مبل شنی دو نفره چرم

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی های چرم و راحت تولیدی مبل شنی ارامش اماده سفارش و ارسال به تمام نقاط ایران با کم ترین قیمت و بالاترین کیفیت در کمترین زمان ممکن.بسیار راحت تر نسب به تمام مبل های راحتی دیگر و خاصیت طبی برای تمام بیماران.قابل استفاده در خانه و محل کار و حتی برای کتابخانی و بازی های کامپیوتری مناسب می باشد.

مبل شنی دو نفره چرم یکی از راحت ترین و عوام پسند ترین مبل های موجود در سایت ارامش می باشد که به مصرف کننده این اجره را می دهد که از اوقات فراغت خود بهترین استفاده را ببرد زیرا که این مبل هم از لحاظ راحتی و هم از لحاظ کیفیت هر آن چه یک فرد از یک محصول راحتی می خواهد در اختیار او می گذارد.زیرا این محصول با داشتن محتوایی متشکل از یونولیت یا الیاف می توان بهتری تجربه ی خود را در طول روز داشته باشد همچنین با ضمانت کیفیتی که سایت ارامش روی محصولات خود گذاشته است مصرف کننده از خرید خود اطمینان خاطر پیدا می کند.

ما همواره در تلاش هستیم تا علاقه به مشتری هایمان را از طریق تولید بهترین محصول در توانمان به او ابراز کنیم و تا همین حالا در این کار سر بلند بوده ایم.

درباره ی مبل شنی دو نفره چرم همان طور که از اسمش پیداست دارای لایه ی رویی از جنس چرم می باشد که که میتواند به دکوراسیون داخلی شما کمک به سزایی بکند و همچنین این مبل ظرفیت دو نفر را بر روی خود دارد که کاربرد این مبل را دو چندان می کند و از انجایی که این مبل ظرفیت بیشتری نسبت به دیگر مبل های شنی دارد مناسب برای بازی های ویدیویی و یا فیلم دیدن می باشد که این هم یکی دیگر از ده ها مزیت های این مبل شنی به شمار می رود.


دوخت و طرح بنده

اگر به خواهیم این مبل دل فریب را در یکی از دسته های مبل های شنی قرار بدهیم این مبل در دسته ی مبل های سوسیسی قرار می گیرد این دسته از مبل دارای حجم و طول بیشتری نسبت به مبل های دیگر این سایت دارد و توام با حجم معمولا با ظرفیت بیشتری همراه میشوند که همانطور که در بالا ذکر شد کاربرد این مبل را دو چندان کرده است .دوخت این مبل توسط تولید کنندگان مجرب داخلی ایجاد شده که می توان گفت هم جنس مبل ، طرح بدنه و دوخت این مبل شنی یک سر و گردن از نمونه های خارجی بالاتر است.

جنس چرم  

 جنس چرم این مبل با بهترین کیفیت ممکن تهیه شده و به دست شما استفاده کننده ی عزیز می رسد و رنگ این مبل می تواند با سفارش شما تغییر یابد که این باز هم به سلیقه ی شما بستگی دارد( حتما در خصوص این مورد با کارشناسان ما تماس حاصل کنید که بیشترین بهره را از سفارشتان داشته باشید.)

تعویض بدنه

از انجایی که مبل شنی درای دو لایه می باشد(یکی داخلی که محتوات در ان ریخته می شود و دیگری جنس رویی که با بدن تماس دارد و بار ظاهری مبل را بر عهده دارد)می توان جنس رویی را بدون مشکلات جانبی از قبیل بیرون ریختن محتویات داخل مبل شنی تعویض و به راحتی از جنس دیگری استفاده کرد.که این یک نقطه قوت ارزشمند به حساب می آید.

محلی برای شارژ بدنه

همان طور که در تصویر محصول مشاهده می کنید دارای بدنه ای بسیار ساده می باشد که می تواند مزیت های زیادی داشته باشد. این محصول دارای بخشی در قسمت پایینی بدنه می باشد که می تواند برای شارژ کردن بدنه مناسب باشد. شارژ بدنه در واقع به معنای این است که می توان آن را از مواد داخلی پر تر کرد و یا میزان آن را کاهش داد. همچنین می توان این محتویات داخلی را به طور کامل با مواد تازه تری جایگزین کرد. شن های یونولیتی که در داخل بدنه مبل شنی وجود دارد را از طریق این بخش از محصول به داخل بدنه وارد و یا از آن خارج کنید و به یک بدنه متناسب با علاقه و تمایل افراد برسید.

محتویات

محتویات داخل این مبل از یونولیت یا الیاف تشکیل شده که در مقاله ی یونولیت یا الیاف را برای شما مقایسه کردیم.

خرید

چنانچه تمایل به داشتن مبل شنی چرم دونفره دارید می توانید محصول را از طریق سایت تولیدی مبل شنی آرامش خریداری کنید.

طول
140 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 30 سانتی متر
جنس بدنه
چرم
مواد داخلی مبل
 یونولیت یا الیاف
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
کارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل
دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه
 _____


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...