلت تست و بررسی را قرار داده است . از همه مهمتر می توان به این نکته اشاره داشت که این فروشگاه دارای شعب حضوری فعال در استان تهران و مازندران می باشد که به همین خاطر می توانید محصولات را از نزدیک مشاهده کرده و در صورت نیاز خرید خود را نهایی کنید . برای استعلام نمونه های مبل شنی موجود به همراه مشاهده قیمت دقیق و توضیحات جامع می توانید به دسته بندی مبل شنی در همین وب سایت مراجعه کرده و همچنین برای مشاوره تخصصی رایگان به تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید .