​بین بگ مخمل برای کودکان

کد 22034

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,668,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ مخمل برای کودکان از جمله به روزترین و جذابترین مبل شنی موجود بوده که به منظور استراحت کودکان و یا هنگام گیم تولید شده است. این محصول با داشتن نرمی خاص در قسمت نشیمن توانسته جزو محصولات طبی واقع شود و بتوان از آن برای خواباندن کودکان استفاده شود. همچنین می توان با وجود قدرت تحمل وزن بالای افراد از سوی این مبل شنی افراد بزرگسال نیز از آن استفاده کنند و از وقت گذراندن بر روی این محصول لذت کافی را ببرند. این مبل شنی دارای نشیمن بزرگی می باشد که با وجود گودی در قسمت میانی آن تکیه گاهی نیز در قسمت پشت ایجاد شده است و در هنگام تماشای تلویزیون و یا گیم احساس راحتی را برای کودکان شما فراهم می کند. بدنه این مبل شنی از بهترین جنس مخمل موجود در بازار می باشد که دارای رنگبندی متنوع است و در برابر صدمه مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. یکی از مزیت های موجود در خرید این مبل شنی این است که می توان از آن برای انجام حرکات نرمشی مختلف استفاده کرد و به منظور وسیله ای برای ورزش های مختلف خریداری نمود. این مبل شنی دارای قابلیت های مختلف می باشد که مهم ترین آن ها امکان تعویض بدنه محصول در زمان صدمه دیدن است و می توان آن را با یک جنس متفاوت نیز عوض نمود. این تعویض زمانی صورت می گیرد که به نکات ایمنی توجه نشده باشد و باعث بروز آسیب جدی بر بدنه شده باشد ولی در غیر این صورت با داشتن بدنه ی بادوام آن در گذر زمان طولانی لازم به عوض کردن این پوسته می شود. برای خرید مطمئن بین بگ مخمل برای کودکان می توان به فروشگاه رسمی مبل شنی آرامش مراجعه کرد و از ضمانت نامه دو ساله این محصول باکیفیت بهره مند شد.

طول70 سانتی متر
عرض 70 سانتی متر
ارتفاع70 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره 
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

 

بین بگ مخمل برای کودکان، یکی از پر فروش ترین بین بگ های تولید شده است، که به دلیل طراحی بسیار جذاب و ساختار استاندارد بیشترین فروش را داشته و همچنین تکیه گاه و پشتی مرتفع و سطح نشیمنگاه منعطف و گود دارد که سطح طبی و مناسبی را برای نشستن و استراحت کودک عزیز شما ایجاد می کند. این مدل بین بگ کاملا مناسب برای فضا های محدود بوده و استفاده از آن در هر جایگاه و مکانی امکان پذیر خواهد بود. داشتن تکیه گاه منعطف و راحت، این محصول را به یکی از راحت ترین و محبوب ترین بین بگ های موجود در فروشگاه اینتکس تبدیل کرده است. در ادامه این قسمت قصد داریم، تا این محصول ایده آل را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم. 

شکل ظاهری زیبا و مدرن 

از آنجایی که که در تصویر مشخص است این بین بگ کودک به گونه ای سه لایه طراحی شده که شامل پوسته ، آستری و همچنین محتوای داخلی است و لازم به ذکر است که این کالا به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد هنگام نشستن به راحتی با بدن فرزند عزیز شما فرم گرفته و تجربه راحتی بسیاری را برای شما و عزیزانتان فراهم می سازد. کودک عزیز شما می تواند از این بین بگ هنگام تماشای تلوزیون، بازی کردن، جست و خیز، استراحت های روزانه و... استفاده کنید و همچنین این محصول دارای ابعاد استاندارد و مناسبی بوده تا یک فضای ایده آل و راحت را برای کودکان شما محیا سازد.

نوع پارچه به کاربرد شده

جنس بدنه این بین بگ از پارچه مخملی بوده و یکی از محبوب ترین نوع پارچه های استفاده شده در این محصول است چرا که جنس آن بسیار نرم و لطیف بوده و هنگام استفاده از آن می توانید احساس بسیار خوب و راحتی داشته باشید. یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های این کالا این است که رویه و یا بدنه آن، پارچه ای قابل جدا شدن بوده و به همین دلیل به راحتی می توانید پس از مدتی، در صورت ایجاد لک و آلودگی، رویه محصول را باز کرده و آن را بشویید. شست و شوی این رویه نیز مانند پارچه های معمولی است و شما می توانید با مواد شوینده و یا آب آن را پاکسازی کنید، همچنین می توانید رویه آن را با استفاده از ماشین لباسشویی بشویید بدون اینکه آسیبی به پارچه وارد شود .

محتوای داخلی محصول 

محتوای داخلی این کالا که از نقاط قوت و وجه تمایز آن بوده، از مواد داخلی بسیار با کیفیت و سبک ساخته و پر شده که در داخل یک پارچه آستری قرار گرفته و بسیار انعطاف پذیر است. لازم به ذکر است دسترسی به محتوای داخلی نیز وجود داشته و شما عزیزان می توانید به راحتی مواد داخلی آن را افزایش یا کاهش داده و میزان نرمی و سفتی آن را طبق سلیقه و نیاز خود تغییر دهید 

سخن پایانی و طریقه سفارش

این محصول با قیمت مقرون به صرفه تولید و روانه بازار شده که دارای دو سال ضمانت نامه معتبر از طریق تنها نمایندگی اینتکس می باشد. شما عزیزان می توانید این بین بگ ایده آل و فوق العاده را از طریق سایت اصلی اینتکس، خریداری کنید و یا به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کرده و محصول نظر خود را تهیه کنید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...