هپی چیر یک نفره یونولیتی اصل

کد 21015

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,923,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره یونولیتی اصل در رنگبندی زیبا برای تمامی سلیقه ها می باشد که به تازگی از تولیدی مبل شنی آرامش عرضه شده است. این مبل زیبا با انعطاف بالا جزو محصولات طبی به شمار می آید که برای استفاده در اتاق خواب نیز بیش تر مورد پسند قرار می گیرد. این محصول دارای یک پشته نسبتا بلند می باشد که می توان در هنگام تماشای فیلم یا گیم یا کار با رایانه به آن تکیه داد و از راحتی زیاد این مبل شنی لذت برد. از دیگر مزیت های این محصول با کیفیت بدنه با دوام و با کیفیت این مبل شنی می باشد که از جنس پلی استر بوده و قابلیت شستشو و تعویض دارد که در زمان لازم می توان به راحتی رنگ دیگری را برای مبل شنی خود انتخاب کرد. انعطاف پذبری زیاد این محصول باعث رضایت تعداد زیادی از مخاطبان شده که برای استراحت در منزل و یا حتی در محل کار نیز از آن استفاده می کنند. وزن سبک این محصول باعث شده تا به راحتی توسط یک فرد به نقاط مختلف منزل جابه جا شود و در سبک های مختلف چیدمان خانه نقش مهمی داشته باشد. همچنین با توجه به ابعاد ان که 90 در 90 است می توان در هر محیط با هر فضا حتی فضاهای کوچک مورد استفاده قرار گیرد. در زمان استفاده محصول باید این نکته را مد نظر داشت که مقاوم بوده و نسبت به فشار های وارده از سمت وزن افراد دچار هیچ کونه آسیبی نمی شود بنابراین برای هر فرد با هر وزنی می توان این مبل شنی زیبا را انتخاب کرد. برای انتخاب و خرید هپی چیر یک نفره یونولیتی اصل می توان به تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه کرده و آن را خریداری نمود.

  • طول 80 سانتی متر
  • عرض 80 سانتی متر
  • ارتفاع 70 سانتی متر
  • جنس بدنه پلی استر
  • وزن محصول 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن 180 کیلوگرم 
  • قابل شستشو
  • دارای رنگبندی
  • ضمانت 2 ساله

هپی چیر یک نفره یونولیتی اصل

برخی از انواع هپی چیرها به واسطه ظرافت بالا در طراحی و رنگ بدنه زیبایی که دارند، بیش تر مورد توجه خانم ها قرار می گیرند. هپی چیر یک نفره یونولیتی اصل یک هپی چیر جذاب با طراحی ساده و ظریف می باشد که دارای رنگ بدنه صورتی ملایم و زیبا است. ظاهر این هپی چیر برای استفاده خانم ها طراحی شده است، اما مشخصات فنی آن با دیگر نمونه ها تفاوت چندانی نداشته و دارای استحکام بسیار زیادی برای استفاده تمامی افراد می باشد. هپی چیر یک نفره یونولیتی اصل را در ادامه مورد نقد و بررسی قرار می دهیم.


ظاهری ساده و شیک

این هپی چیر به صورت گرد طراحی شده است و در دسته هپی چیرهای راحتی قرار می گیرد. هپی چیر یک نفره یونولیتی اصل با دارا بودن طراحی فوق العاده راحت، فضای یک خواب عصرگاهی عالی را برای شما فراهم می کند. این هپی چیر دارای نشیمنگاهی راحت و با اندازه مناسب می باشد که با ارتفاعی استاندارد از سطح زمین قرار گرفته است. با نشستن شما بر روی این محصول، در کناره های نشیمنگاه برآمدگی ایجاد شده که مانند دسته های هپی چیر می باشد. شما به راحتی در زمان استراحت می توانید آرنج خود را بر روی این برآمدگی قرار دهید تا از آویزان شدن دست های شما جلوگیری شود. هپی چیر یک نفره دارای تکیه گاهی با ارتفاع مناسب بوده که در زمان نشستن، به خوبی گودی کمر و کتف و شانه ها را پوشش می دهد. به همین علت با نشستن های طولانی و هم چنین استراحت کردن بر روی این محصول، بدن شما اذیت نمی شود. ظاهر این محصول بسیار زیبا و جذاب است و خصوصا برای خانم ها از زیبایی منحصر به فردی برخوردار می باشد. 


هپی چیر کم جا

در سال های اخیر و گسترش آپارتمان نشینی، علاقه افراد به محصولات کم جا افزایش پیدا کرده است. زیرا از این محصولات در انواع فضاها و محیط های کوچک نیز می توان استفاده نمود. هپی چیر یونولیتی نیز به صورت کم جا طراحی شده است. این محصول با دارا بودن ابعاد مناسب، امکان استفاده در هر فضایی را به شما می دهد. در فضاهای کوچک آپارتمانی که امکان استفاده از لوازم با سایز های بزرگ را ندارید، با تهیه این محصول، در محیطی هر چند کوچک، می توانید فضایی دنج و راحت را برای خود فراهم کنید. این هپی چیر دارای ابعادی با مشخصات طول و عرض 90 سانتی متر و ارتفاع 80 سانتی متر می باشد. وزن این محصول 6 کیلوگرم است که به راحتی قابل حمل می باشد. 


استفاده در سفر

از ویژگی های بارز این هپی چیر امکان استفاده در فضاهای کوچک و قابلیت حمل آسان می باشد. بنابراین این محصول از جمله اقلامی است که به راحتی می توانید در مسافرت ها از آن لذت ببرید. این هپی چیر به سادگی در خودرو جای می گیرد و به دلیل وزن بسیار کم، می توانید در هر محیطی آن را به همراه خود برده و از استفاده کردن از این محصول لذت ببرید. شما با استفاده از این هپی چیر در کمپینگ و در مسافرت، یک نشیمنگاه عالی و راحت خواهید داشت که در طول روز بتوانید در فضای باز، از نور آفتاب لذت برده و هم چنین در شب به راحتی بر روی آن به خواب بروید. با استفاده از این وسیله در شب به راحتی می توانید به دور از سرمای زمین، بخوابید. 


موارد احتیاط

در جهت حفظ کیفیت این هپی چیر، لازم است در زمان استفاده نکاتی ساده را رعایت بفرمایید. از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری کرده و در زمان جابه جایی لازم است تا هپی چیر را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. زیرا در اثر برخورد اشیای تیز ممکن است بدنه هپی چیر آسیب دیده و یا در صورت کشیده شدن آن بر لبه دیوار بدنه ساییده شود. البته نگران نباشید. بدنه هپی چیر قابلیت تعویض داشته و می توانید آن را به راحتی با رویه جدیدی تعویض نمایید.


روش خرید

هپی چیریک نفره یونولیتی اصل را می توانید با قیمتی ارزان از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش تهیه نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...