هپی چیر مخمل شیک

کد 23032

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,091,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر مخمل شیک یکی دیگر از تولیدات تولیدی مبل شنی ارامش در ابتدای سال 2020 بوده که طراحی بدنه راحت و طبی و طول عمر بسیار بالایی دارد. این محصول شیک از ارگونومی ساخت بدنه گرد برخوردار بوده که با نشستن بر روی بخش مرکزی آن می توانید فرم بدنه محصول را به دو بخش نشیمنگاه و تکیه گاه تقسیم کنید. این تکیه گاه سرخود و شیبدار بوده و می تواند تمامی سطح کمر شما را پوشش بدهد. وزن بدنه هپی چیر تنها 6 کیلوگرم بوده به همین دلیل در زمان تغییرات دکوراسیون داخلی می توانید به راحتی محصول را جا به جا کنید. البته این بدنه سبک می تواند وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کرده به همین دلیل بوده که استفاده از این محصول حتی برای افراد با وزن بالا نیز توصیه می شود. جنس روکش بدنه هپی چیر را از بهترین نوع پارچه مخمل کبریتی طراحی و تولید کرده اند. روکش های مخمل نرم و باداوم بوده و ساختاری ضدتعریق با قابلیت شستشو به وسیله آب و مواد شوینده را دارند. این نوع روکش بدنه در اثر قرار گرفتن در معرض وزن و فشار بالا دچار اسیب نمی شوند. مواد تشکیل دهنده داخل هپی چیر مانند تمامی نمونه های مشابه از مرغوب ترین نوع شن ها یونولیتی انتخاب شده است. مواد یونولیتی سبک بوده اما قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. این مواد کاملا نرم و انعطاف پذیر بوده به همین دلیل برای تغییر فرم بدن محصول تنها نیاز بوده میزان این مواد یونولیتی را کم یا زیاد کنید. در زمان خرید برای این هپی چیر یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز دریافت خواهید کرد. برای خرید هپی چیر اصل می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 110 سانتی متر
  • عرض: 110 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل لطیف
  • دارای تنوع رنگبندی بدنه
  • دارای گارانتی معتبر

هپی چیرمخمل شیک

هپی چیر های تولید شده با رویه مخمل دارای انواع متفاوتی هستند. رویه های مخمل در رنگ ها و جنس های گوناگونی موجود هستند. برخی دارای وزن بسیار پایینی بوده و برخی نیز براق می باشند. در میان این تنوع بی نظیر، نوعی از مخمل وجود دارد که دارای بافت های درشت راه راه بوده و زیبایی بی نظیری را به محصول می دهد. هپی چیر مخمل شیک دارای این نوع از رویه است که در ادامه سایر مشخصات آن را معرفی خواهیم کرد. 


هپی چیر فوق العاده راحت

این محصول دارای ظاهر جالبی بوده و در دسته هپی چیرهای راحتی قرار می گیرد. این نوع از هپی چیر ساختمان گرد و توپی شکل دارد. در ارتفاع بسیار کمی از سطح زمین نشیمنگاه این هپی چیر طراحی شده است. این نشیمنگاه بسیار راحت و جادار است و برای استفاده تمامی افراد با هر جثه ای مناسب می باشد. بخش تکیه گاه این هپی چیر به صورت یک تکه از بدنه قرار دارد و دارای ارتفاع کمی می باشد. ارتفاع این تکیه گاه به گونه ای طراحی شده است که به خوبی گودی کمر را پر کرده و فضایی راحت را برای نشستن شما فراهم می کند. کناره های نشیمنگاه این محصول نیز به صورت برجسته بوده که مانند دسته های هپی چیر عمل می کند. با وجود این دسته ها، شما به راحتی می توانید آرنج خود را بر روی آن قرار دهید تا از آویزان شدن دست های شما جلوگیری شود. با این وجود، در زمان نشستن های طولانی مدت، به کتف و گردن شما فشاری وارد نمی شود. این محصول از طراحی بسیار راحتی برخوردار می باشد که با داشتن ارتفاع استاندارد، در قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه، نشستن و برخاستن را برای شما ساده کرده و به راحتی می توانید بر روی آن بنشینید. با استفاده از این محصول، فشاری به زانوها و کمر شما وارد نمی شود. با نشستن بر روی این هپی چیر، بخش کف پاهای شما کاملا بر روی زمین قرار می گیرد و پاهای شما آویزان نمی شود. به همین علت از وارد شدن فشار به زانوعا و پاها جلوگیری شده و می توانید ساعت های طولانی از این هپی چیر در زمان فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند، استفاده کنید. 


انعطاف بالای هپی چیر

در تولید این محصول علاوه بر دارا بودن اندازه های استاندارد و کاملا طبی، از مواد داخلی بسیار منعطف استفاده شده است. این نوع از مواد داخلی دارای وزن بسیار پایین و حجم بالایی هستند. به همین علت به شما امکان جابه جایی آسان را می دهد. این نوع از مواد داخلی به واسطه حالت خاصی که دارند انعطاف فوق العاده ای به هپی چیر می دهند. حالت این مواد داخلی همانند شن های ریزی است که وزن کمی دارند. به همین علت به راحتی جابه جا شده و حالت می گیرند. با نشستن هر فردی هپی چیر به فرم بدن آن شخص درمی آید. در صورت تمایل نیز میزان نرمی و سفتی هپی چیر قابل تنظیم است و شما با توجه به علاقه خود می توانید از حجم مواد داخلی کاسته و یا به مواد داخلی اضافه کنید تا هپی چیر سفت تر شود. با این کار انعطاف هپی چیر قابل تنظیم است.


تعویض رویه و مواد داخلی 

در صورت نیاز شما می توانید رویه و مواد داخلی هپی چیر را تعویض نمایید تا محصولی با کیفیت اولیه داشته باشید. از کشیدن هپی چیر بر روی زمین در هنگام جابه جایی خودداری کنید زیرا ممکن است در صورت برخورد اشیای تیز، رویه هپی چیر دچار آسیب شود. پس در زمان جابه جایی و انتقال، هپی چیر را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. در مورد مواد داخلی نیز ریختن مایعات بر روی مواد داخلی، باعث سفت شدن مواد داخلی می شود. باید از برخورد مایعات با مواد داخلی جلوگیری نمایید تا کیفیت آن حفظ شود. 


راهنمای خرید

برای خرید هپی چیر مخمل شیک با قیمتی ارزان وارد سایت مبل شنی آرامش شده و پس از ثبت سفارش، این محصول را با قیمتی ارزان درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...