بین بگ طبی با تکیه گاه

کد 32002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,806,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ طبی با تکیه گاه یکی دیگر از بهترین محصولاتی می باشد که طراحی فانتزی دارد و به گونه ای خاص ساخته شده است. این محصول بدنه ای کشیده دارد و می تواند با دوام بالا برای افراد استفاده شود. مبل شنی دارای تکیه گاهی می باشد که به بدنه متصل است و در واقع در طراحی آن به کار رفته است. از سوی دیگر این محصول با توجه به منحصر به فرد بودن بدنه می تواند در طول سال های زیادی استفاده شود و با پرداخت هزینه برای خرید آن می توان مدت زمان طولانی تری را از آن استفاده کرد. قرار دادن این محصول بی نظیر در دکور منزل به زیبا تر دیده شدن این محصول و محوطه مورد نظر کمک می کند و در واقع نوعی هماهنگی در این میان پیش می آید. از سوی دیگر مبل شنی دارای مواد دورنی می باشد که بسیار ریز و شن مانند هستند و از جنس فیبر می باشند. این مواد ریز فضای داخلی محصول را پر می کنند و می توانند باعث منعطف شدن بدنه و محصول شوند. در این صورت زمانی که افراد بر روی مبل شنی می نشینند بدن فرم آن ها را می گیرد و می تواند بهترین شرایط را برای راحتی افراد مهیا سازد. زمانی هم که افراد از روی محصول بلند می شوند مجدد بدنه به حالت قبلی خود برمی گردد و می تواند ظاهری منحصر به فرد داشته باشد. این محصول مناسب تمامی سنین بوده است و کیفیت مطلوبی دارد. بین بگ طبی با تکیه گاه را می توان از فروشگاه مبل شنی آرامش خریداری نمود.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهچرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


بین بگ طبی با تکیه گاه

بین بگ طبی با تکیه گاه مناسب ترین گزینه در اختیار افراد است که قادر می باشد محیطی را برای افراد ایجاد سازد و بهترین شرایط را برای آن ها ایجاد سازد. بین بگ ها محیطی نرم و منعطف دارند که افراد به راحتی قادر به اعتماد کردن هستند و می توانند از این نشیمن راحت و استاندارد نهایت بهره برداری را به عمل آورند. اغلب افرادی که تمایل به داشتن استراحت در طول روز هستند معمولا بخشی را در منزل مهیا می سازند و به خرید وسایلی که موجب این راحتی می شود مشغول می شوند. به همین خاطر تمامی وسایلی که طبی هستند را در نظر می گیرند و برخی از آن ها را بنا به سلیقه خود خریداری می کنند. مبل شنی یکی از بهترین وسایلی است که می توان گفت برای محیط هایی که در داخل خونه برای رسیدن به آرامش می باشد و با قیمت ارزان خریداری می شود. با داشتن قیمت مناسب و کیفیت بالا بهترین گزینه برای خرید بوده است و برای ایجاد محیطی جهت استراحت برای افراد در منزل ایجاد می سازد. جهت بهره برداری در طولانی مدت بدنه محصول با مقاومت بالا ساخته شده است و دارای رویه ای با ضخامت بالا می باشد. در نتیجه این محصول خاص دارای شرایطی است که می توان با طول عمر بالا برای تمامی افراد کاربرد داشته باشد.


ویژگی های محصول

برای داشتن شرایط راحتی از مبل شنی استفاده می شود و بدن را به حالت مناسب و استاندارد در می آورد. بدنه محصول بالاترین سازگاری را با شرایط مختلف دارد و برای آن ها راحتی و آسایش را فراهم می سازد. سازگاری های لازم به جهت این است که در آب و هوای مختلف بتوان به راحتی مبل شنی را نصب و راه اندازی نمود و از مزیت داشتن آن نهایت استفاده را به عمل آورد. از سوی دیگر زیبایی که در این مبل شنی ایجاد شده است سبب بهره برداری بهتر از این محصول می شود. ابعاد این محصول کوچک و کم جا بوده است و دارای خصوصیات منحصر به فردی می باشد که در محیط های مختلف و در محیط های کوچک قرار می گیرد. از این رو ابعاد به صورتی تنظیم شده است که علاوه بر این که کارایی مطلوب تری نسبت به محصولات بزرگ داشته باشد بتواند موقعیتی استاندارد را ایجاد کند. به خاطر خصوصیات منحصر به فرد است که این مبل شنی جزو پر فروش ترین محصولات در نظر گرفته می شود و می تواند بالاترین میزان مطلوبیت را داشته باشد. علاوه بر این موارد رضایت افراد نیز به دلیل داشتن ویژگی های مطلوب افزایش پیدا می کند و سبب علاقه مندی بیش تر افراد برای داشتن این مبل شنی می شود.


بهترین رویه چرم

چرم مصنوعی به کار رفته در ساخت بدنه محصول از نوع بهترین و مناسب ترین رویه ها می باشد که سبب ایجاد برخی مزیت ها شده است. مزیت هایی مانند ضد آب بودن و ضد حساسیت بودن در این محصول به دلیل چرم مصنوعی می باشد. چرا که این رویه ضخامت زیادی دارد و از الیافی تشکیل شده است که مانع از ورود رطوبت آب به داخل بدنه می شود و سدی بر سر راه این موارد می باشد. در نتیجه در محیط های مرطوب نیز کاربرد دارد و به جهت داشتن شرایط راحتی و داشتن استراحت های لازم در محیط های مرطوب به کار می رود. از این رو یکی از برترین محصولاتی می باشد که در طول سال های زیاد قادر به استفاده بوده است و بهترین موقعیت را ایجاد می سازد. در نتیجه برای داشتن این وسیله خاص علاقه برای افراد ایجاد می شود.


استفاده در زمان های خاص

برخی از افراد در زمان مطالعه و یا تماشای فیلم نیاز به داشتن راحت ترین موقعیت دارند. در نتیجه به دنبال کاناپه های راحتی می باشند تا به این صورت شرایط را برای خود فراهم سازند. اما با گران بودن این وسایل برای منزل اغلب تمایل به خرید نداشته و نمی توانند آن ها را خریداری کنند. اما مبل شنی هم دارای قیمت مناسب است و هم می توان آن را به عنوان نشیمنی استاندارد و راحتی به کار برد و نهایت استفاده را از آن به عمل آورد.


نحوه خرید

برای خرید بین بگ طبی با تکیه گاه تنها می توان به کارخانه مبل شنی آرامش مراجعه کرد و سفارش محصول را داد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...