هپی چیر راحتی دستگیره دار چرم

کد 33019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,818,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر راحتی دستگیره دار چرم از جمله محصولات بادوام با طراحی بدنه استاندارد و طبی بوده که برای استفاده رده سنی بزرگسال طراحی و روانه بازار شده است. روکش یدنه هپی چیر را از نوع چرم مصنوعی تولید می کنند. دلیل این نوع تویلد برای ساختار ضدتعریق و ضد اب روکش بدنه بوده که در برابر فشار و ضربه مقاوم باقی می ماند. با توجه به کیفیت بالای جنس بدنه می توانید روکش هپی چیر را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. مواد داخلی محصول نیز از یونولیت خرد شده تشکیل شده است. این نوع مواد داخلی نرم و سبک بوده که قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. از طریق زیپ تعبیه شده بر روی بدنه می توانید مواد یونولیتی را تعویض کنید. وزن بدنه هپی چیر 6 کیلوگرم بوده که با استفاده از دستگیره تعبیه شده بر روی بدنه می توانید به راحتی محصول را جا به جا نمایید. رنگ بدنه محصول قابلیت انتخاب توسط مصرف کننده را دارد. برای خرید این هپی چیر با قیمت و کیفیت مناسب توصیه می کنیم به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • قطر: 100  سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

هپی چیر راحتی دستگیره دار چرم

یکی از ویژگی های مورد توجه در زمان خرید هپی چیر، کیفیت رویه محصول می باشد. زیرا رویه هپی چیر در تماس با پوست بوده و هم چنین تنها بخشی از محصول می باشد که با عوامل خارجی در تماس است. بنابراین از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. هپی چیر راحتی دستگیره دار چرم از زیباترین انواع هپی چیرهای راحتی تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش است که دارای ظاهری جذاب و ساده بوده و دوخت هایی زیبا و ظریف دارد. این محصول ویژگی های مناسب داشته که مورد علاقه بسیاری از افراد واقع می شود به طوری که توانسته فروش بالایی را از آن خود کند. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی هپی چیر راحتی دستگیره دار چرم خواهیم پرداخت. 


پارامترهای ظاهری هپی چیر

این محصول بدنه ای گرد دارد و دارای قطر 90 سانتی متری می باشد. هپی چیر راحتی برای استفاده به صورت تک نفره طراحی شده است و دارای نشیمنگاهی جادار و مناسب می باشد. این محصول ارتفاعی برابر با 130 سانتی متر داشته و برای استفاده در زمان فعالیت های نشسته، ایده آل است. به طوری که با تکیه دادن به پشتی بلند این هپی چیر، بدن شما در وضعیت مناسبی قرار گرفته و هیچ فشاری به اندام های بدن وارد نخواهد شد. به همین جهت می توانید ساعت های زیادی را بدون خستگی بر روی این محصول نشسته و به فعالیت بپردازید. هم چنین در زمان خواب نیز می توانید از این هپی چیر استفاده نمایید. 


مواد داخلی مورد استفاده در هپی چیر

برای داخل این هپی چیر سعی شده است تا از مرغوب ترین مواد موجود در بازار استفاده شود. برای این منظور از مواد یونولیتی با کیفیت و درجه یک بهره گرفته ایم تا محصولی بی عیب و نقص داشته باشیم. این مواد داخلی دارای وزن بسیار کم و حجم بالایی هستند. به طوری که هپی چیر با وجود دارا بودن حجم ذکر شده، وزنی معادل با 6 کیلوگرم دارد که به راحتی می توانید آن را از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید. هم چنین این محصول انعطاف بسیار بالایی دارد. شکل ظاهری مواد داخلی هپی چیر، به صورت گلوله های ریز و سبکی می باشد که به راحتی بر روی یکدیگر حرکت کرده و جابه جا می شوند. در صورت نشستن هر فردی، محصول فرمی ایده آل و مناسب برای بدن فرد را به خود می گیرد و به شکل ستون فقرات فرد درمی آید. به همین جهت بستر مناسبی برای استراحت به شمار می رود. هم چنین با نشستن فرد دیگری، تغییر حالت می دهند. این محصول دارای استحکام بالایی است. با وارد شدن فشار زیاد و نشستن افرادی با وزن سنگین، این مواد داخلی آسیب نمی بیند و از کیفیت آن کاسته نخواهد شد. با وارد شدن فشار زیاد، مواد داخلی حجم خود را از دست نمی دهند و انعطاف خود را حفظ خواهند کرد. به همین دلیل این محصول قادر است وزنی برابر با 180 کیلوگرم را تحمل کند بدون اینکه دچار افت کیفیت شود. 


قابلیت تنظیم انعطاف 

شما می توانید مواد داخلی هپی چیر را از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش تهیه کنید. بر روی بدنه این محصول زیپ تعبیه شده است که توسط آن می توانید به مواد داخلی هپی چیر دسترسی داشته باشید. در صورت نیاز می توانید مواد داخلی هپی چیر را افزایش داده تا انعطاف آن کم شده و محصول سفت تر شود و یا مواد داخلی را کاهش دهید تا هپی چیر نرم تر شود. هم چنین در صورت افت کیفیت این محصول نیز می توانید مواد داخلی را تعویض کرده و یا شارژ نمایید. 


جابه جایی آسان

برای جابه جایی صحیح این محصول لازم است تا محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و جابه جا نمایید. در زمان انتقال این محصول نباید هپی چیر را بر روی زمین بکشید زیرا ممکن است محصول با لبه های دیوار و اشیای تیز برخورد کند و دچار آسیب شود. وزن کم این هپی چیر به شما امکان جابه جایی آسان را خواهد داد. 


ثبت سفارش و خرید

برای ثبت سفارش خود با وارد شدن به سایت مبل شنی آرامش محصول مورد نظر خود را سفارش داده و تهیه نمایید. هم چنین برای خرید هپی چیر راحتی دستگیره دار چرم با قیمتی ارزان با وارد شدن به سایت مبل شنی آرامش، خرید خود را به سادگی انجام دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...