هپی چیر یک نفره اصل با پارچه مازراتی

کد 42015

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,980,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره اصل با پارچه مازراتی جزو به روز ترین و شیک ترین محصولات موجود در نمایندگی رسمی مبل شنی آرامش می باشد که با ساختاری ساده راحتی زیادی را به منزل و یا محل کار شما می آورد. این محصول با نشیمنگاه بزرگی که دارد می تواند به عنوان یک وسیله برای یک خواب عصرگاهی تلقی شود و لذت یک استراحت را برای شما به رقم بزند. جنس بدنه این محصول زیبا از بهترین نوع پارچه مازراتی موجود در بازار تهیه شده است که دارای دوام بالا بوده و در هنگام شستشو با مواد قوی شویینده و آب گرم دچار تغییر حالت نمی شود. این بدنه بادوام دارای مقاومت بالا نسبت به فشار وارده از سمت وزن افراد می باشد و تحمل افراد سنگین وزن را نیز دارد. در صورتی که پارچه بدنه در طی سال ها استفاده آسیب دید یا به هر دلیلی رنگ آن دیگر مورد پسند شما قرار نگرفت می توان آن را با پوسته جدید با توجه به سلیقه شما تعویض کرد. این کار را می توان با تخلیه مواد درون این مبل شنی به راحتی انجام داد. ساختار این محصول گرد می باشد و وزنی بسیار کم دارد که می توان آن را به راحتی جابه جا و یا به محل دیگری منتقل کرد همچنین ابعاد کوچکی داشته و جای زیادی را در منزل یا محل کار شما اشغال نمی کند و می توان از آن در اتاق های کوچک نیز استفاده نمود. این مبل شنی باکیفیت و زیبا دارای ضمانت نامه رسمی 2 ساله می باشد که پی از تحویل آن فعال می شود که می توان یک مزیت در انتخاب و خرید این محصول شیک باشد. هپی چیر یک نفره اصل با پارچه مازراتی را می توان از طریق نمایندگی رسمی مبل شنی آرامش تهیه کرد.

  • طول 120 سانتی متر
  • عرض 120 سانتی متر
  • ارتفاع 100سانتی متر
  • وزن محصول 7 کیلوگرم
  • تحمل وزن تا 180 کیلوگرم
  • قابلیت انتخاب رنگ بدنه
  • دارای ضمانت نامه رسمی

هپی چیر یک نفره اصل با پارچه مازراتی 

با تغییر سبک زندگی و تمایل اشخاص به سبک دکوراسیون مدرن، تمایل به خرید انواع هپی چیر نیز افزایش یافته است. با این وسیله شما در محیط زندگی خود می توانید فضایی دنج و راحت و البته شیک داشته باشید که با سبک دکوراسیون مدرن کاملا هماهنگ می باشد. هپی چیر یک نفره اصل با پارچه مازراتی یکی از محصولات شگفت انگیز تولید شده در شرکت مبل شنی آرامش می باشد که با دارا بودن طراحی ساده و شیک مورد علاقه گروه زیادی از خریداران واقع شده است. در ادامه به بررسی مشخصات این محصول خواهیم پرداخت. 


طراحی خاص و شیک

این هپی چیر از طراحی جالبی بهره مند است که بسیار خاص بوده و در نمونه های دیگر، دیده نمی شود. این محصول به صورت گرد ساخته شده است و تا قسمت نشیمنگاه آن به صورت استوانه ای می باشد. این نشیمنگاه پهن و جادار بوده و برای استفاده تمامی افراد مناسب است. تکیه گاه این هپی چیر نیز به صورت جالبی طراحی شده است. این تکیه گاه بر خلاف دیگر نمونه ها، شیب دار بوده و برای استراحت ایده آل می باشد. تکیه گاه حالتی مثلثی دارد و با ارتفاع کمی طراحی شده است. این تکیه گاه بسیار راحت و با ضخامت مناسبی است که انعطاف خوبی داشته و به راحتی می توان بر روی آن به استراحت پرداخت. دوخت های انجام شده بر روی این هپی چیر از ظرافت زیادی بهره مند بوده و زیبایی زیادی به بدنه بخشیده است. این هپی چیر به رنگ سبز زیبایی بوده و قابل استفاده در فضاهای گوناگون می باشد. البته شما با توجه به دکوراسیون محل زندگی خود می توانید رنگ های دیگری را نیز برای بدنه انتخاب کرده و تهیه نمایید.


اندازه های ظاهری هپی چیر 

این محصول دارای طول 100 سانتی متر و عرض 100 سانتی متر می باشد. ارتفاع این هپی چیر برابر با 90 سانتی متر بوده و ارتفاع آن تا قسمت نشیمنگاه 50 سانتی متر می باشد. وزن تقریبی این هپی چیر برابر با 7 کیلوگرم است که به راحتی می توان آن را از سطح زمین بلند کرده و جابه جا نمود. این هپی چیر قادر است وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را تحمل کند. 


نرمی و راحتی بالا

این هپی چیر دارای مواد داخلی به نام فیبر است. این مواد داخلی به صورت شنی بوده و شامل گلوله های ریزی می باشد که سبک هستند و به راحتی بر روی یکدیگر حرکت می کنند. به همین علت این مواد داخلی انعطاف بسیار زیادی به هپی چیر داده اند. به گونه ای که با نشستن هر فردی بر روی این محصول، مواد داخلی حرکت کرده و فرمی همانند بدن شخص را می گیرند. با استفاده های طولانی مدت و وارد شدن فشار زیاد در طی استفاده، مواد داخلی دچار تغییر شکل نشده و در صورت استفاده مجدد، فرمی جدید می گیرند. انعطاف بالای این مواد داخلی دلیلی برای استفاده از آن در هپی چیر می باشد. همانطور که گفته شد این مواد داخلی با دارا بودن حجم بالا، وزن بسیار پایینی دارند و به همین علت این هپی چیر سبک بوده و به راحتی می توانید آن را از روی زمین بلند کنید. برای دارا بودن کیفیت همیشگی، باید از ریختن مایعات بر روی هپی چیر جلوگیری کنید. با برخورد مایعات این مواد داخلی سفت شده و به هم می چسبند. به همین علت هپی چیر دیگر انعطاف اولیه را نداشته و سفت می شود. هم چنین از حجم مواد نیز کاسته خواهد شد. اگر این اتفاق برای هپی چیر شما افتاد نگران نباشید. شما می توانید مواد داخلی هپی چیر را از سایت مبل شنی آرامش تهیه کرده و با مواد داخلی قبلی جایگزین کنید. با این کار هپی چیر به کیفیت اولیه بازمی گردد. هم چنین در صورت نیاز می توانید مواد داخلی هپی چیر را کم یا زیاد کرده تا به انعطاف مطلوبی برای شما برسد. 


ثبت سفارش و خرید

هپی چیر یک نفره اصل با پارچه مازراتی را می توانید با قیمتی ارزان از سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش تهیه بفرمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...