​مبل شنی محکم با روکش جیر

کد 32025

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
945,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی محکم با روکش جیر از جمله محصولات بادوام و با کیفیت است که در راحتی و نرمی قابل مقایسه با محصولات مشابه نمی باشد و می تواند در زمان های مختلف برای فعالیت های گوناگون مورد استفاده افراد قرار گیرد. این محصول جذاب ترین و منحصر به فرد ترین محصول شرکت مبل شنی آرامش است و با داشتن بدنه ای از جنس جیر می تواند طول عمر بالایی را برای خود رقم بزند. در مدت استفاده از محصول شما می توانید شاهد راحتی بسیار آن باشید و نیز بتوانید نرمی و لطافت آن را درک کنید. این مبل شنی برای مطالعه و انجام گیم بسیار مناسب است و دارای سیستم ضد تعریق نیز می باشد.


بنابراین در زمان طولانی نیز می توان بر روی آن قرار گرفت و از آن بهره مند شد. پارچه بدنه هیچ گاه دچار آسیب و از بین رفتن کیفیت نمی شود و در زمان مصرف دچار پرز دهی نیز نمی شود و می تواند زیبایی ظاهری خود را در تمامی مدت مصرف حفظ نماید. طیف رنگ های پارچه بدنه نیز گسترده می باشد و افراد برای انتخاب گزینه های فراوانی را دارند و متناسب با سلیقه خود قادر به انتخابی مناسب می باشند. برای تمیزی محل دوخت تولید کننده این قسمت ها را با پوششی دیگر پوشانده و علاوه بر زیبایی به دوام دوخت نیز کمک فراوانی کرده است و آن را محکم تر و بادوام تر نموده است. این مبل شنی محکم با روکش جیر با ظاهری خاص و زیبا در شرکت مبل شنی آرامش وجود دارد و شما با مراجعه به آن می توانید محصول را خریداری کنید.

قطر 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
پارچه رویه قابل تعویض
رنگ بدنه رنگبندی متنوع
جنس بدنه پارچه جیر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 130 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...