هپی چیر کاناپه ای بزرگ

کد 41004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,908,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر کاناپه ای بزرگ محصولی خاص و طبی با روکش پارچه ای می باشد که در درون آن مواد یونولیتی و خرد شده ای وجود دارد و باعث نرمی و منعطف بودن بسیار آن می شود و در هر زمانی امکان آن را ایجاد می کند تا افراد محتویات را کم و زیاد نمایند. با کم و زیاد شدن یونولیت ها بر اساس نیاز افراد می توان محصول را مطلوب نمود و به هر میزان نرمی و لطافت دست پیدا کرد تا در تایمی که افراد بر روی آن می گذرانند بتوانند بهترین آرامش و راحتی را کسب نمایند. این مبل شنی بزرگ و جادار در ظاهر به کاناپه شباهت دارد و کارایی آن نیز به همان شکل است و می توان آن را به عنوان مبل نشیمن برای انجام کارهای روزمره استفاده کرد. در زمانی که قصد رفتن به مسافرت را دارید و می خواهید راحتی و آسایش را با خود به همراه داشته باشید می توانید این محصول سبک و قابل حمل را با خود به مکان های مختلف برده و از آن در فضاهای گوناگون بهره بگیرید همچنین می توان این مبل شنی را به صورت دائمی در ویلا و یا باغ قرار داد و در زمانی که برای تفریح به آن محل ها مراجعه می کنید از وجود آن نهایت استفاده را ببرید. هپی چیر بزرگ دارای ابعادی است که فضا را برای نشستن یک فرد آماده می کند و تحمل وزن بالای بدنه نیز می تواند سبب استفاده های بیش تر از این مبل شنی شود. شما می توانید هپی چیر کاناپه ای بزرگ با قیمتی ارزان را از نمایندگی مبل شنی آرامش خریداری کنید و از ضمانت نامه آن بهره مند شوید.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 70 سانتی متر
رنگ بدنهسرمه ای
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 180 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

هپی چیر کاناپه ای بزرگ

تمامی محصولات تولید شده در کارخانه مبل شنی آرامش، به عنوان بزرگترین تولید کننده مبل شنی و هپی چیر در ایران، به طور مستقیم توسط تنها مرکز فروش رسمی محصولات این شرکت از طریق سایت مبال شنی آرامش به فروش می رسد. در این سایت محصولات تولید شده با ارزان ترین قیمت و کیفیت بی نظیر و مقاوم موجود هستند. با توجه به نیاز خود، دکوراسیون منزل و محل کار و ... می توانید به انتخاب انواع هپی چیرهای راحتی و کاناپه ای و ... اقدام کنید. هپی چیر کاناپه ای بزرگ یکی از محصولات زیبا و کاربردی می باشد. در ادامه این محصول خاص را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


طراحی طبی 

در تولید این محصول سعی شده است تا تمامی نکات لازم و استانداردهای روز دنیا رعایت شود تا محصولی کاملا نرم و راحت برای استفاده روزمره داشته باشیم. با توجه به اندازه ها و ابعاد این هپی چیر این محصول کاملا راحت بوده و برای استفاده در زمان کارهایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند بسیار مناسب می باشد. این محصول دارای ارتفاع مناسبی تا قسمت نشیمنگاه می باشد که به راحتی می توانید بر روی آن نشستهبرخیزید بدون اینکه به زانوها و یا کمر شما فشاری وارد شود. این محصول با دارا بودن دسته، به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی آرنج خود را بر روی آن قرار دهید و از آویزان شدن دست های شما جلوگیری می کند. به همین جهت کتف و دست های شما درد نمی گیرد و به گردن نیز فشار وارد نمی شود. پشتی این محصول نیز به صورت کاملا استاندارد طراحی شده است و به دلیل طراحی پهن، به خوبی شانه ها را دربر می گیرد. این تکیه گاه، با پوشش دادن مناسب کمر و گردن و شانه ها، فضایی راحت را برای نشستن شما فراهم می کند و برای تمامی گروه های سنی مناسب می باشد. 


جابه جایی آسان

این محصول به دلیل سبک بودن و استفاده از موادی مرغوب در تولید، دارای وزن کمی می باشد که می توانید به راحتی آن را از روی زمین بلند کرده و جابه جا کنید. در بالاترین قسمت تکیه گاه نیز یک دسته طراحی شده است که می توانید برای جابه جایی ساده تر از آن کمک بگیرید. این دسته بسیار محکم بوده  با استفاده زیاد، پاره نمی شود. 


موارد استفاده 

این هپی چیر به رنگ سورمه ای تولید شده است. وجود طراحی شیک و ساده در کنار استفاده از رنگی تیره برای پوشش بدنه، باعث شده است تا این محصول، یکی از هپی چیرهای محبوب و پرکاربرد باشد. این محصول برای استفاده در محل کار ایده آل است. زیرا فرم ظاهری آن شیک بوده و مناسب محیط های عمومی می باشد. در محل کار می توانید برای کارهایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند، برای کار با لپ تاپ، در هنگام بررسی پرونده ها و ... با نشستن بر روی این محصول از فشاری که به کمر و گردن شما وارد می شود کم کنید. هم چنین می توانید در اوقات فراغت از کار و استراحت، با نشستن بر روی این هپی چیر، قدری از خستگی روزمره خود را کم کرده و به آرامش برسید. این محصول برای استفاده در اتاق نشیمن نیز عالی می باشد. زیرا داشتن طراحی کاناپه ای این امکان را می دهد که به راحتی با سایر لوازم و مبلمان هماهنگ شود. در هنگام تماشای تلوزیون می توانید از این هپی چیر استفاده نمایید و به دلیل قابلیت حمل آسان، در زمان مطالعه آن را به اتاق خود ببرید. محصول فوق با دارا بودن رویه ای قابل شستشو به شما این امکان را می دهد تا حتی آن را برای استفاده در اختیار کودکان قرار دهید و در زمان کثیف شدن به راحتی رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و بشویید. رویه این محصول دارای رنگ ثابتی است و قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارد. 


روش خرید

برای خرید هپی چیر کاناپه ای بزرگ با قیمتی ارزان وارد سایت مبل شنی آرامش شده و سفارش خود را ثبت نمایید. در فرصتی کوتاه این محصول را درب منزل دریافت خواهید کرد. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...