هپی چیر اصل تک نفره

کد 42013

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,908,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر اصل تک نفره در ابعاد مناسبی برای استفاده یک فرد می باشد که قادر به تحمل وزن آن ها بوده و با این میزان تحمل می تواند افراد سنگین وزن را نیز بر روی خود تحمل کند و بدون هیچ گونه آسیبی این قابلیت را در طی استفاده حفظ نماید. مبل شنی مد نظر شباهت بسیاری به کاناپه های بزرگ داشته و در زمان انجام برخی فعالیت ها استفاده می گردد. از این محصول برای به کار گیری در نشیمن منزل استفاده می شود و می توان آن را در هنگام تماشای تلویزیون و یا مطالعه آزاد مورد استفاده قرار داد و در این زمان ها محلی راحت و نرم را برای خود فراهم کرد. در محل کار نیز می توان این مبل شنی را در اتاق مخصوص استراحت قرار داد و از وجود آن بهره مند شد و برای مدت زمان طولانی در دسترس قرار داد.


به دلیل ساختمان نرم و منعطف مبل شنی و قابلیت کم و زیاد کردن این نرمی و لطافت می توان از آن برای انجام برخی فعالیت ها استفاده کرد. به طور مثال از این وسیله به عنوان تکیه گاهی برای انجام نرمش های روزانه استفاده کرد و با آن بیش تر ورزش های مناسب تناسب اندام را انجام داد. در زمانی که از نرمی و لطافت محصول کاسته شود می توان محتویات درونی آن را تخلیه کرده و با مواد تازه ای پر نمود و به این ترتیب در هر برهه زمانی قادر به داشتن محصولی منحصر به فرد و فانتزی هستید و در اثر تغییر حالت امکان ترمیم و درست کردن آن نیز وجود دارد. اگر قصد داشتن هپی چیر اصل تک نفره را دارید و یا به دنبال وسیله ای برای هدیه به عزیزان خود هستید می توانید این مبل شنی را با امکانات و کیفیت گفته شده از فروشگاه بزرگ مبل شنی آرامش خریداری نمایید.

طول90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع80 سانتی متر
رنگ بدنه قرمز
جنس بدنه پلی استر 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

هپی چیر اصل تک نفره 

کارخانه مبل شنی آرامش، به عنوان بزرگترین تولید کننده مبل شنی، هپی چیر و انواع بین بگ در ایران، دارای بالاترین تنوع محصولات متفاوت بوده به گونه ای که توانسته است پاسخگوی تمامی سلایق و نیازها باشد. به گونه ای که گاهی انتخاب از میان تنوع بسیار زیاد، دشوار به نظر می رسد. برای دریافت راهنمایی خرید، می توانید با شماره های موجود در سایت مبل شنی آرامش تماس بگیرید تا کارشناسان این مرکز، در جهت خریدی بهتر، راهنمای شما باشند. هپی چیر اصل تک نفره یکی از محصولات تولید شده در این کارخانه بزرگ می باشد که با قیمتی مناسب به فروش می رسد. این محصول دارای کیفیتی بسیار عالی و ویژگی هایی خاص است که در ادامه آن را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


پارچه مورد استفاده در هپی چیر 

این محصول دارای رویه ای از جنس پلی استر می باشد. این رویه بسیار نرم و لطیف بوده و ضدحساسیت و ضد تعریق می باشد. این رویه دارای استحکام فوق العاده ای می باشد و در برابر فشار بالا مقاوم است. رویه این محصول را می توانید در ماشین لباسشویی مورد استفاده قرار دهید. در دوخت رویه هپی چیر، از نخ هایی بسیار مقاوم و محکم استفاده شده است. به گونه ای که با نشستن افراد با وزن بالا بر روی این محصول، در قسمت درزها هیچ مشکلی ایجاد نشده و دچار گسستگی نمی شود. رویه هپی چیر قابلیت تعویض داشته و در صورت تمایل و تغییر دکوراسیون می توانید بنا بر سلیقه خود، رویه را تعویض کنید. 


محصولی خاص و کم جا 

با توجه به آپارتمانی بودن زندگی امروزه، همواره محصولاتی با استقبال بیشتری مواجه می شوند که قابلیت استفاده در فضاهای محدود را داشته باشند. این هپی چیر دارای طول و عرض 62 سانتی متری بوده و ارتفاعی برابر با 55 سانتی متر دارد. این محصول به سادگی در خودرو جای می گیرد و می توانید حتی در مسافرت ها نیز آن را به همراه خود برده و از نشیمنگاهی نرم و راحت بهره مند شوید. این محصول تحمل وزنی برابر با 150 کیلوگرم داشته و هر شخصی به راحتی می تواند از آن استفاده کند. محصول فوق دارای وزنی سبک می باشد و به سادگی می توانید آن را از روی زمین بلند کنید. 


روش نگه داری 

هپی چیر دارای طول عمر بالایی می باشد. برای حفظ کیفیت این هپی چیر باید از ریخته شدن آب و مایعات بر روی آن خودداری کنید. با ریخته شدن مایعات بر روی مواد داخلی، این مواد به هم چسبیده و از کیفیت آن کاسته می شود. به علاوه دیگر انعطاف سابق را نخواهد داشت. در صورت بروز این اتفاق می توانید مواد داخلی قبلی را با مواد داخلی جدیدی جایگزین کنید. با این کار هپی چیر به کیفیت اولیه باز می گردد. برای حفظ کیفیت این رویه نیز باید از کشیدن هپی چیر بر روی زمین خودداری کنید. برای جابه جایی هپی چیر باید آن را به طور کامل از روی زمین بلند کنید و جا به جا نمایید تا از پوسیدگی و ساییدگی رویه جلوگیری شود.


راه اندازی و استفاده از هپی چیر 

این محصول به صورت آماده به دست شما می رسد و نیازی به راه اندازی خاصی ندارد. برای استفاده از این هپی چیر باید فضایی مناسب را انتخاب کنید. سپس هپی چیر را از بسته بندی خارج کرده و در محیط مورد نظر قرار دهید. با نشستن بر روی این هپی چیر، محصول به فرم ایده آل شما می رسد. در هنگام قرار دادن این هپی چیر در فضای مورد نظر باید دقت کنید اشیای تیز بر روی زمین نباشند. از این هپی چیر می توانید در هنگام مطالعه استفاده نمایید. هم چنین در زمان تماشای تلوزیون به سادگی می توانید این محصول را به مقابل تلوزیون انتقال دهید. این محصول دارای دسته هایی مناسب می باشد که در هنگام بازی های کامپیوتری دست های شما را در ارتفاع مناسبی از بدن قرار می دهد که دست های شما خسته نمی شوند. با دارا بودن پشتی راحت، می توانید بر روی این هپی چیر استراحت کرده و بخوابید. این محصول فوق العاده زیبا و فانتزی بوده و مورد علاقه تمامی افراد واقع می شود. 


نحوه خرید

هپی چیر اصل تک نفره را می توانید از طریق سایت مبل شنی آرامش به عنوان نمایندگی فروش محصولات کارخانه مبل شنی آرامش تهیه بفرمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...