موضوع مقاله : تولیدی هپی چیر

هپی چیر ها مبل های راحتی هستند که با نام مبل شنی نیز شناخته می شوند . این نوع از مبل ها بسیار نرم و راحت هستند و با عناوین دیگری مانند مبل راحتی یا مبل یونولیتی نیز شناخته می شوند . برای اینکه در ساخت آن ها از یونولیت ها و گرانول استفاده می شود . این مواد یکی از بهترین مواد برای ساخت و تولید هپی چیر می باشد که انواع تولیدی هپی چیر ها از آن برای ساخت این نوع از مبل ها استفاده می کنند . ویژگی ها و خصوصیت های بسیار زیادی را می توان در رابطه با مبل هپی چیر ها معرفی کرد و برای اینکه شما بتوانید بهترین و مناسب ترین مدل ها را انتخاب کنید ، در این مطلب قصد داریم تا به صورت جامع و کلی به ویژگی ها و خصوصیات این محصول بپردازیم . تولیدی هپی چیر آرامش از با تجربه ترین و قدیمی ترین تولید کنندگان مبل های شنی و مبل هپی چیر ها می باشد که قصد دارد تا در این مقاله این محصولات را به شما عزیزان معرفی کند و نحوه ساخت و تولید این مبل ها ، اجزای تشکیل دهنده آن و ... را نیز به شما همراهان خوب فروشگاه مبل آرامش معرفی نماید . پس در ادامه همراه ما باشید . 

مبل هپی چیر ها بسیار نرم و انعطاف پذیر هستند و ساختار آن ها در واقع از لایه هایی مانند رویه یا پوسته ، آستری و مواد شنی تشکیل شده است . همانطور که در ابتدای مطلب خدمت شما معرفی شد ، در داخل این مبل ها از مواد یونولیتی استفاده می شود و بعضا مدل هایی وجود دارند که از پشم شیشه و ... نیز برای ساخت استفاده می شود . اما بهترین و محبوب ترین مواد شنی برای ساخت مبل هپی چیر استفاده از مواد یونولیتی شنی و خرد شده می باشد . بیشتر مدل ها نیز از همین مواد ساخته شده اند . دلیل آن نیز انعطاف پذیری فوق العاده خوب این مواد بوده و همچنین می تواند باعث نرمی و راحتی مبل شود . همچنین این جنس به مرور زمان افت کمتری را داشته و می تواند انعطاف پذیری خود را به خوبی حفظ کرده و از سوی دیگر می تواند به بهترین شکل ممکن در برابر ضربه ها و فشار ها مقاوم باشد . یک ویژگی بسیار خوب در هپی چیر ها که دلیل آن استفاده از مواد یونولیتی میباشد ، وزن بسیار سبک این مبل ها خواهد بود . سنگین ترین مبل های شنی یک نفره که اغلب از ابعاد بزرگی نیز برخوردار می باشند ، تنها 6 کیلوگرم وزن داشته و حتی بیشتر مدل ها وزنی بسیار سبک تر از آن خواهند داشت . 

به طور کلی هپی چیر ها به صورت یک نفره و دو نفره ساخته شده اند که تنوع این مبل ها در مدل های یک نفره بسیار زیاد است . محبوبیت مبل هپی چیر تک نفره حتی بیشتر از دو نفره بوده و هر فرد می تواند در فضای بسیار بزرگ و خوبی از این محصولات استفاده کرده و لحظه های خوش و آرامی را داشته باشند . شما می توانید حتی بر روی مبل هپی چیر ها استراحت کرده و چرت بزنید . معمولا این مبل ها دارای تکیه گاه هستند و تولیدی مبل شنی آرامش برای اینکه شما بتوانید تکیه گاه خوبی را داشته باشید تا بتوانید مدت های طولانی بر روی محصول دراز کشیده و استراحت کنید . برای این مبل هپی چیر ها ، ارتفاع بیشتری را در نظر گرفته اند که به خوبی می تواند از وارد شدن فشار به اندام های شما جلوگیری کند . قسمت تکیه گاه مبل های شنی نیز به مانند قسمت نشیمنگاه ساختاری یکسان داشته و این بخش نیز از مواد یونولیتی پر شده است ، بنابراین بسیار نرم و راحت خواهد بود . می توان گفت که حتی هپی چیر ها بسیار طبی هستند و مناسب برای آن دسته افرادی خواهد بود که مشکلاتی را دارند و نمی توانند بر روی سطح سفت و محکم استراحت کنند .

 

رویه هپی چیر از پارچه ساخته شده است و ممکن است شرکت ها و تولیدی های مختلف از جنس ها و متریال های گوناگون برای ساخت مبل شنی استفاده کنند . این تفاوت در طراحی و استفاده از پارچه های مختلف باعث شده است تا تنوع زیادی از این مبل ها را داشته باشید . شما می توانید این مبل ها را در رنگبندی های بسیار زیاد مشاهده کرده و آن ها را خریداری کنید . تولیدی هپی چیر آرامش که یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان هپی چیر ها در ایران می باشد ، به مانند انواع مبل های شنی خارجی ، برای ساخت مبل های خود از انواع پارچه ها استفاده کرده است ، بنابراین شما می توانید حتی مبل هپی چیر خود را با جنس و رنگ مد نظر خود سفارش دهید . به عنوان مثال محبوب ترین هپی چیر ها از جنس پارچه مخمل ساخته شده اند . همچنین پارچه جیر در ساخت هپی چیر بسیار نقش داشته و بسیاری از مبل ها از این جنس ساخته شده اند . شما می توانید حتی هپی چیر های خود را با پارچه های کتان یا جین سفارش دهید . 

اما یکی دیگر از پارچه های بسیار خوب که تولیدی مبل شنی آرامش نیز برای ساخت این محصولات استفاده می کند ، پارچه های چرمی می باشد . بیشتر مبل های شنی موجود در بازار ساخته شده از پارچه های چرمی می باشند . ولی این در حالی است که از چرم طبیعی نیز برای ساخت برخی از هپی چیر ها استفاده می شود . قیمت هپی چیر که از چرم طبیعی ساخته شده است ، نسبتا گران خواهد بود . ولی به طور کلی قیمت هپی چیر نسبت به سایر مبل های راحتی بسیار ارزان بوده و مناسب ترین گزینه برای خرید خواهد بود . شما می توانید این مبل ها را به صورت تکی خریداری کنید . بنابراین  دستان شما باز بوده و می توانید یک عدد و یا چند عدد هپی چیر را سفارش دهید . خرید هپی چیر از فروشگاه مبل آرامش می تواند تخفیفات بسیار خوبی را برای شما به همراه داشته باشد . چرا که فروشگاه آرامش تولیدی بوده و می تواند با سود بسیار کمتر این محصولات را به فروش برساند . با خرید مبل های شنی خود از فروشگاه اینتکس می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کرده و واسطه ها را در این میان حذف کرده و محصول را مستقیما از تولیدی خریداری کنید . شما می توانید مبل هپی چیر های خود را با ضمانت از فروشگاه خریداری کرده و از خدمات پس از فروش این محصولات همچون تعمیرات مبل شنی ، شارژ هپی چیر و ... نیز بهره مند شوید .