بین بگ طبی گرد

کد 32020

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
1,885,000
1,806,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ طبی گرد محصولی از شرکت مبل شنی آرامش می باشد که با داشتن ظاهری خاص و بی نظیر می تواند مورد استفاده سنین مختلف قرار بگیرد و با داشتن ابعاد مناسب قادر به تحمل وزن افراد سنگین وزن و بزرگ جثه نیز می باشد. این محصول شامل بدنه ای منعطف و نرم می باشد که قابلیت جا به جایی آسان دارد و با وجود وزن ناچیز آن می توان در مسافرت ها و تفریح ها نیز با خود به همراه داشت. به این طریق قابل استفاده در محل های گوناگون نیز می باشد و می تواند به بهترین شکل ممکن ایفای نقش نماید. این مبل شنی دارای محتویات درونی منحصر به فردی می باشد که با وجود امکان تعویض آن با مواد تازه در هر زمانی قادر به داشتن مبل شنی جدید و نو خواهید بود و کیفیت اولیه را برای مدت زمان طولانی حفظ می نماید. این مبل شنی در دسته بندی محصولات طبی و نرم قرار می گیرد و منظور از گرد بودن آن شمل پارچه بدنه می باشد که به صورت گرد دوخته شده است اما با وجود میزان معینی مواد درونی در بدنه به شکل تصویر در آمده است و می تواند به بهترین شکل ممکن نشیمنی راحت را فراهم سازد تا افراد مدت زمان طولانی را بر روی آن بگذرانند و به مطلوبیت کامل برسند. مبل شنی دارای بدنه ای با حالت پذیری بسیار بالا می باشد که امکان ایجاد نشیمن در نقاط مختلف محصول فراهم می شود و می توان به راحتی از آن بهره مند شد. برای خرید بین بگ طبی گرد به فروشگاه بزرگ مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پی وی سی جیر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

بین بگ طبی گرد

بین بگ طبی گرد یکی دیگر از محصولاتی می باشد که با بدنه طبی و راحتی در اختیار افراد بوده است و تمامی آیتم های راحتی و استاندارد بودن را برای افراد مهیا ساخته است. بین بگ ها مدلی دیگر از مبل شنی هستند که دارای قابلیت های مختلف بوده است و می تواند برای راحتی افراد به کار برود. قابلیت استفاده از این محصول در هر فضایی وجود دارد و برای تمامی سنین شرایط یکسانی را مهیا می سازد. از این رو هر کس که به دنبال بهترین وسیله برای داشتن راحتی می باشد می تواند خرید این محصول را در نظر داشته باشد و به آن اقدام نماید. از این رو علاقه مندان قادر می باشند که به راحتی و در تایم طولانی مدت زمان زیادی را با اشخاص بر روی محصول بگذرانند و به بهترین شکل بر روی بین بگ طبی اقامت داشته باشند. طرافداران این گونه محصولات در بین تمامی افراد وجود دارد به طوری که بدنه اسپرت می باشد و مشکلی برای مدل ها و سلیقه های مختلف افراد ایجاد نمی سازد. از این رو هر کس که به دنبال راحتی می باشد و تمایل دارد که این محصول را برای راحتی اعضای خانواده خود در منزل تهیه کند می تواند بین بگ طبی را انتخاب نماید و بر اساس سلیقه و تمایل خود نیز رنگ بدنه آن را انتخاب کند. راحتی موجود بر روی این محصول به افراد کمک می کند تا بهترین شرایط را تجربه کنند و با بالاترین میزان رضایت از وسیله طبی نهایت استفاده را به عمل آورند. با توجه به این شرایط محصول مورد نظر دارای مزیت هایی بوده است که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.


تمایل به استفاده در طولانی مدت

وجود ویژگی های خاص در این بین بگ طبی به افراد این امکان را داده است که به راحتی در تایم طولانی بر روی محصول قرار بگیرند و از وجود آن در هر مکانی بهره مند باشند. در نتیجه راحتی وجود در ساختمان طبی بدنه این امکان را فراهم نموده است. با این وجود بدنه در نهایت استاندارد بودن ساخته می شود و می تواند بهترین شرایط را داشته باشد. با استفاده از محصول در طولانی مدت بدنه دچار هیچ آسیبی نخواهد شد و می تواند ظاهر زیبای خود را نیز حفظ کند. از سوی دیگر با توجه به مقاومت بدنه در برابر فشار وزن افراد این نوع استفاده با هیچ مشکلی رو به رو نمی باشد و می تواند مناسب ترین شرایط را مهیا سازد. از این رو اگر به دنبال با دوام ترین و مقاوم ترین وسیله طبی هستید به شما خرید این بین بگ سفارش می شود که با ضمانت نامه رسمی در اختیار افراد است و برای آن ها ایجاد راحتی و آرامش می کند.


کاربرد دیگر محصول

برخی از افراد در طول روز نیاز به داشتن آرامش در زمان انجام برخی کار ها دارند و تمایل دارند که این کار را بیش تر و بهتر انجام دهند. از سوی دیگر کاربردی که در این محصول وجود دارد این امکان را ایجاد کرده است که در محل های مختلف بدنه را قرار داد و از آن استفاده کرد. برخی دیگر از علاقه مندان نیز این محصول را برای انجام برخی حرکات ورزشی نیاز دارند و همواره برای انجام این کار ها نشیمنی راحت نیاز می باشد. از این رو از مبل شنی استفاده می کنند و آن را خریداری می نمایند و در اتاق ورزش خود و یا اتاق خواب خود قرار می دهند. از این نظر که بدنه طبی و منعطف است قادر به این گونه کارایی ها می باشد و می تواند به منظور راحتی بیش تر برای علاقه مندان به کار بی آید. 


حمل آسان

برای جا به جا کردن آسان تر محصول طراحان این وسیله طبی در بخش بالایی آن دستگیره ای قرار داده اند که به وسیله آن می توان راحت تر و بهتر محصول را جا به جا کرد و به محلی دیگر هدایت کرد. به این صورت برای تغییر دکور خانه نیازی به کار دشواری نیست و به کمک شخص خاصی نیز نیاز نمی باشد. 


خرید

بین بگ طبی گرد محصولی اورجینال است که قیمت مناسبی دارد و در کارخانه مبل شنی آرامش به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...