هپی چیر کاناپه ای پارچه

کد 42015

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,869,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر کاناپه ای پارچه ای جزو جدید ترین و با ارزش ترین محصولات تولیدی مبل شنی آرامش می باشد که با بدنه ای ضمانت شده و فابریک در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد و برای آن ها در منزل محل های راحت را ایجاد می نماید. اگر به دنبال یک محصول طبی و راحتی برای استراحت های روزانه خود هستید و مایل به داشتن آن درمنزل اتاق خواب و محل کار خود می باشید ما به شما هپی چیر کاناپه ای پارچه ای را معرفی می کنیم که دارای بدنه ای نرم و قابل شکل پذیری بالا می باشد و از جنس بهترین پارچه روز موجود در بازار می باشد و می توان در زمان های طولانی از آن بهره گرفت و لذت کافی در یک استراحت عصرگاهی را بر روی آن داشت. این محصول می تواند سبکی تازه در دکور منزل شما باشد و در بخشی از خانه به عنوان نشیمنی نرم برای تماشای فیلم و یا مطالعه به کار گرفته شود و به این صورت جلوه خاص و جذابی را به ترکیب وسایل منزل ببخشد. با وجود این محصول طبی شما در طول روز در هر زمان که مایل به استراحت هستید می توانید از آن به عنوان تکیه گاهی مطمئن و آسوده استفاده کنید. محصول با داشتن تکیه گاه و شباهت بسیار زیاد با کاناپه تمامی بخش های یک محصول راحتی را دارا می باشد و دارای یک تکیه گاه و بخش هایی برای قرار دادن دست است. علاقه مندان به داشتن هپی چیر کاناپه ای پارچه ای می تواند هر چه سریع تر به وب سایت رسمی تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه کنند و این محصول با کیفیت و برتر را از آن خریداری نمایند.

طول 80 سانتی متر
عرض80 سانتی متر
ارتفاع 70 سانتی متر
رنگ بدنهرنگبندی متنوع
جنس بدنهپارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

هپی چیر کاناپه ای پارچه ای 

در ساعت انواع هپی چیرهای راحتی و کاناپه ای، اولین نکته دارا بودن طراحی زیبا و خاص است به طوری که بتواند نظر هر شخصی اعم از کودکان تا جوانان و سالمندان را جلب کند. این محصولات علاوه بر داشتن طراحی زیبا، باید از کیفیتی قابل قبول نیز برخوردار باشند تا فرد بتواند به مدت طولانی از این محصولات استفاده کند بدون اینکه از کیفیت آن کاسته شود. هپی چیر کاناپه ای پارچه ای یکی از این محصولات می باشد که با دارا بودن تمامی استانداردها و با بهره مندی از طراحی زیبا و منحصر به فرد، توانسته به فروش بالایی دست پیدا کند. در ادامه به معرفی این محصول جذاب و خاص می پردازیم. 


محصولی تک نفره 

هپی چیر کاناپه ای پارچه ای از سری محصولات خاص و زیبا می باشد که برای استفاده یک نفر طراحی شده است. این محصول جذاب، دارای طول و عرض 84 سانتی متر و ارتفاع 100 سانتی متر می باشد. این محصول با توجه به ابعاد مناسبی که دارد قابلیت استفاده در فضاهای کوچک را به شما می دهد. هپی چیر کاناپه ای معادل 100 کیلوگرم تحمل وزن دارد. به دلیل استفاده در موادی مرغوب در تولید، این محصول از تحمل وزن بالایی بهره مند است. ارتفاع این هپی چیر تا قسمت تکیه گاه برابر با 50 سانتی متر است که حتی می توانید آن را در اختیار کودکان قرار دهید. این محصول دارای ضمانت دو ساله می باشد که مهر تاییدی بر کیفیت بالای آن است. 


استحکام و انعطاف پذیری بالا

داخل هپی چیر کاناپه ای از موادی به نام فیبر (یونولیت خرد شده) پر شده است. این نوع مواد داخلی همانند گلوله های ریزی هستند که به راحتی بر روی یکدیگر می لغزند. این مواد داخلی دارای وزن بسیار کمی بوده و می توانید به راحتی هپی چیر را از روی زمین بلند کرده و جابه جا کنید. این محصول دارای انعطاف زیادی می باشد. با نشستن هر فردی بر روی این هپی چیر، محصول به فرم بدن شخص درآمده و به همین جهت، هیچ فشاری به کمر و زانوهای شخص وارد نمی شود. این محصول برای استفاده تمامی گروه های سنی مناسب می باشد. به دلیل دارا بودن انعطاف زیاد، با تکان دادن هپی چیر، مجدد به حالت اولیه برمی گردد. این محصول زیبا و جذاب، از استحکام فوق العاده ای برخوردار می باشد و دلیل اصلی دارا بودن تحمل وزن زیاد، استفاده از این مواد داخلی است. با نشستن طولانی مدت و استفاده مکرر از این هپی چیر، به کیفیت آن آسیبی وارد نمی شود. در پشت این هپی چیر یک زیپ طراحی شده است که توسط آن می توانید به مواد داخلی دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل می توانید مواد داخلی را کم کرده و یا به مواد داخلی اضافه کنید. 


حفظ کیفیت هپی چیر 

این محصول دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد که با رعایت کردن نکات نگاه داری می توانید تا سال ها از آن استفاده نمایید. هپی چیر پارچه ای از مواد داخلی مرغوب پر شده است که برای دارا بودن کیفیت بالا، باید از ریخته شدن مایعات بر روی آن خودداری کنید. با ریخته شدن مایعات بر روی این هپی چیر، مواد داخلی به هم چسبیده و از حجم آن ها کاسته می شود. به همین جهت مبل شنی سفت شده و دیگر انعطاف و کیفیت سابق را نخواهد داشت. در صورت بروز این اتفاق می توانید مواد داخلی هپی چیر را از سایت مبل شنی آرامش خریداری کرده و با مواد قبلی جایگزین نمایید. با این کار هپی چیر به کیفیت اولیه بازمی گردد. رویه این محصول نیز از پارچه ای مرغوب و مقاوم تهیه شده است. هم چنین این رویه بسیار نرم و لطیف بوده و ضد حساسیت است. برای جابه جایی این هپی چیر باید آن را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و جابه جا نمایید. از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری کنید. زیرا ممکن است باعث ساییدگی آن شوید. 


راهنمای خرید

برای خرید هپی چیر کاناپه ای پارچه ای با قیمتی ارزان به سایت مبل شنی آرامش مراجعه نمایید و محصول را سفارش دهید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...