بین بگ مخملی صورتی

کد22047

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,922,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ مخملی صورتی یکی از جذاب ترین محصولات شنی موجود می باشد که با دارا بودن بدنه ای زیبا و رنگی خاص توانسته به یکی از پرطرفدار ترین بین بگ های سال مبدل شود . این بگ شنی دارای رویه ای از جنس پارچه مخمل بوده که در نوع خود بسیار لطیف و در عین حال مقاوم در برابر آسیب دیدگی می باشد و با توجه به ایجاد گردش هوا بین بدن و بین بگ مانع از ایجاد تعریق شده و امکان استفاده طولانی مدت را برای افراد فراهم آورده است . همچنین این رویه به راحتی از آستر جدا شده و مورد شستشو قرار خواهد گرفت و به هیچ عنوان دچار تغییر رنگ و یا ویژگی های فیزیکی نخواهد شد . همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید این بین بگ به صورت گرد طراحی شده که این نوع طراحی به همراه وجود یونولیت های خرد شده در ساختار داخلی آن به شکل پذیری آسان با بدن در حین استفاده کمک شایانی نموده و علاوه بر این شما قادر خواهید بود به سادگی و تنها با نشستن بر روی بین بگ شکل و فرم دلخواه خود را ایجاد نمایید . همچنین این امکان وجود خواهد داشت که در صورت تمایل حجم محتویات داخل آن را تغییر داده و به این ترتیب انعطاف پذیری آن را افزایش و یا کاهش دهید . با توجه به مواد اولیه سبک به کار گیری شده در تولید این بین بگ ، وزن آن تنها 7 کیلو گرم بوده و قادر به تحمل وزنی معادل 150 کیلو گرم می باشد که برای استفاده تمامی سنین مناسب می باشد . برای تهیه این بین بگ زیبا به همراه ضمانت نامه دو ساله می توانید به صورت حضوری و اینترنتی از طریق فروشگاه مبل شنی آرامش اقدام نمایید .

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • جنس بدنه: پارچه مخمل
  • وزن بدنه: 7 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه دو ساله

بین بگ مخملی صورتی

بین بگ مخملی صورتی  جذاب ترین بین بگی می باشد که دارای بدنه ای طبی و راحتی است و برای به کار گیری در حالت های مختلف استفاده می شود. این بین بگ نسل جدید مبل های شنی بوده است که برای ساخت آن از همان مواد اولیه مبل شنی استفاده شده است با این تفاوت که محصول دارای دوام بالا می باشد و ساختمان آن نیز با مقاومت بسیار زیاد دراختیار افراد بوده است. جذابیت ظاهری به دلیل آن است که محصول تشکیل بدنه ای استوانه ای شکل و محکم را داده است که در این صورت می توان به آن مراجعه کرده و تایم طولانی را با آن به انجام کار ها پرداخت. کار هایی مانند کار با کامپیوتر و یا کار با گوشی موبایل و مانند این ها علاقه مندی افراد به کار را افزایش می دهد. چرا که نشیمن مد نظر از مرغوبیت بالایی برخوردار است و نیز راحتی بسیار زیادی دارد. آسایش و راحتی برای استفاده از بین بگ ها تمایل افراد به مورد استفاده قرار دادن محصول را افزایش می دهد و می تواند دلیلی محکم برای این گونه محصولات باشد. تمامی بخش های مد نظر در بین بگ استوانه ای شکل که ظاهری خاص دارد برای راحتی و آسایش افراد بوده است و همچنین دارای قابلیت های مختلف شده است که مهم ترین آن ها قابلیت منعطف بودن در عین استحکام می باشد. برای کسب اطلاعات بیش تر در زمان خرید ابتدا به مطالب زیر مراجعه کنید.


استحکام بالا برای انجام کار

بدنه محکم و قابل اطمینان می باشد به طوری که می توان از آن برای داشتن راحتی بیش تر استفاده کرد و در هر زمانی نیز به بدنه محکم آن مراجعه نمود. این محصول خاص دارای استحکام در برابر فشار وزن افراد می باشد و همچنین فشاری که در مقابل برخورد به بدنه ایجاد می گردد. این مقاومت به طوری است که در زمان استفاده مکرر از محصول می توان به آن اطمینان نمود و محصول را به روش های مختلف به کار برد. در صورت داشتن دوام بالا در این مبل شنی افراد می توانند به راحتی به گذراندن وقت خود بر روی محصول بپردازند و دچار هیچ گونه مشکلی نشوند. استحکام در زمانی که افراد در حال انجام فعالیت های روزانه خود می باشند باعث ایجاد تعادل در آن ها می شود و می تواند این بدنه خاص را به حالت ساکن بر روی سطح قرار دهد. برای همین است که می توان گفت محصول بستری ایمن برای انجام فعالیت ها وکار های روزانه افراد را ایجاد می کند و می توان به آن اطمینان کرد.


رویه خاص 

بین بگ دارای رویه ای با جنس مخمل است که به راحتی می توان به آن مراجعه نمود و از وجود بدنه نهایت استفاده را کرد. بدنه مخمل برای ایجاد نرمی و راحتی بسیار زیاد به کار رفته است و در هر زمانی می توان با آن حس خوشایند به دست آورد. وجود لایه ای نرم بر روی محصولی منعطف تشکیل وسیله ای کاملا طبی را داده است که می توان به کمک آن به نهایت آرامش دست پیدا کرد و توانست بهترین شرایط را نیز به دست آورد. رویه ضد حساسیت است چرا که از الیافی تشکیل شده است که عاری از هر گونه مواد بی کیفیت می باشد و می تواند برای استفاده در هر شرایطی مناسب باشد.


رنگبندی متنوع

همان طور که در تصویری که برای این محصول در نظر گرفته شده است مشاهده می کنید طیف های رنگی بسیاری برای آن ایجاد شده است که افراد در زمان خرید قادر می باشند که از میان آن ها مورد مد نظر خود را انتخاب نمایند و به آسانی نیز آن را خریداری کنند. این مورد بسیا حائز اهمیت است و دسترسی به محصولی مطابق با آن چه که تمایل دارید را میسر می کند.


خرید

برای داشتن و خریداری این بین بگ مخملی صورتی همین حالا با واحد فروش مبل شنی آرامش تماس حاصل نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...