موضوع مقاله : فروش مبل شنی

مبل شنی یا صندلی شنی یکی از مبل های راحت نشین و بسیار کاربردی برای استراحت کردن های طولانی مدت است و با توجه به اینکه ساختار آن کاملا متفاوت با سایر مبل ها می باشد ، از نظر نرمی و انعطاف پذیری بهترین نوع مبل ها به شماررفته و می تواند یک نشیمنگاه بسیار ایده آل و طبی برای شما باشد . مبل های شنی اصلا از پایه های چوبی یا فلزی ساخته نشده اند ، بلکه ساخت آن ها تنها از پارچه و مواد شنی یونولیتی می باشد ، برای همین است که انعطاف پذیری فوق العاده ای را می توان از این مبل ها انتظار داشت . از سوی دیگر این مبل ها به راحتی جابجا می شوند و شما می توانید آن را با دست بلند کرده و در محل دیگری قرار دهید . این ویژگی های بسیار خوب است که باعث شده تا مبل شنی یکی از محبوب ترین مبل ها باشد . فروش مبل شنی هر ساله بیشتر شده و با توجه شناخته تر شدن در بازار های جهانی ، بیش از پیش مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است . فروشگاه مبل شنی آرامش نیز بزرگترین تولید کننده مبل شنی در ایران است که سال ها در حوزه تولید و فروش مبل شنی در ایران فعالیت داشته و محصولاتی بسیار با کیفیت را تولید و روانه بازار می کند . 

مبل های شنی طراحی نسبتا ساده ای دارند و حتی می توانید آن را در خانه نیز طراحی و تولید کنید . ولی از آن جا که کیفیت مبل شنی بسیار مهم است و بایستی از بهترین پارچه ها استفاده کرده و از الگو های استاندارد برای ساخت مبل شنی استفاده کنید و حتی دوخت خوبی برای مبل انجام دهید ، توصیه می شود که مبل های شنی خود را از فروشگاه ها و تولیدی های ایرانی و خارجی خریداری کنید . خرید مبل شنی ایرانی به دلیل اینکه در داخل ایران تولید شده است ، بیشتر از مدل های خارجی توصیه می شود . برای اینکه کیفیت مبل های شنی به خصوص مبل های شنی تولیدی مبل آرامش ، از کیفیت های بسیار بالایی برخوردار بوده و با مدل های خارجی برابری می کند . با این تفاوت که شما می توانید مدل های فروشگاه را با قیمت های بسیار ارزان تری تهیه کرده و از آن ها استفاده کنید . از آن جا که شما مستقیما خرید های خود را از فروشگاه مبل شنی آرامش انجام می دهید ، هیچ واسطه ای در این میان وجود نداشته و شما می توانید با هزینه های بسیار کمتری مبل های شنی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید . 

لذا فروش مبل شنی توسط بسیاری از فروشگاه ها صورت می گیرد ولی بهترین راه برای دسترسی به مبل شنی ارزان قیمت این است که شما خرید های خود را مستقیما از خود تولیدی انجام دهید . البته بسیاری از فروشندگان و فروشگاه های بزرگ کشور نیز محصولات و مبل های شنی خود را از تولیدی مبل شنی آرامش تهیه کرده و با کشیدن سود بر روی محصول ، این مبل های شنی را با قیمت های بالاتری به دست مصرف کننده می رسانند . همچنین فروشگاه مبل شنی آرامش تمامی مبل های شنی خود را با ضمانت ها و گارانتی 1 یا 2 ساله و حتی بیشتر به فروش می رساند و شما می توانید با خیالی آسوده خرید های خود را انجام دهید و حتی از خدمات پس از فروش فروشگاه نیز برخودار شوید . این خدمات می تواند شامل تعمیرات مبل شنی شما شده و حتی شما می توانید بخش های مختلف مبل را اعم از رویه و مواد داخلی و حتی آستری مبل تعویض کنید . چرا که مبل شنی تنها از این لایه ها ساخته شده است و شما می توانید هر لایه را تعویض و یا تعمیر کرده و حتی مبل شنی خود را پس از مدتی دوباره با محتوای شنی نو شارژ کنید . 

فروشگاه مبل شنی آرامش این محصولات شنی را در طرح ها و رنگبندی های مختلف تولید کرده و به فروش می رساند . ما قصد داریم تا در این مقاله برترین و پر فروش ترین مدل های فروشگاه و بازار را به شما عزیزان معرفی کنیم تا با اطلاعات بیشتری بتوانید خرید های خود را انجام دهید . مبل های شنی بیشتر به صورت گرد و یا گلابی شکل تولید می شوند که شاید بتوان گفت بیشترین طرح مبل ها همین طرح می باشد . این نوع طراحی مبل شنی برای این پر فروش هستند که انعطاف پذیری فوق العاده ای را دارند و شما می توانید به راحتی با دست حتی به مبل شنی فرم بدهید . ولی مدل های دیگر ممکن است از شناوری کمتری برخوردار باشند و انعطاف پذیری آن ها محدود باشد . از دیگر مبل های شنی محبوب می توان به مبل های شنی اشاره کرد که دارای زیرپایی هستند . مبل شنی زیرپایی دار برای دراز کشیدن و استفاده در حالت خوابیده مناسب هستند . همانطور که از نامشان مشخص است ، در کنار مبل شنی یک زیرپایی قرار دارد که طراحی آن نیز به صورت شنی بوده و شما می توانید در هنگام استفاده ، پاهای خود را بر روی زیرپایی قرار داده و استراحت کنید . 


از مدل های محبوب دیگر می توان به مبل های شنی اشاره کرد که فرم خاصی داشته و از حالت گرد خارج شده اند ، می توان گفت که این نوع از مبل های شنی ساختار مکعبی دارند و بسیار شیک و خاص هستند . مبل های شنی دیگری نیز طراحی شده اند که به صورت تخت شو هستند . این نوع از مبل ها طراحی مستطیلی و بسیار بزرگ دارند که از وسط قابلیت تا شدن داشته و می تواند شرایط ایده آلی را برای شما هم در حالت نشسته و هم در حالت دراز کش فراهم کند . و اما جدا از تمامی این مسائل و طراحی های خاص مبل های شنی ، فروشگاه مبل شنی آرامش ، فروش مبل شنی خود را در جنس های مختلف نیز در نظر داشته و انواع مبل های شنی با مشخصه های مختلف را طراحی و به فروش می رساند . به عنوان مثال شما می توانید مبل های شنی خود را با رنگبندی های بسیار مختلف و با پارچه هایی نظیر پارچه های مخملی یا جیر ، پارچه های خزدار ، پارچه های چرم طبیعی و مصنوعی ، پارچه های جین یا کتان و ... خریداری کنید . حتی برخی از مبل های شنی فروشگاه مبل شنی آرامش دارای رویه ضد آب هستند و معمولا از پارچه ترک نانو یا پلی استر ساخته شده اند . لذا بزرگترین مرکز فروش مبل شنی با تنوع بسیار بالا ، فروشگاه اینترنتی مبل آرامش خواهد بود .