هپی چیر طبی بزرگ

کد 43001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,283,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر طبی بزرگ با کیفیت ترین محصولی است که به تازگی طراحی و تولید شده است و مزیت های مختلف دارد. این مبل شنی را می توان با توجه به طراحی که دارد در محل های مختلف قرار داد و از آن استفاده نمود. ابعاد این محصول نیز باعث ایجاد مبل شنی شده که به حالت افقی بر روی سطح زمین قرار می گیرد و برای درازکش افراد در نظر گرفته می شود. با این وجود است که کارایی محصول افزایش پیدا می کند و در نظر افراد نیز محبوب می گردد. مبل شنی را می توان با خود به همراه داشت و در فضاهای مختلف آن را نصب نمود. برخی از افراد تمایل به استفاده از محصول در هر زمانی دارند و می خواهند بهترین کارایی را از آن به دست آورند. از این رو با خود در سفر نیز به همراه دارند و برای استراحت از این مبل شنی استفاده می کنند. علاوه بر آن مبل شنی برای استفاده در حاشیه استخر ها گزینه ای مناسب می باشد و می تواند برای استراحت افراد در این محل قرار می گیرد. همچنین در این فضاها افراد علاقه به گرفتن حمام آفتاب دارند و تمایل آن ها به بهره مندی از این محصول زیاد است. به همین خاطر است که برای گرفتن حمام آفتاب نیز محصولی مناسب و ضروری می باشد. بدنه ضد آب محصول این نوع استفاده را آسان می کند و محقق می یابد. در صورت تمایل به خرید هپی چیر طبی بزرگ به کارخانه مبل شنی آرامش مراجعه کنید تا با قیمت کم محصول را خریداری کنید.

طول 160 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه60 سانتی متر
جنس بدنهپارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

هپی چیر طبی بزرگ

هپی چیر طبی بزرگ از سری محصولات بی نظیر کارخانه مبل شنی آرامش می باشد و در سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش به فروش می رسد. دارا بودن ویژگی های خاص و جذاب باعث شده است تا این محصول به فروش خوبی دست پیدا کند. هپی چیرها محصولات پرطرفداری هستند که برای استفاده همه گروه های سنی مناسب می باشند. هپی چیر طبی بزرگ از بهترین انواع این محصولات می باشد و در ادامه به نقد و بررسی آن می پردازیم. 


هپی چیر چند حالته 

این محصول دارای کاربردهای چندگانه می باشد که برای استفاده در تمامی حالت ها مناسب است. از کاربرهای بی نظیر این هپی چیر می توان به استفاده دراز کش اشاره کرد. این محصول دارای ابعادی بزرگ است که می توانید به راحتی بر روی آن دراز بکشید. در هنگام نشستن نیز دو نفر هم زمان می توانند بر روی این هپی چیر بنشینند. این محصول به صورت یک مکعب مستطیل بزرگ می باشد که در قسمت بالایی آن یک پشتی کوتاه قرار گرفته است. در قسمت پایینی هپی چیر یک دسته قهوه ای رنگ قرار دارد که می توانید از آن برای جابه جایی ساده تر استفاده نمایید. این هپی چیر به رنگ کرم می باشد و با رنگ آرامش بخشی که دارد گزینه مناسبی برای استراحت به شمار می رود. این هپی چیر با امکان استفاده به صورت درازکش و نشسته از بهترین و پرکاربردترین انواع این محصولات است. 


ویژگی های ظاهری هپی چیر 

این محصول دارای طول 90 سانتی متر و عرض 90 سانتی متر می باشد. ارتفاع این هپی چیر معادل 110 سانتی متر است. این ارتفاع تا بالاترین نقطه تکیه گاه محاسبه شده است و ارتفاع هپی چیر تا قسمت نشیمنگاه 50 سانتی متر می باشد. این محصول از وزن کمی بهره مند است که می توانید به راحتی آن را حمل و جابه جا کنید. هم چنین هپی چیر طبی بزرگ دارای ضمانت دو ساله است. 


محصولی با طول عمر بالا

این هپی چیر از مقاوم ترین انواع هپی چیر به شمار می رود. رویه این محصول از محکم ترین نوع پارچه دوخته شده است و تا سال ها بدون ذره ای افت کیفیت قابل استفاده می باشد. رویه هپی چیر در برابر فشار مقاوم بوده و به سادگی دچار پارگی نمی شود. هم چنین در اثر استفاده مداوم پوسیده نشده و در گوشه های آن ساییدگی به وجود نمی آید. از ویژگی های خوب این نوع پارچه می توان به قابلیت شستشو اشاره کرد. در هنگام نیاز به شستشو به راحتی می توانید رویه این محصول را از بدنه اصلی جدا کرده و بشویید. علاوه بر مقاومت در برابر فشار، این رویه در برابر تغییر رنگ نیز مقاوم می باشد. رویه هپی چیر از نوع ضد حساسیت انتخاب شده است که برای افرادی که دچار مشکلات تنفسی بوده و یا پوست های حساسی دارند کاملا مناسب می باشد. 


انعطاف فوق العاده 

هپی چیر طبی بزرگ از موادی به نام فیبر (یونولیت خرد شده) پر شده است. این مواد داخلی به صورت گلوله های ریزی هستند که به راحتی بر روی یکدیگر می لغزند. به همین جهت به راحتی جابه جا شده و با نشستن فرد، به فرم دلخواه در می آیند. در صورت تمایل قبل از نشستن می توانید با تکان دادن هپی چیر مواد داخلی را جابه جا کنید تا پس از نشستن شما به فرم دلخواه شما برسد. با این کار در هنگام استفاده هیچ فشاری به بدن و ستون فقرات وارد نشده و اذیت نمی شوید. این هپی چیر با دارا بودن انعطاف بالا، این امکان را به شما می دهد تا بتوانید به صورت طولانی بر روی آن نشسته و یا دراز بکشید. بنابراین برای فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند مناسب بوده و می توان ساعت ها بر روی آن بدون خستگی نشست. 


نحوه خرید

برای دریافت مشاوره خرید جهت انتخاب هپی چیر مورد نیاز خود می توانید با شماره های موجود در سایت مبل شنی آرامش تماس بگیرید. کارشناسان ما در این مرکز پاسخگوی شما هستند تا بتوانید خریدی مقرون به صرفه و لذت بخش را تجربه کنید. برای خرید هپی چیر طبی بزرگ نیز می توانید به سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش مراجعه کرده و محصول مورد نظر را تهیه بفرمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...