هپی چیر کاناپه ای تک نفره

کد 41008

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,784,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر کاناپه ای تک نفره محصولی بی نظیر و پر فروش از فروشگاه مبل شنی آرامش است که طراحی بی نظیر داشته و جایگزین مناسبی برای کاناپه های بزرگ و سفت می باشد. این مبل شنی را می توان در مقابل تی وی قرار داد و در زمان تماشای فیلم از نشیمنی راحت برخوردار بود و نیز می توان آن را در داخل اتاق خواب قرار داد و برای مطالعه آن را مورد استفاده قرار داد. این مبل شنی ظاهری به مانند کاناپه داشته است که برای مخاطبان جالب بوده و افراد سخت پسند نیز آن را به عنوان یک محصول طبی و شکیل می پسندند. دوخت بدنه کاملا شبیه به کاناپه می باشد و به طوری است که دسته های آن را نیز ایجاد نموده و یک پشتی نرم را فراهم می آورد. این بخش ها همگی می توانند به عنوان یک تکیه گاه برای فرد استفاده کننده باشد و در زمان این فعالیت ها می توانند به آن ها تکیه دهند. طراحی این محصول بی نظیر و خاص آن را در گروه محصولات کاربردی قرار داده و می تواند ساختمانی محکم و استوار را پدید بی آورد. این ساختمان محکم در عین حال نرم و بسیار راحت و لطیف است و استواری خود را در تمامی طول مصرف حفظ می نماید. در بخشی از این مبل شنی که در کناره قرار دارد کیسه ای ایجاد شده است که محل قرار دادن وسایلی مانند کنترل و یا گوشی تلفن و یا مجله می باشد و افراد را برای دسترسی به این وسایل دچار مشکل نمی کند. هپی چیر کاناپه ای تک نفره را می بایست از نمایندگی فروش مبل شنی آرامش خریداری فرمایید.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

 

هپی چیر کاناپه ای تک نفره 

در میان انواع و اقسام هپی چیرهای موجود در سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش، هپی چیرهای کاناپه ای با استقبال زیادی مواجه هستند. این محصولات بسیار راحت بوده و به دلیل دارا بودن ظاهری شیک، امکان استفاده در فضاهای متفاوت را به شما می دهند. هپی چیرهای کاناپه ای هم چون یک کاناپه راحتی بوده و به همین علت دارای ظاهری متفاوت از نوع راحتی می باشند. هپی چیر کاناپه ای تک نفره یک محصول جذاب و زیبا است که در سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش به فروش می رسد. این محصول خاص دارای ظاهری زیبا و کیفیت عالی می باشد و در تولید آن از مرغوب ترین مواد اولیه بهره گرفته شده است. در ادامه به بیان سایر مشخصات این هپی چیر می پردازیم. 


طراحی ظاهری 

این محصول همانند یک کاناپه یک نفره ساخته شده است. هپی چیر کاناپه ای به صورت زاویه دار طراحی شده و دارای قسمت های مختلفی همانند دسته و تکیه گاه و نشیمنگاه می باشد. نشیمنگاه این محصول فوق العاده راحت بوده و دارای ارتفاع مناسب و استانداردی است. فرم کلی این هپی چیر به صورت مربعی می باشد و نشیمنگاه نیز حالتی مربعی شکل دارد. در دو طرف این نشیمنگاه دو دسته مبلی قرار دارند. این دسته ها با دارا بودن ارتفاعی استاندارد، در هنگام نشستن، فاصله آرنج تا نشیمنگاه را پر کرده و مانع از آویزان شدن دست ها می شود. به همین علت در زمان نشستن، کتف و شانه ها در وضعیت مناسبی قرار گرفته و اذیت نمی شوید. پشتی این هپی چیر نیز حالتی مربعی و زاویه دار دارد. ارتفاع این پشتی برای تکیه دادن شانه ها و گردن مناسب بوده و به همین علت از نشستن های طولانی مدت بر روی این هپی چیر خسته نخواهید شد. در بالاترین قسمت تکیه گاه هپی چیر، یک دسته قرار دارد که برای جابه جایی آسان تر این محصول می توانید از آن استفاده نمایید. در قسمت کناره بدنه نیز یک جیب کوچک طراحی شده است که بسیار کاربردی بوده و هر نوع اشیایی را مانند کنترل تلوزیون و یا گوشی موبایل می توانید در آن قرار دهید. 


تعویض رویه و مواد داخلی 

در صورت عدم رعایت نکات نگه داری و افت کیفیت هپی چیر، می توانید رویه و مواد داخلی محصول را تعویض کنید. برای این منظور و برای دسترسی راحت تر به مواد داخلی، یک زیپ مخفی بر روی بدنه هپی چیر تعبیه شده است که توسط آن می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و بشویید و یا در صورت تغییر دکوراسیون، رویه را مطابق با دکور جدید، تعویض نمایید. این زیپ، امکان دسترسی شما به مواد داخلی را نیز مهیا می کند. توسط آن می توانید در صورت نیاز مواد داخلی را تعویض کرده و یا شارژ نمایید. مواد داخلی هپی چیر را می توانید از سایت مبل شنی آرامش تهیه کنید.


فضاهای مورد استفاده 

این هپی چیر به واسطه طراحی ساده و شیکی که دارد قابلیت استفاده در تمامی فضاها را دارا می باشد. این محصول را می توانید خریداری کرده و در اتاق کار خود قرار دهید و در زمان فعالیت های طولانی مدت که نیاز به نشستن دارند، با استفاده از این محصول از خستگی بدن خود جلوگیری کنید. در زمان کار با استفاده از این هپی چیر، دیگر فشاری به کمر و شانه های شما وارد نشده و به راحتی می توانید ساعت های طولانی را بدون خستگی، صرف کار کنید. این محصول دارای ابعاد مناسب و وزن کمی است که به راحتی قابل جابه جایی بوده و هم چنین در داخل خودرو جای می گیرد. بنابراین در مسافرت ها و کمپینگ ها می توانید این محصول را به همراه خود برده تا فضایی راحت برای استراحت داشته باشید. با استفاده از این هپی چیر می توانید به راحتی در آفتاب به استراحت پرداخته و از گرمای آفتاب لذت ببرید. رویه این محصول فوق العاده مقاوم بوده و نور آفتاب به کیفیت آن آسیب نمی زند. از این محصول در تمامی قسمت های منزل از جمله اتاق نشیمن و اتاق خواب نیز می توانید استفاده نمایید. 


نحوه خرید

هپی چیر کاناپه ای تک نفره را با قیمتی ارزان از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش تهیه بفرمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...