مبل شنی بدون تردید یکی از بهترین مبل های راحتی و بسیار دوست داشتنی است که امروزه بسیاری از مشتریان و افرادی که زمان زیادی را در حالت نشسته می گذرانند ، این نوع از مبل ها را انتخاب کرده و از آن ها استفاده می کنند . داشتن یک مبل راحت می تواند خستگی را زودتر از تن شما خارج کند و حتی به شما اجازه خواهد داد تا مدت زمان طولانی تری را بر روی مبل بنشینید ، بدون اینکه بدن شما پس از مدت ها نشستن خسته و یا کوفته شود . برای همین است که ما به شما استفاده از مبل شنی را پیشنهاد می کنیم . این محصولات شنی ، جدید ترین نوع مبل ها بوده که ویژگی ها و مزیت های فوق العاده بالایی را دارند که می توان به طبی بودن آن ها و همچنین وزن سبکشان اشاره کنیم . این دو مورد از مهم ترین ویژگی های تمامی مبل های شنی بوده که تنها می توانید این مزیت های بسیار عالی را در مبل های شنی پیدا کنید . با توجه به عدم شناخت برخی از مشتریان نسبت به مبل های شنی ، قصد داریم تا در این مطلب راهنمای خرید مبل شنی شما باشیم تا با اطلاعاتی کامل تر و شناخت کافی خرید های خود را انجام دهید . 

مبل شنی در واقع از دو یا سه لایه ساخته می شود که بیشترین مدل های تولید شده طراحی سه لایه دارند . بیرونی ترین لایه مبل های شنی رویه یا پوسته نام دارد که از پارچه ساخته می شود و با توجه به اینکه ظاهر مبل شنی نیز به آن بستگی دارد ، عمدتا از پارچه های زیبا و با کیفیت استفاده می شود . بخش داخلی مبل شنی همچنین از یونولیت های خرد شده پر می شود . برای همین است که به این مبل ها ، مبل شنی گفته می شود . زیرا محتوای داخلی مبل ها که در واقع همان یونولیت ها و فیبر ها هستند به صورت خرد شده و دانه های ریز و درشت فیبر بوده و ساختاری شن مانند دارند . از آن جا که یونولیت انعطاف پذیری بسیار خوبی را دارد ، همچنین خرد بودن آن باعث شناوری این مواد در داخل مبل شنی شده و برای همین است که انعطاف پذیری فوق العاده ای را می توانید از مبل های شنی انتظار داشته باشید . بدین ترتیب شما در هنگام نشستن بر روی مبل احساس راحتی خواهید داشت و مبل با فرم گیری بسیار خوب بدن شما ، می تواند شرایط ایده آل تری را برای نشستن فراهم کرده و در واقع هیچ فشاری را عملا روی بدن خود نخواهید داشت . یک لایه میانی نیز وجود دارد که به آن آستری گفته می شود و مواد شنی در داخل آستری ریخته شده و این قابلیت را به مبل خواهد داد تا بدون نیاز به خارج کردن محتوای شنی از مبل ، تنها رویه آن را جدا کرده و برای شستشو و ... اقدام کنید . 

از ویژگی های فوق العاده خوب مبل های شنی می توان به وزن بسیار سبک آن ها اشاره کرد . از آن جا که داخل این مبل ها از یونولیت پر شده است و حجم زیادی از مبل را این مواد پر کرده است ، وزن مبل ها بسیار کاهش یافته و عمدتا وزن آن ها به زیر 6 کیلوگرم می رسد . برای همین شما می توانید به سادگی مبل های شنی خود را جابجا کرده و از آن ها در هر جایی از خانه استفاده کنید . زیبایی مبل های شنی و تنوع بسیار بالای آن ها و البته ساختار شیک مبل های شنی باعث شده است تا بسیاری از مشتریان از این مبل ها در محل کار خود یا مغازه ها و ... استفاده کنند . مبل های شنی قابلیت تعمیر و یا تعویض داشته و در صورت نیاز شما می توانید مبل شنی خود را در صورت افت داشتن محتوای داخلی مجددا شارژ کنید و یا رویه آن را تعویض نمایید . برای ساخت مبل های شنی از جنس های مختلفی استفاده می شود که از پر فروش ترین آن ها می توان به مبل های شنی اشاره کرد که دارای رویه جیر و یا مخملی هستند . این مبل ها ظاهری بسیار زیبا داشته و سطح آن ها به دلیل استفاده از این نوع پارچه بسیار نرم و لطیف است . برای همین نشستن و استراحت کردن بر روی آن ها بسیار لذت بخش خواهد بود . 

یک مدل از مبل های شنی نیز ساخته شده از پارچه های خزدار هستند که ظاهری منحصر به فرد و زیبایی را داشته و در عین حال که زیبا می باشند ، می توانند رویه ای نرم را در اختیار شما قرار بدهند . معمولا این نوع از مبل های شنی مناسب برای فصول سرد بوده و می توانند یک مبل گرم و نرم برای شما باشند . البته مبل های شنی ممکن است دارای خزه های بلند و یا کوتاه باشند که انتخاب و خرید آن ها کاملا سلیقه ای خواهد بود . مدل دیگری از مبل های شنی که بسیار محبوب و پر فروش هستند ، مبل های شنی هستند که از رویه چرمی ساخته شده اند . این رویه ممکن است که از چرم مصنوعی و یا چرم طبیعی باشد . قیمت مبل شنی چرمی که از چرم طبیعی ساخته شده باشد ، نسبتا گران تر از مدل های دیگر خواهد بود . این نوع از مبل های شنی بسیار زیبا و شیک هستند و بیشتر برای استفاده در فضاهای سرپوشیده و به دور از نور آفتاب مناسب خواهند بود . ولی اگر دوست دارید که از مبل های شنی خود در فضاهای روباز استفاده کنید ، ما به شما خرید مبل شنی پلی استری را پیشنهاد می کنیم که دارای رویه ضد آب هستند . البته مبل های شنی که از پارچه ترک نانو تولید شده اند نیز این قابلیت را دارند . 

مبل های شنی طول عمر بالایی را دارند به خصوص اگر از محصولات فروشگاه مبل شنی آرامش باشند . زیرا فروشگاه مبل آرامش از بهترین متریال ها برای ساخت و تولید مبل های شنی استفاده می کند و با توجه به تجربه کاری بسیار بالای خود ، این محصولات را کاملا طبی و همچنین با کیفیت بالا تولید کرده اند . دوخت مبل شنی یکی از مهم ترین فاکتور ها در کیفیت این محصولات بوده که فروشگاه مبل آرامش به تمامی این موارد توجه داشته و محصولاتی بسیار با کیفیت را تولید می کند . طول عمر مبل شنی بسیار بالاست به خصوص اگر به خوبی از آن استفاده کنید . 

به عنوان مثال بهتر است که مبل های شنی خود را با توجه به جنسی که دارند ، در شرایط مناسب آن مبل استفاده شود و سعی شود که بر روی مبل شنی مایعاتی ریخته نشود و یا آن را بر روی زمین نکشید و برای جابجایی آن را کامل بلند کنید . پریدن از ارتفاع می تواند به مبل شنی آسیب برساند . با توجه به تمامی این موارد ، باز هم فروشگاه مبل آرامش محصولات شنی خود را با ضمانت های 2 ساله و بیشتر به فروش می رساند که می تواند رضایت شما را به دنبال داشته باشد . فروشگاه مبل آرامش حتی خدمات پس از فروش مبل های شنی را اعم از تعمیر و یا تعویض تمامی لایه ها را به مشتریان عزیز خود ارائه کرده است .