هپی چیر یک نفره خزدار اورجینال

کد 23041

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,176,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره خزدار اورجینال بهترین نوع هپی چیر با ظاهری کاملا شیک و جذاب و بدنه باداوم و مقاوم بوده که از تولیدات 2020 کارخانه مبل شنی ارامش به شمار می رود. برای ارائه محصولی با طول عمر حداکثری این هپی چیر را از بهترین نوع روکش بدنه مخمل خزدار تولید کرده اند. روکش های مخمل کاملا لطیف و باکیفیت بوده و شما می توانید در صورت نیاز آن ها را از استر جدا کرده و به وسیله آب و مواد شوینده شستشو بدهید. این نوع روکش های بدنه در برابر وزن و فشار بسیار زیاد نیز می توانند مقاوم باقی بمانند. ساختار ضدتعریق این روکش بدنه موجب شده تا برای زمان استراحت و مطالعه و بازی های کامپیوتری و ... در داخل منزل و یا محل کار برای مدت طولانی این هپی چیر مورد استفاده قرار بگیرد. مواد تشکیل دهنده داخل هپی چیر که تاثیر بالایی بر اسایش شما داشته از شن های یونولیتی انتخاب شده است. این شن های یونولیتی نرم و انعطاف پذیر هستند. شما می توانید برای تغییر حالت بدنه هپی چیر میزان این مواد یونولیتی را کم یا زیاد کنید. لازم به ذکر بوده ویژگی بارز مواد یونولیتی مربوط به وزن کم و توانایی تحمل وزن بالای آن ها می باشد. این هپی چیر زیبا تنها 6 کیلوگرم وزن بدنه داشته که موجب شده در مواقع مورد نیاز وسط افراد به راحتی حمل و جا به جا شود. محصول یاد شده از یک گارانتی معتبر 2 ساله برخوردار بوده که در زمان خرید در اختیار شما قرار گرفته و تضمینی بر طول عمر بالای آن به شمار می رود. اگر قصد خرید هپی چیر را با تخفیف عالی و طول عمر بالا دارید توصیه می کنیم به فروشگاه مرکزی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل خزدار
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • مناسب تمام سنین
  • دارای گارانتی معتبر

هپی چیر یک نفره خزدار اورجینال

زیبایی در تولید محصولات راحتی، در فروش بالای محصولات، نقش به سزایی داشته و هپی چیر های تولید شده توسط کارخانه مبل شنی آرامش، هر یک به نوعی دارای ظاهری متفاوت و زیبا هستند. به گونه ای که هر فردی با هر سلیقه ای به راحتی می تواند در میان این محصولات به انتخاب پرداخته و محصول مورد نظر خود را تهیه نماید. هپی چیر یک نفره خزدار اورجینال یکی از زیباترین محصولات تولید شده در این مجموعه است که با زیبایی و جذابیت بالای خود توانسته به محبوبیت بالایی در میان خریداران برسد. در ادامه این هپی چیر زیبا را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


بدنه ای محکم و زیبا

برای پوشش این هپی چیر از پارچه مخمل خزدار استفاده شده است. این نوع از پارچه بسیار زیبا بوده و به دلیل داشتن پرزهای بلند، جذابیت بالایی در میان مصرف کنندگان دارد. رویه این محصول مقاومت بسیار زیادی در برابر فشار و ضربه داشته و به سادگی دچار پارگی و ساییدگی نمی شود. این رویه به صورت ضد حساسیت تولید شده است و برای افرادی که از حساسیت های پوستی رنج می برند ایجاد مشکل نخواهد کرد. رویه این محصول برای استفاده در تمامی فضاها مناسب بوده و از این هپی چیر در فضاهای بیرون از منزل نیز می توانید استفاده کنید. رویه خزدار این هپی چیر توسط نخ هایی بسیار محکم و با استقامت بالا دوخته شده است. این نوع از نخ دچار پارگی نشده و با وارد شدن فشار بالا، آسیب نمی بیند. این رویه قابلیت شستشو داشته و به راحتی می توانید آن را در ماشین لباسشویی قرار داده و بشویید. برای جدا کردن این رویه از بدنه اصلی هپی چیر یک زیپ مخفی بر روی بدنه تعبیه شده است که توسط آن می توانید رویه را از هپی چیر جدا کرده و بشویید. هم چنین این زیپ امکان دسترسی شما به مواد داخلی هپی چیر را نیز فراهم می سازد. رویه این محصول خاص و فانتزی است و به دلیل بافت خاصی که دارد مورد علاقه اغلب افراد قرار می گیرد. 


حفاظت از کیفیت رویه

برای این کار لازم است تا در هنگام جابه جایی هپی چیر را بر روی زمین نکشید. در صورت کشیدن هپی چیر بر روی زمین ممکن است این محصول به لبه های دیوار برخورد کرده و رویه هپی چیر دچار پارگی شود و یا در اثر برخورد با اشیای تیز آسیب ببیند. به همین علت لازم است که در زمان جابه جایی محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید و جابه جا نمایید. 


انعطاف بالای بدنه 

برای مواد داخلی این هپی چیر از یونولیت خرد شده استفاده شده است. این نوع از مواد داخلی مناسب ترین گزینه برای استفاده در داخل هپی چیر محسوب شده و دارای ویژگی های بسیاری هستند. از مهم ترین ویژگی این مواد داخلی شکل ظاهری آن است. این نوع از مواد گلوله های بسیار ریز و شن مانندی هستند که به راحتی بر روی یکدیگر سُر خورده و حرکت می کنند. به همین علت این هپی چیر دارای انعطاف بسیار زیادی بوده که به راحتی حالت گرفته و به فرم بدن شخصی که بر روی آن می نشیند درمی آید. دیگر مشخصات این مواد داخلی می توان به داشتن وزن بسیار پایین اشاره کرد. با وجود این مواد داخلی، به راحتی می توانید هپی چیر را جا به جا کنید. این مواد داخلی در برابر وزن بالا و فشار زیاد، دارای استحکام فوق العاده ای می باشند و با استفاده های مکرر توسط افراد با وزن بالا، دچار تغییر حالت نشده و کیفیت خود را از دست نمی دهند. به همین علت دارای طول عمر بالایی بوده و می توانید از آن سال های زیادی بدون افت کیفیت استفاده نمایید. برای حفظ کیفیت این مواد داخلی لازم است از برخورد آب با مواد جلوگیری کنید. زیرا با برخورد آب و مایعات با بدنه محصول، مواد داخلی به هم چسبیده و سفت می شوند. در صورت نیاز می توانید مواد داخلی هپی چیر را از فروشگاه اینترنتی مبل شنی آرامش خریداری کنید. 


راهنمای خرید

برای خرید هپی چیر یک نفره خزدار اورجینال با قیمتی ارزان از طریق سایت مبل شنی آرامش اقدام نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...