مبل شنی کاناپه ای مخمل

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی کاناپه ای مخمل محصولی بسیار زیبا و راحت برای استراحت و گذران اوقات فراغت بسیار با کیفیت و زیبا با بهترین قیمت قابل سفارش از فروشگاه و تولیدی  آرامش . محصولی برای مطالعه و کتاب خانی ، تماشای تلویزیون ، بازی های ویدیویی ، خوابیدن و .... با قابلیت سفارش رنگ و جنس محصول.برای دریافت اطلاعات بیشتر به قسمت نقد و بررسی مراجعه فرمایید.

مبل شنی کاناپه ای مخمل

 یکی از جدید ترین محصولات موجود در بازار که توجه بسیاری از خریداران را به خود جذب کرد مبل شنی کاناپه ای مخمل می باشد که با کیفیت و قیمت بسیار مناسب ، طرفداران زیادی دارد از این رو شرکت آرامش شروع به تولید این محصول زیبا و راحت کرده است 

شرکت آرامش برای جلب اطمینان تمامی خریداران ، 2 سال ضمانت بر روی کالا های خود قرار داده است تا  مشتریان از خرید خود راضی و با اطمینان سفارش خود را به ثبت برسانند. 

مبل شنی کاناپه ای مخمل دارای فرم  بسیار جذابی می باشد ، دارای شکل خمیده و پشتی مانند است و دارای بدنه ای مانند مبل های شنی داخل بازار نمی باشد. همین عمر باعث شده که این مبل علاوه بر استفاده روزمره استفاده های طبی نیز داشته باشند . از همین رو برای بیمارانی که از کمر درد رنج می برند بسیار پیشنهاد می شود. 

یکی دیگر از جذابیت های این مبل شنی این است که می توانید بدون بیرون ریختن محتویات مبل شنی ، لایه ی رویی مبل شنی خود را برداشته و بدون هیچ دردسری لایه ی رویی را شسته و دوباره به محصول بپوشانید .

رنگ و جنس محصول 

تمامی محصولات شرکت مبل شنی آرامش دارای قابلیت سفارش رنگ و جنس می باشد زیرا کارشناسان ما می دانند که رنگ و جنس محصول تاثیری کلیدی بر روی دکوراسیون یک خانه دارد پس دست شما را در انتخاب آن باز گذاشته ایم تا با کمال رضایت از انتخاب خود لذت ببرید.

محتویات داخل مبل شنی 

مبل های شنی بر خلاف اسمی که دارند از شن پر نشده که البته منطقی هم به نظر می رسد زیرا  که ((وزن / جا به جایی / پر و خالی کردن))محصول نقاطی بسیار کلیدی در تولید یک مبل شنی می باشد.

در مبل های شنی 3 نوع محتویات مختلف استفاده می شود:

الیاف / ابر / یونولیت 

که هر کدام ویژگی ها و مضرات خود را دارند که در مقاله ای به نام یونولیت یا الیاف در همین سایت به صورت کامل به آن پرداخته ایم .

تمامی این محتویات داخل لایه ی زیرین این مبل قرار می گیرند (برای شستشوی راحت تر رویه ) که به شما این امکان را می دهد که لایه ی زیرین را به بیرون آورده و رویه ی مبل های شنی را شسته و بدون پخش شدن محتویات داخل مبل را تمیز کنید .

طول
140 سانتی متر
عرض
100 سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
60 سانتی متر
جنس بدنه
مخمل
مواد داخلی مبل
 یونولیت یا الیاف
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
کارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه
 _____

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...